حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقویم گوگل از دسترس خارج شد، مشکلات جهانی و ضرر اساسی گوگل

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اگر شما هم مانند بسیاری از کارمندان و مدیران و … از تقویم گوگل استفاده می کنید؛ احتمالا در چند ساعت گذشته و چند ساعت آینده با مشکل مواجه خواهید شد و از محل و ساعت جلسات و گردهمایی ها و برنامه های خود به هیچ وجه مطلع نیستید. در ادامه با ما همراه باشید

دیشب ساعت ۱۱ تقویم گوگل از دسترس خارج شد و پایین آمدن سرویس آن باعث به هم ریختگی برنامه های زمانی در نقاط مختلف جهان شده. با این حال گوگل به سرعت پس از بروز مشکل پیام داد و اعلام کرد:

با پوزش فراوان از کاربرانمان، ما در حال به روز رسانی و ارائه خدمات جدیدی هستیم. تقویم گوگل فردا ساعت ۱۰:۳۰ به زمان پاسفیک ( ۹:۴۰ دقیقه پنجشنبه شب به وقت ایران ) دوباره در دسترس خواهد شد.

کاربران این تقویم با این مشکلات ناگهانی نامانوس نیستند و در ماه گذشته مشکلاتی در سیستم اطلاع رسانی این تقویم به وجود آمده بود.

از طرفی این مشکل ممکن است به نفعتان باشد و جلسه مهمی که دارید کنسل شود. پس تا شروع دوباره این سرویس به خود استراحتی بدهید و از آخر هفته خود لذت ببرید.

 

آیا شما نیز از تقویم گوگل استفاده می کنید یا ترجیح شما بر استفاده از سرویس های مشابه مانند Outlook Calendar است؟ با ما در میان بگذارید.

 

[su_button url=”http://techcrunch.com/2015/11/04/google-calendar-is-down-feel-free-to-be-late-for-your-meetings/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]techcrunch[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

از هر دوتا استفاده می کنم ( فک نکنید مدیری چیزی هستم. دانش آموزم 😉 😉 ) ولی از هر دو تا استفاده دارم. :yes:

Shahspik

من که الان دارم استفاده میکنم :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....