حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرتمندترین شورلت کامارو ، کامارو ۲۰۱۶

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شورلت از کاماروی نسل جدید خود رونمایی کرد و از این هفته خط تولید کامارو ۲۰۱۶ شروع بکار می کند و خریداران در اواسط ماه نوامبر می توانند برای خرید اقدام کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
کامارو ۲۰۱۶ را با فورد مستانگ مقایسه می کنند. کامارو SS جدید، وزن خود را کم کرده است و بطور کلی نسبت به نسل قبلی کامارو طراحی آن عوض شده است . کامارو ۰ تا ۱۰۰ را در یک چشم بهم زدن یعنی ۴ تا ۴,۳ثانیه شتاب می گیرد و مانند یک جت می رود.
کامارو در حال ساخت دو مدل SS و LT می باشد. قیمت پایه برای LT و SS37295 دلار و ۲۶ هزار و ۶۹۵دلار تعیین شده است که نسبت به کاماروهای قبلی گران تر است اما با وجود تجهیزات جدید باید این انتظار را هم داشت. از تجهیزاتی که کامارو ۲۰۱۶ دارد می توان به دوربین عقب، کنترل آب و هوای خودکار، صندلی های برقی جلو اشاره کرد.
موتور LT، یک موتور ۲ لیتری V6 توربوشارژی است که ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد و موتور SS که موتوری  ۶٫۲ لیتری V8 است، ۴۵۵ اسب بخار قدرت دارد که قوی ترین کامارو محسوب می شود.
از نظر ظاهر، کاماروی جدید از نسل قبل خود خشن تر به نظر می رسد و چراغ های جلو و عقبش که HID و LED هستند، همچنین پنجره لانه زنبوری جلوی ماشین و ورودی های هوای کوچک در اطراف بدنه و کاپوت ماشین با برجستگی های خاص و خوش فرمش که گویی به خشونت و قدرت ماشین اضافه کرده اند. با وجود ۴۵۵ اسب بخار قدرت می توان صدای اگزوز ماشین را حس کرد که تا چه اندازه می تواند برای دوستداران ماشین لذت بخش باشد.

22

33

[su_button url=”http://www.slashgear.com/chevrolet-finished-the-first-batch-of-2016-camaros-29412139/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button][su_button url=”http://wot.motortrend.com/first_batch_of_2016_chevrolet_camaro_coupes_roll_out_this_week.html/photos/#8″ target=”blank” background=”#159f84″]motortrend[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

با آدم حرف میزنه 😥
حیف زبونشو بلد نیستم 😥

HAMID3D

یعنی شما به این فرقون میگین ماشین ؟؟؟
این در برابر‌ وانت پراید مدل۹۵ هیچه :yahoo: :bye:

riofarina

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
یعنی من موندم مگه میشه طراحی از این خشنتر باشه. آدم اینا رو میبینه به طراحیهای فانتزی شرق آسیا خندش میگیره.

MEGA08

شبیه ماشینهای کره ایی شده !! 🙁
طراحی قبلیش بهتر بود :heart:

alitorabiix

این روزا طراحی رادیکالی چراغ ماشین خیلی باب شده در حالی که این نوع چراغا زود از چشم میوفته مثال بارزش هیوندای آزرای قدیمی و جدید خیلیا طراحی آزرای قدیمیو دوست داشتن و دارن چرا؟چون ساده طراحی شده متاسفانه این روزا طراحی رادیکالی مد شده که باعث شده همه ماشینا شبیه هم شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....