حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیا اپتیما کروک ۲۰۱۶، در نماشگاه سما نمایش داده می شود.

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

کیاموتورز از آن دسته از شرکت های خودوسازیست که قرار است در نمایشگاه امسال سما، ماشین های مفهمومی خود را معرفی کند و بنظر می رسد با نمایش این ماشینش دوستداران ماشین را دیوانه تر کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپتیمای معمولی ۲۰۱۶ که تقریبا تیرماه معرفی شد، یک ماشین شیک و سواری بود اما اپتیما ۲۰۱۶ عرضه شده برای نمایشگاه سما کروک است و خبری از سقف نیست. کیا می گوید از استیل اضافی برای نگه داشتن بدنه شیاردار ماشین خود استفاده کرده تا علیرغم نداشتن سقف، همچنان مستحکم باشد.شیارها را می توانید روی کاپوت و زیردرهای ماشین و همچنین روی گلگیرها به وضوح ببینید که تا چه اندازه به زیبایی اپتیمای کروک ۲۰۱۶ کیا اضافه کرده است.

مسئله بسیار جالبی که می توانید در عکس ماشین هم ببینید، اینست که افرادی که در عقب ماشین می نشینند، باید درهای عقب را در خلاف جهت ماشین های معمولی باز و بسته کنند که این خود باعث خشونت، قدرت و جذابیت ماشین شده است. اپتیما کروک کیا، ویژگی های ظاهری جذاب دیگری هم مثل چرخ های ۲۰ اینچی با روکش کروم، روکش چرم جدید بر روی صندلی های جلو و عقب و بالاخره سیستم اگزوز که قدرت ۲۴۵ اسب بخاری موتور ۴سیلندری، ۲لیتری توربو اپتیما کروک را نشان می دهد. رنگ آبی این ماشین کروک و صندلی های چرم کرمی سفارشی اش، جذابیتش را دو چندان کرده است.

بدون شک ماشینی که چرخ ها و درهای معمولی ندارد را باید بسیار زیبا معرفی کرد. این دو ویژگی اپتیما کروک ۲۰۱۶ را جز بهترین ها نگه خواهد داشت. البته کیا برنامه ای برای تولید انبوه این مدل خود را ندارد. کیا اپتیما کروک ۲۰۱۶ امروز در نمایشگاه سما نمایش داده می شود.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/kia-reveals-wild-2016-optima-convertible-at-sema-02412555/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

ما هم وانت پژو و وانت پراید و همچنین وانت لوگان میدیم به بازار تا تو دهنی محکمی به دیگر رقیبان دون پایه ی صنعت قدرتمند خودروسازی کشورمان باشد.

riofarina

تلاشش تحسین برانگیزه ولی حالا حالاها کار داره تا به طراحی معقولتر برسه.
طراحیش در مقایسه با کروکهای آمریکایی و المانی خیلی عقبه .البته فعلا

Different_boy

جلوپنجره کیا واقعا زیباست و طراحی مدرن وآینده نگرانه ای داره.مثل طراحی هایی هست که توی فیلم ها و بازی هایی که آینده رو نشون میدن هست و واقعا خوشکل هست.طراحی ماشین هم ی جورایی به دل من ننشست!!انگار همون مدل رو سقفشو برداشتن!!یجورایی کارهای سایپا و گاری خودرو!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....