حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصاویر زمینه رسمی الجی وی ۱۰ (LG V10)

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

یک شنبه دیگر و یک هفته جدید! نظرتان درباره تصویر زمینه های جدید چیست؟ آن هم از نوع رسمی و با کیفیت که اصولا این تصاویر زمینه رسمی مهره مار دارند و در دل ما حداقل، جای خاصی دارند! امروز تصاویر زمینه الجی وی ۱۰ را برای دانلود داریم، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ۱۰ تصویر زمینه رسمی الجی وی ۱۰ را دانلود کنید.

همانطور که می دانید، یکی از نمایشگرهای الجی وی ۱۰، رزلوشن QHD دارد، یعنی ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل. خوشبختانه این تصاویر زمینه که در ادامه می توانید دانلود کنید قابل پیماپیش یا همان اسکرول-ایبل هستند و رزلوشن آن ها برابر ۲۵۶۰*۲۸۸۰ است. پس اگر شما یک موبایل QHD دارید و تصاویر پس زمینه جالبی برای آن پیدا نکرده اید، این ۱۰ تصویر زمینه برای شما ارزش خاصی خواهد داشت. برای دانلود تصاویر زمینه الجی وی ۱۰ می توانید تصاویر زیر را ذخیره کنید، تصاویر در رزلوشن کامل آپلود شده اند:

Stock-LG-V10-wallpapers (4) Stock-LG-V10-wallpapers (3) Stock-LG-V10-wallpapers (1) Stock-LG-V10-wallpapers Stock-LG-V10-wallpapers (2) Stock-LG-V10-wallpapers (6) Stock-LG-V10-wallpapers (5)Stock-LG-V10-wallpapers (7)Stock-LG-V10-wallpapers (8)Stock-LG-V10-wallpapers (9)

عوض کردن تصویر زمینه به صورت هر چند روز یکبار باعث تازه تر شدن و از یک نواختی درآمدن یار همیشگی شما، یعنی موبایلتان می شود. بد نیست که تنوعی در موبایل خود ایجاد کنید. البته هیچ دستگاهی همانند i-Device ها (دستگاه های اپل) به خصوص آن ها که سیستم عامل iOS دارند، با تغییر تصویر زمینه متحول نمی شود اما باز هم به شما توصیه می کنیم هفته جدید را متفاوت تر آغاز کنید.

تصاویر زمینه الجی وی ۱۰ زیبا بودند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

بعضیاشون زیبا بودن…..یه سوال داشتم….من که میخوام یه تصویر زمینه غیر از تصاویر زمینه پیش فرض گوشیم،انتخاب کنم.یه نوار سیاه رنگی بالای تصویر زمینه انتخابیم ظاهر میشه،چطور میتونم این رو رفع کنم؟؟؟گوشیم نوت۴ هست
با تشکر

monarch

سلام
متاسفانه اون رو کاریش نمیشه کرد کلا واسه همه همینطوره جالب اینجاست که تو گوشی های دیگه ای که تست کردم نبود مثلا گرند ۲ این سیاهی رو نداره اما همه نوت ۴ هایی که دیدم این نوار رو داشتن و البته فقط تو صفحه اصلی این نوار هست و اگه به صفحه قفل توجه کنیم میبینم که اون نوار وجود نداره
دوستانی که نوت ۵ هم دارن لطف کنن بگن این نوار رو دارن یا نه ؟ ممنون

milad danesh

توی نت ۵ نیست … اندازه انتخابیت رو کوچیکتر کن ببین درست میشه یا نه

Ari khan

نه 🙁

IT

تکه آخر به اپلی ها خیلی باحال بود! آخه غیر عوض کردن بک گراوند دیگه هیچ شخصی سازی نداره

behnamranjbar

جناب عطایی عالی بود…
یعنی طعنه هاتون فوق العادس خخخخخ

رضا (z best)

بد نیس

mahyar Apple

واقعا راس میگین ای دیوایس ها فقط با والپیپر عوض کردن متحول میشن کاش اپل میزاشت کمی شخصی سازیش کنیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)