حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه‌‎ی آیفون ۷ پلاس با سه گیگابایت رم و پردازنده‌ی A10 در اواخر سال ۲۰۱۶

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در ماه شهریور، اپل از گوشی‌های جدید خود یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس با قابلیت‌های جدید رونمایی کرد. حدود دو ماه از معرفی این دستگاه‌ها می‌گذرد و اخیرا تحلیلگر Ming-Chi Kuo گفته است که فبلت بعدی اپل یعنی آیفون ۷ پلاس به سه گیگابایت رم و پردازنده‌ی A10 مجهز خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Kuo اخیرا اطلاعاتی را از تامین‌کنندگان اپل منتشر کرده است. طبق این اطلاعات، آیفون ۷ با ۲ گیگابایت رم (همانند آیفون ۶ اس) و آیفون ۷ پلاس نیز با یک گیگابایت رم بیشتر نسبت به آیفون ۶ اس پلاس یعنی سه گیگابایت رم عرضه خواهند شد. علاوه بر این، انتظار می‌رود آیفون‌های جدید به نسل جدید پردازنده‌ی اپل یعنی A10 مجهز شوند.

از تفاوت‌های آیفون ۶ اس پلاس نسبت به آیفون ۶ اس می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و دوربین بهبود یافته (وجود لرزش‌گیر اپتیکال) اشاره کرد. انتظار می‌رود آیفون ۷ در سپتامبر ۲۰۱۶ (شهریور ۱۳۹۵) معرفی شود که از تغییرات آن می‌توان به طراحی و سخت‌افزار جدید اشاره کرد. هنوز هیچ اطلاعات دیگری از آیفون‌های جدید منتشر نشده و باید در ماه‌های آینده، منتظر اطلاعات جدیدی باشیم.

این تحلیلگر در ماه سپتامبر گفته بود که آیفون ۷، باریک‌ترین آیفون خواهد بود و با ضخامت ۶ میلی‌متری در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد؛ این بدان معناست که آیفون جدید، باریک‌تر از آیپاد تاچ و آیپد ایر ۲ خواهد بود. Kuo، سابقه‌ی بسیار قوی در پیش‌بینی کردن محصولات جدید این شرکت را دارد؛ پیش‌بینی‌های این تحلیلگر درباره‌ی محصولات جدید اپل در پاییز ۲۰۱۵ درست بودند که شامل ضخیم‌تر شدن آیفون ۶ اس در کنار آلومینیوم سری ۷۰۰۰ و فورس تاچ (Force Touch) و عرضه‌ی آیپد پرو با صفحه‌نمایش بزرگ و قلم بودند. همچنین در ماه آوریل، او پیش‌بینی کرد که امسال اپل، دستگاه جدیدی را با صفحه‌نمایش ۴ اینچی عرضه نخواهد کرد اما اخیرا او گفت که اپل یک گوشی فلزی را با پردازنده‌ی A9 در اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد.

[su_button url=”http://appleinsider.com/articles/15/11/03/apples-iphone-7-plus-expected-to-pack-3gb-of-ram-into-a10-cpu-in-late-2016″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]appleinsider[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

به به خیلی دلم میخواد بدونم طراحیش چطوره .از لحاظ سخت افزاری که خیلی قوی خواهد بود

shahinhhh

اوووووووووووووووووووووو کو تا آیفون ۷

AMir

ببخشید این سوالو اینجا میپرسم
من کاربر اینسایدر ویندوز بودم و ویندوزم اکتیو بود (نسخه پرو )
به دلایلی مجبور شدم ویندوز رو عوض کنم حالا هم نسخه اینترپرایز بیلد جدید رو نصب کردم ولی ویندوزم اکتیو نمیشه باید چیکار کنم نمیخام کرک بکنمش راهی هست ؟

احمد

بابا کرک کن حالشو ببر دلیل کرک نکردنت چیه

Milar

نه نه این قرارمون نبود تو … جان اپل شایعه باش 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی