حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۸ موردی که شاید درباره کشور برزیل نمی‌دانستید!

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

کشور برزیل یکی از کشور‌های زیبای جهان است… شاید نیازی به توضیح بیشتری نباشد و فکر می‌کنیم بهتر است تا به موضوع اصلی بپردازیم! در قسمت قبلی به چند نکته جالب درباره ورزش محبوب و جنجالی فوتبال اشاره‌ای داشتیم. حال می‌خواهیم با این مطلب، معلومات عمومی شما را درمورد کشور برزیل کمی افزایش دهیم! در ادامه با ترنجی همراه شوید. 

بیایید و به رسم همیشگی‌مان به رمز قسمت قبلی اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم. در قسمت قبلی شاهد برخی تماشاچی و هوادار تیم برزیل بودیم و رنگ سبز کلمه فوتبال خود مهر تاییدی بر این موضوع بود. پس رمز قسمت قبلی ” کشور برزیل ” است. حال بیایید و به ادامه مطلب بپردازیم.

۱٫ برزیل پنجمین کشور بزرگ در جهان است.

1

۲٫ کشور برزیل بعد از آمریکا دارای بزرگترین فرودگاه جهان است.

2

۳٫ در سال ۱۹۵۸ یک کرگدن به عنوان نامزد شورای شهر انتخاب شد!

8

۴٫ قیمت آیفون در کشور برزیل دو برابر قیمت در آمریکا است.

3

۵٫ پایتخت برزیل یعنی شهر برازیلیا از بالا مانند یک هواپیما است.

4

۶٫ برزیل یک‌بار قصد داشت که یک هواپیما را در eBay بفروشد!

6

۷٫ در گذشته حدود ۴ میلیون نفر به‌عنوان برده از آفریقا به برزیل منتقل شدند.

5

۸٫ حدود ۴۳ درصد از جمعیت بزرگسالان این کشور دارای مدارک معتبر و بالای تحصیلی هستند، این مقدار در کشور سوئد حدود ۸۷ درصد است.

7

نظر شما چیست؟ شما درباره این کشور چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehran

جالب بود. توی عکس اول چیزی شبیه برج ایفل هست

ios9

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: یکی از مدیران ارشد شرکت اپل حدود ۲ ماه قبل در بازدید غیررسمی از تهران که به جهت مطالعه میدانی و آشنایی با بازار ایران داشته، وضعیت بازار موبایل ایران و وضعیت محصولات برند اپل در ایران را بررسی کرده و با اشاره به استفاده از لوگوی این برند در اپل استورهای ایران اعلام کرده که اپل قصد دارد این استفاده‌های غیرقانونی را به صورت حقوقی پیگیری کند.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی مجمع تشکل های ICT ایران، محمدرضا طلایی رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از مذاکره با شرکت‌های اپل، مایکروسافت، اوراکل، آی‌بی‌ام، ودافون، جمالتو و سپ (SAP)در نمایشگاه فناوری امارات(جیتکس) و در جریان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت ICT ایران خبر داد.
وی با تشریح جزئیات مذاکرات با شرکت اپل گفت: Patrick Beyrouti معاون مدیرعامل منطقه خاورمیانه شرکت اپل در نشستی با برگزارکنندگان پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس،ضمن اعلام آمادگی اپل برای حضور رسمی در ایران ، گفت: اپل درخواست‌های زیادی از طرف شرکت‌های ایرانی برای اعطای نمایندگی دریافت کرده است.

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ادامه داد: به گفته Patrick Beyrouti ، شرکت اپل هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد و این شرکت قصد دارد استفاده غیرقانونی از لوگو و برند اپل در ایران را به صورت حقوقی پیگیری کند.
طلائی ادامه داد: در این راستا مقرر شد به زودی

http://www.shahrekhabar.com/science/1446472800034347 :yahoo: B-)

riofarina

دوبار پشت سر هم اولین نفر درست تشخیص دادم B-) حیف جایزه نداشت خخخ البته ما از این شانسا نداریم.
اینکه پایتختش شبیه هواپیماست واقعا جالبه
رمز قسمت بعد هم که خیلی تابلوئه
یا ایفل یا فرانسه

Son Of Taurus

بعدیش احتمالا هواپیماست -__________-

Mammad Gherghi

قسمت قبلی که برا فوتبال بود همه لباس برزیل تنشون بود،اینجام که عکس اول یه برج ایفل چپوندید توش،یذره معماها زیادی پیچیده و سخته :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs