حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت لنوو Yoga 700 را در دو نسخه ۱۱ و ۱۴ اینچی معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

شرکت لنوو، شرکتی رایانه‌ای، چینی و چندملیتی است که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لئو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. لنوو مدتی پیش لپ تاپ هیبریدی Yoga 900 را معرفی کرد، لبتاپی دوست داشتنی، نازک و به غایت زیبا، حال پس از استقبال گسترده‌ای که از این محصول به عمل آمد لنوو برای آن دسته از کاربرانش که همواره به دنبال محصولات عالی با قیمت پایین هستند مدل‌های ۱۱ و ۱۴ اینچی Yoga 700 را معرفی کرده است.

نسخه ۱۱ اینچی Yoga 700 همانند  برادر بزرگتر خود، نسخه ۱۴ اینچی از نمایشگر IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ بهره می‌برد و همچنین از  پردازنده Core m5-6Y54 اینتل استفاده میکند که از قدرت پایین‌تری برخوردار است. بد نیست به این نکته اشاره کنیم باتری ۴۰Wh‌ این لپ‌تاپ که کوچکتر از Yoga 900 نیز هست، باعث شده تا وزن آن به ۱.۱ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۸ میلی‌متر برسد البته در مقابل سازنده برای این محصول عمر باتری ۷ ساعته پیشبینی کرده است که به نظر ما اگر این ادعای شرکت درست باشد ۷ ساعت عمر باطری مناسب یا شاید بهتر است بگوییم قابل قبول برای این لبتاپ است. این لپ‌تاپ همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD به همراه یک درگاه USB 3.0 و درگاه micro-HDMI است که قیمت آن از سوی شرکت ۶۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی ۱۴ اینچی Yoga 700 اما وزنی معادل ۱.۶ کیلوگرم دارد و به باتری ۴ سلولی لیتیوم پلیمری ۴۵Wh مجهز شده است. لنوو این لپ‌تاپ تبدیل شدنی را به دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و خروجی HDMI‌ مجهز کرده است. از دیگر مشخصات این لپتاپ تبدیل شدنی می‌توانیم به اسپیکرهای استریو و وای فای ۸۰۲٫۱۱ac اشاره کنیم. یوگا ۷۰۰ که مجهز به نسل ششم پردازنده Core i7 اینتل مجهز شده است، از کارت گرافیکی Intel HD Graphics 520 استفاده می‌کند، و حتی شرکت برای کاربرانی که مایل به داشتن پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه باشند امکان سفارش پردازنده گرافیکی GT 940M انویدیا با ۲ گیگابایت رم را فراهم کرده است. مدل پایه‌ی این لپتاپ دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD‌ است که حتی شما می‌توانید در هنگام سفارش محصول نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز قابل سفارش دهید.

هردو این لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگر لمسی IPS و رزولوشن ۱۰۸۰p و ویندوز ۱۰ هستند. همچنین این لبتاپ می‌تواند به چهار حالت مختلف تغیر حالت دهد، (لپ‌تاپ، تبلت، تِنت و استند) که هرکدام در شرایطی خاص کاربرد به خصوصی دارند. لازم به ذکر است، نسخه‌ی ۱۴ اینچی با قیمت ۷۹۹ دلار قیمت گذاری شده است که از ماه آینده به همراه مدل ۱۱ اینچی به بازار عرضه خواهد شد. اما اگر عجله دارید باید بگوییم که، هم اکنون هر دو مدل لپ تاپ‌های هیبریدی Yoga 700 بر روی وب سایت لنوو در آمریکا قابل خرید هستند و شما می‌توانید همین الآن نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lenovo_yoga_700_convertible_laptop_is_official_sales_start_next_month-blog-14753.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chaarshir_ahwaz

کسی که بخواد حالا لپتاپ نو بخره اگه عجله ای نداشته باشه باید صبر کنه با ویندوز ۱۰ اوریجینال بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....