حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت ظرفیت نامحدود وان درایو را حذف کرد، کاهش حجم در دیگر تعرفه ها

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر شما یکی از مشتریان پر و پا قرص و البته پر مصرف سرویس ابری مایکروسافت یعنی وان درایو هستید، این خبر خوبی برای شما نیست. مایکروسافت امروز اعلام کرد که فضای نامحدود ذخیره سازی اطلاعات روی سرویس ابری وان درایو را محدود به حجم ۱ ترابایت خواهد نمود. این مورد برای مشتریان سرویس Office 365 home یا Personal و یا مشترکین دانشگاهی به زودی دارای محدودیت ذکر شده خواهد شد. اما این کاربران تنها کسانی نیستند که از این خبر دلگیر خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصمیم جدید مایکروسافت برای سیستم ذخیره سازی ابری اش را با هم ببینیم.

onedrive (1)

مایکروسافت علاوه بر حذف کردن فضای نامحدود ذخیره سازی ابری دیگر انتخاب های ۱۰۰ و ۲۰۰ گیگابایت ماهانه را ارایه نخواهد کرد و تنها انتخاب ۵۰ گیگابایت ماهانه را به قیمت ماهی ۱٫۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. به جز این ها، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا حجم رایگان سرویس وان درایو را از ۱۵ به ۵ گیگابایت تقلیل دهد. فضای ۱۵ گیگابایتی هدیه برای ذخیره تصاویر هم به ۵ گیگابایت تنزل خواهد داشت. این تغییرات با آغاز سال ۲۰۱۶ اعمال خواهد شد.

اگر شما در حال حاضر از سرویس های یاد شده استفاده می کنید تا ۱۲ ماه فرصت دارید که داده های خود را دانلود و در جای دیگری ذخیره کنید. تنها کاربران سرویس های ۱۰۰ و ۲۰۰ گیگابایت ماهانه از این تغییرات در امان هستند و کاربران سیستم رایگان و نامحدود از این تصمیم ناخشنود خواهند شد. اما چرا مایکروسافت چنین تصمیمی گرفته است؟

به گفته مایکروسافت برخی کابران آرشیو فیلم خود یا برنامه ای ضبط شده تلویزیونی را روی وان درایو نامحدود خود پشتیبان گرفته اند که در برخی موارد حجم اطلاعات ذخیره شده تا ۷۵ ترابایت هم گزارش شده است. تصور کنید کاربری را که ۷۵ ترابایت فایل دارد و این به کنار، آن ها را آپلود هم کرده است! از قدیم گفته اند که تر و خشک با هم می سوزند و این تصمیم مایکروسافت مصداق بارز این سخن است. به دلیل استفاده نامناسب برخی، همه کاربران باید محدودیت های جدید را تحمل کنند.

شما از کاربران وان درایو هستید؟ این تغییرات چه مقدار روی کاربری شما تاثیر گذاشته است؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/microsoft_removes_unlimited_storage_on_onedrive_reduces_capacities_across_the_board-blog-14799.php” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
feri131

فضای رایگان من ۳۰ گیگ هست و من ۲۰ گیگ عکس اپلود کردم…الان برای منم حذف میشه؟؟ 😥 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)