حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلکاتل امروز جدید ترین تلفن همراه خود مجهز به Polaroid Photo Editing را معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

آلکاتل-لوسنت نام شرکت چندملیتی ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه مستقر می‌باشد. این شرکت طیف وسیعی از دستگاه‌ها و تجهیزات ارتباطاتی را به اپراتورها، شرکت‌ها و دولت‌ها در سراسر جهان عرضه می‌نماید. تولیدات شرکت آلکاتل-لوسنت بر روی سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای تلفن ثابت، تلفن همراه، شبکه و پروتکل اینترنت متمرکز می‌باشد همینطور این شرکت تا کنون ۷ بار برنده جایزه نوبل شده است!

حال امروز این شرکت که در بالا توضیحاتی در مورد آن خواندیم از جدیدترین تلفن همراه خود خود با نام Alcatel Fierce XL رونمایی کرد، تلفنی باصفحه نمایش ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰p و تراکم پیکسل ۲۶۷ppi که فعلاً فروش آن فقط ازطریق اپراتور MetroPCS و برای زمستان ازطریق T_mobile درآمریکا خواهد بود.
این تلفن که از Android 5.1.1 Lollipop بهره می‌برد به نرم افزار ویرایش تصاویر Polaroid Photo Editing مجهز گردیده تا با دوربین ۸ مگاپیکسلی اش درپشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی اش در جلو دستگاه از مناظر اطراف با کیفیتی عالی تصویر برداری کند.

اگر از درون این تلفن همراه سؤال کنید باید یگوییم قلب تپنده این هوشمند زیبا Snapdragon 210 می‌باشد که شامل چهار هسته ۱.۱ گیگاهرتزی Cortex-A7 است. همچنین این تلفن همراه که از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند دارای باتری به ظرفیت ۲,۵۰۰mAh است که به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، می‌توان گفت با یک تلفن قابل قبول از نظر سخت افزاری روبه رو هستیم که احتمالاً نیازهای بسیاری از کاربران با مصارف معمولی را پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است به ادعای شرکت سازنده ۱۲ ساعت مکالمه با توجه به حجم ذخیره سازی شارژ درون باتری قابل پیش بینی است. همچنین اگر دوست دارید از قیمت این تلفن مطلع شوید بهتر است بدانید این شرکت یعنی آلکاتل-لوسنت قیمت ۱۳۹ دلار را برای این تلفن در نظر گرفته است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/alcatel_fierce_xl_55_android_with_polaroid_camera_for_metropcs_tmobile-news-14728.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button] [su_button url=”https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%D9%84%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D9%84-%D9%84%D9%88%D8%B3%D9%86%D8%AA” target=”blank” background=”#159f84″]wikipedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

باسلام

من موندم این آلکاتل چطور گوشی به این خوبی میسازه با این قیمت پایین
این اولیش نیست
تا حالا هر تبلت و گوشی یا هر محصولی از آلکاتل دیدم همینجوری بود
هیچ شرکتی رو ندیدم تو سخت افزار و قیمت به پاش برسه

ولی چون از فرانسه بیشتر از عربستان بدم میاد . هرگز نمیخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....