حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی نسخه‌ی یونیورسال SHAREit برای ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت در ویندوز ۱۰ موبایل بسیاری از دسترسی‌های سیستمی خود را باز کرده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن‌هایی بسازند که دیگر با محدودیت‌های سیستمی همراه نباشد. یکی از محدودیت‌های ویندوزفون ۸٫۱ نبود Wifi Direct است که مایکروسافت در ویندوز ۱۰ موبایل به‌صورت کاملا بی‌سروصدایی این قابلیت مهم را به پلتفرم موبایلی خود عرضه کرد. همگام شدن هسته‌ی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و امکان عرضه‌ی برنامه‌های یونیورسال بستر بسیار خوبی را برای عرضه‌ی نرم‌افزار‌های یکسان توسط توسعه‌دهندگان فراهم کرده است و SHAREit اهمیت موضوع را دریافته است.

با ترنجی همراه باشید…

نرم‌افزار SHAREit  یکی از محبوب‌‌ترین اپلیکیشن‌های اشتراک‌گذاری فایل به وسیله‌ی Wifi است که چند ماه پیش وارد فروشگاه ویندوزفون شد. توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن به دلیل محدودیت سیستمی ویندوزفون برخی از قابلیت‌های نسخه‌ی اندروید و iOS را در نسخه‌ی ویندوزفونی این نرم‌افزار نگنجانده بود و این موضوع موجب شده بود که عملکرد این نرم‌افزار شبیه همتایان خود نباشد.

shareir

اما هم‌اکنون توسعه‌دهنده‌ی SHAREit در توییتر خود در پاسخ به یکی از کاربران خبر از ساخت نسخه‌ی مخصوص ویندوز ۱۰ نرم‌افزار SHAREit داده است.

اگر شما قصد استفاده از نرم‌ افزار SHAREit در ویندوزفون را دارید مجبور هستید به یک درگاه مشترک همانند مودم یا اینترنت شیرینگ یکی از دو دستگاه متصل شوید تا بتوانید فایل‌ها را منتقل کنید. اما این موضوع در ویندوز ۱۰ دیگر موجب رنج کاربران نیست و با وجود Wifi Direct می‌توان به راحتی فایل‌ها را منتقل کرد.

نرم‌افزار SHAREit بیش‌ از ۵۰ میلیون بار در فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است و این موضوع نشان از محبوبیت این نرم‌افزار در نزد کاربران اندرویدی ست.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/filesharing-app-shareit-working-on-a-windows-10-mobile-app/” target=”blank” background=”#159f84″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moji

من که رو ۵۳۵ ویندوز ۱۰ زاپیا نصب کردم خیلی عالی کار میکنه

SAMSUNG _ The Best Brand

خدا پدر و مادر اون توسعه دهنده هایی که در شرکت لنوو این نرم افزار رو توسعه دادن بیامرزه! 🙂

الحق و انصاف که یکی از بدرد بخورترین نرم افزارهای دنیاست!

به خصوص با توجه به سرعت ارسال و دریافت فوق العادش که کاربر رو از ارسال فایلهای متعدد با حجم های مختلف از گوشی به کامپیوتر و یا بالعکس و نیاز به یکی دو متر کابل و کلی دردسر کوچیک و بزرگ برای انجامش کامل بی نیاز میکنه! :good:

trojan

و این است قدرت و اینده مایکی
همه رفتن تو کار یونیورسال
فیسبوکم بتا رو یونیورسال داده که عالیه الانشم
اینستا هم میده
تویترم به نظرم میده

pika

والا تا جایی که من میدونم واسه ios هم همینه
اولش میگه برو با دیوایس ios توی ستینگ به فلان شبکه وصل شو بعدشم خودم امتحان کردم بعد از دو سه بار به زور یه ویدیو تونستم بفرستم همش روی صفر وایمیستاد.. :unsure:

grimm

تویترالانش هم یونیورساله من روی پی سی و ویندوزفون دارمش خیلی برنامه خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com