حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت کیبورد مجهز به فناوری فورس‌تاچ توسط اپل به ثبت رسید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

فناوری فورس‌تاچ اپل برخلاف تصور عده ای به خوبی توانست جای خود را میان انبوه تکنولوژی هایی که صرفا یک ایده مانده‌اند، بالا بکشد و اکنون به یک رکن اساسی در سیستم عامل مک محسوب شود. اپل اگر بخواهد یک فناوری را به بلوغ خود برساند، با توجه به قدرت زیادی این شرکت در زمینه بومی سازی و توسعه نرم افزاری، حد نهایت یک سال می‌تواند تمام کاربران را وابسته شدید به تکنولوژی جدید خود کند. همین اتفاق برای فورس‌تاچ نیز روی می‌دهد. در ادامه همراه باشید.

248445

طبق آخرین اخبار اپل اختراع جدید خود را به ثبت رسانده و می‌خواهد فناوری فورس تاچ را به کیبوردها بیاورد. جالب است بدانید که این اختراع در سپتامبر سال ۲۰۱۲ به نام “Ultra low travel keyboard” به ثبت رسیده است. این اختراع به این معنا می‌باشد که کلیدهای صفحه کیبورد از این به بعد به میزان فشاری که به آن‌ها وارد می‌شود حساس می‌شوند. در ابتدا ترک‌پد و صفحه‌نمایش نیز برای ما عجیب به نظر می‌رسید اما در نهایت زمانی که عملی شد با یک شاهکار ساده اما بسیار جالب رو به رو بودیم. نظر شما چیست؟ آیا روزی به یک تکنولوژی عادی تبدیل خواهد شد؟

[su_button url=”http://www.iclarified.com/52357/apple-patents-keyboard-with-force-touch-capabilities” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MJS.00824

“آیا روزی به یک تکنولوژی عادی تبدیل خواهد شد؟”
چرا که نه. در آینده خرید گجت (از ساعت بگیر تا گوشی و کیبرد کامپیوتر) بدون فورس تاچ محاله محاله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....