حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیسان خودروی خودران خود را در ژاپن تست کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

هدف آینده ی خودروسازان، ساخت خودروهای خودران یا همان خودروهای بدون راننده است. در حال حاضر شرکت های بزرگ خودروسازی در حال کار بر روی خودروهای خودران هستند و یکی از مراحل ساخت اینگونه خودروها بدون شک بدست آوردن فناوری های جدید است که بتوانند آنها را در جاده های عمومی تست کنند، برای شروع نیسان این کار را کرده است و گفته آماده است خودروی ساخته شده شرکتش را در جاده های عمومی تست کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نیسان خودروی خود را در بزرگراه ها و خیابان های ژاپن تست می کند. هدف نیسان از این کار “مرگ و میرصفر” با رانندگی خودروهای هوشمند خودران اعلام شده است. به گفته نیسان با ساخت خودروهای خودران حوادث کمتری در بزرگراه های سراسر جهان رخ می دهد و یکی از دلایل اصلی ساخت وسایل نقلیه خودران هم اینست که سخت افزارهای آنها هیچ وقت خسته و پریشان نمی شوند. حوادث کمتر به معنی آسیب و مرگ و میر کمتر در بزرگراه ها و همچنین ترافیک کمتر در اثر حوادث است.

نیسان قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۶ خودروی خودران درایو۱ خود را آماده کند و گفته بالاخره رانندگی با خودروهای خودران در بزرگراههای شلوغ در ترافیک شناخته خواهد شد.در سال ۲۰۱۸ نیسان قصد دارد بر روی تغییر خط های متعدد در بزرگراه ها کار کند. تا سال ۲۰۲۰، نیسان برای اینکه خودروهای خودرانش قادر به مدیریت ترافیک شهری در تقاطع ها باشد برنامه ریزی کرده است. اولین خودروی خودران نیسان دارای یک رادار موج میلیمتری، اسکنرهای لیزری، دوربین با تراشه های کامپیوتری و یک رابط انسان و ماشین های خاص می باشد.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/nissan-autonomous-vehicle-testing-kicks-off-in-japan-30412387/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negarsh

خودرو بدون راننده چه خووووووبه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....