حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایزن، چهارمین سیستم‌عامل اسمارت‌فون در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۵

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اخیرا گزارش جالبی از Strategy Analytics منتشر شده که نشان می‌دهد سیستم‌عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن (Tizen) موفق به پشت سر گذاشتن بلک‌بری (BlackBerry) در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۵ شده است. این بدان معناست که این سیستم‌عامل هم‌اکنون، چهارمین سیستم‌عامل اسمارت‌فون است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید، به‌عنوان بزرگ‌ترین سیستم‌عامل‌های موبایل شناخته می‌شوند و همچنین شاهد رقابت سختی بین بقیه‌ی سیستم‌عامل‌ها مانند ویندوز فون، تایزن و غیره هستیم. سامسونگ مدعی است که تایزن، دومین سیستم‌عامل اسمارت‌فون در هند در بخش بودجه است. گوشی تایزنی سامسونگ زد ۳ (Samsung Z3)، تا پایان سال در ۱۱ کشور اروپایی عرضه خواهد شد و به همین دلیل، باید شاهد افزایش محبوبیت آن باشیم.

جالب است بدانید که توسعه‌دهندگان نیز به تایزن، اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و سامسونگ، ۱۰۰ درصد از درآمد برنامه‌ها را به توسعه‌دهندگان تایزنی می‌دهد که باعث شده تا آن‌ها، برنامه‌های مختلفی را برای سیستم‌عامل سامسونگ عرضه کنند. از برنامه‌های تایزن می‌توان به VLC ،Facebook و MixRadio اشاره کرد.

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/11/05/tizen-surpasses-blackberry-as-the-fourth-largest-smartphone-during-q3-2015/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ايليا زندى

B-)

Ari khan

و این موفقیت با وجود تنها یه گوشی پایین رده بدست اومده….واقعا کارش آفرین داره :good:

SAMSUNG _ The Best Brand

SAMSUNG … Feel The SUPERPOWER که میگم یعنی این!

B-) B-) B-) B-)

just samsung

بزوذی میبنید که این تایزن چطور بازار رو‌میگیره و شرکتهای چینی هم اندروید رو اشباع میکنن و سونی و‌اچ‌تس سی هم در شرکت رو تخته میکنن

امین

تایزن با سخت افزار نوت ۵ بیاد عجب چیزی میشه :)))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی