حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از حالا اعلان صوتی از نقشه گوگل خود در زمان ترافیک روی آیفون دریافت کنید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

گوگل در شکل‌گیری نوین نقشه‌ها نقش به سزایی داشته. اپل اولین بار از برنامه جاوای گوگل مپس برای ساخت نقشه روی گوشی‌ها خود استفاده کرد و پس از شکست نقشه‌های اپل این بار گوگل با کامل‌تر کردن این سرویس محبوب خود نسخه‌ای جدید ارائه کرده که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

گوگل در آخرین نسخه نقشه خود برای iOS از اعلانات صوتی رونمایی کرد که به شما درباره تصادفات، دوربین‌های کنترل سرعت، ترافیک ها و بقیه موانع موجود درراه قبل از راه افتادن شمارا مطلع می‌کند.

این حرکت گوگل نشان‌دهنده آن است که در حال بیرون کشیدن برخی از قابلیت‌های اصلی برنامه Waze است که در سال ۲۰۱۳ با هزینه ۱٫۱ میلیارد دلار آن را خریداری کرد. البته باوجود استفاده‌های های گوگل از نقشه‌های ویز، این برنامه با یک بازطراحی زیبا دریافت کرد.

بااین‌حال به نظر می‌رسد نسخه اندروید این برنامه بسیار جلوتر از رقیب iOS خود است همانطور که از امکانات جدید حالت ورزش، راهبری و اخطارها در نسخه اندروید می‌بینیم این قابلیت برای این دسته از کاربران قدیمی و پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسد.

شما از سرویس گوگل برای راه‌یابی استفاده می‌کنید یا استفاده از سرویس‌های آفلاین را ترجیح می‌دهید. با ما در ارتباط باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/04/google-maps-ios-spoken-traffic-alerts/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....