حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی از سوی RED DOT AWARD مفتخر به عنوان «برند سال» شد

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

سئول، ۳ نوامبر ۲۰۱۵- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) مفتخر به عنوان «برند سال» شد. این عنوان از سوی Red Dot Award، یکی از برترین رقابت‌های طراحی در جهان اعطاء شد. با این عنوان، شرکت ال‌جی در کنار برندگان قبلی این رقابت نظیر شرکت پپسی، آئودی و مرسدس بنز قرار می‌گیرد. شرکت ال‌جی همچنین سومین شرکتی است که هر دو جایزه «برند سال» و «تیم طراحی » (در سال۲۰۰۶) را برنده شده است.


عنوان برند سال برای برنده شدن در ۱۳ جایزه Red Dot Award به ال‌جی اعطاء شد. برندگان جایزه امسال شامل LG G4 و LG Watch Urbane، هر دو با رابط کاربری ساده و کاربرپسند فلسفه طراحی انسان محور این شرکت را تجلی بخشیده‌اند تا کاربران برای استفاده راحت باشند. دکتر پیتر زک، بنیانگذار و مدیرعامل Red Dot معتقد است: “مدیریت برند ال‌جی الکترونیکس در زمینه کاری خودش بی‌نظیر است. نگرش این شرکت همه را در یک عبارت بیان می‌کند: زندگی خوب است. هر کسی که به نوعی با محصولات ال‌جی سر و کار دارد بدون معطلی خواهد فهمید که زندگیش کمی جذابتر شده است. این به دلیل عملکرد موفق مدیریت برند این شرکت است.”
نو چانگ هو، نائب رئیس و مدیر طراحی شرکتی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: “مفتخر شدن به جایزه Red Dot، نشانی از پیشگامی ال‌جی در زمینه طراحی و نمونه بارزی از تعهد همیشگی ما بر طراحی نوآوری و ایجاد تجربه کابرپسند است. ما به طراحی و گسترش محصولات خلاقانه که از پاسخ مثبت و رابطه عمیق بین برندمان و مشتریانمان برآمده است ادامه خواهیم داد تا به این شعار ال‌جی جامع عمل بپوشانیم: نوآوری برای زندگی بهتر را در پیش خواهیم گرفت.”
این عنوان به طور رسمی در ششم نوامبر در مراسم سالانه Red Dot Gala در برلین به ال‌جی اعطاء خواهد شد و محصولات برنده جایزه ال‌جی بر روی سایت www.red-dot.de/cd به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

تبریک به طرفداراش….. :rose:

riofarina

B-) B-) B-)
این است Life’s Good الجی.
الجی فقط ادعا ندارد الجی در عمل بهترین است :good:

v.j

لایق این عنوان هم بود

SAMAN_H

تبریک میگم
ال جی واقعا برند شایسته ایه

S-M-B

به به بزنید کف قشنگه رو به افتخارش :rose: :heart:
واقعا لیاقت اش رو داره. LG

amir Narimnpour

خداییش راست میگن طراحی های الجی خیلی خوبه

Mehran

واقعا همدلی توی کامنتا موج میزنه :heart:
کاشکی کامنت های دیگر برند ها هم همینجور باشه

S-M-B

داداش بیا بغلم.خخخخخ
خداییش حرف نداری :rose:

Mehran

مرسی داداش :rose:

behnamranjbar

ال جی گل کاشته از جی۲ به بعد…فقط باتری 😥 جی۴ 😥 باتری…

pika

ایول گوشی منم جایزه برده :yahoo:

bvb

آفرین الجی شایستگی اینو داشت پادشاهی بی ادعا :rose:

Different_boy

تبریک به این برند خوب وباحال!!!فقط ی نکته خیلی ظریف.بحث کره و ژاپن!!!!!نمیدونم الان دارن چکار میکنن!!؟؟اما هرچی که هست سکوت بهترین کاری هست که میتونن بکنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....