حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش‌های جدید، آیپد پرو در تاریخ ۲۰ آبان عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در اوایل ماه سپتامبر بود که اپل در کنار آیفون‌های جدیدش از آیپد پرو نیز پرده برداشت، محصولی با صفحه‌نمایش بزرگ و پشتیبانی از قلم که با هدف بهبود فروش آیپد به میدان آمده است. اپل تا به امروز هیچ اطلاعاتی پیرامون عرضه بزرگ‌ترین آیپد تولید شده‌اش منتشر نکرده است اما بنابر گزارش‌های جدید، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این محصول را در تاریخ ۱۱ نوامبر و یا به‌عبارتی ۲۰ آبان عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با توجه به این گزارش‌ها که از منابع معتبری گرفته شده است، تاریخ عرضه رسمی آیپد پرو به بازار ۱۱ نوامبر و یا ۲۰ آبان خواهد بود. بنابر این احتمالا می‌توانید به‌زودی آیپد جدید خود را چه از فروشگاه‌های اپل و چه از طریق وبسایت این شرکت خریداری کنید. البته این تاریخ عرضه محصول در آمریکا است و نه در کشور‌های دیگر، پس این نکته را به‌خاطر بسپارید. حال که صحبت از خرید شد بیایید و نگاهی به قیمت آیپد پرو داشته باشیم. قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود، همچنین چند لوازم جانبی جذاب این محصول یعنی Apple Pencil و Smart Keyboard نیز با قیمت‌های به‌ترتیب ۹۹ دلار و ۱۶۹ دلار عرضه خواهند شد. و در نهایت بد نیست اشاره کنیم که آیپد پرو دارای صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ و پردازنده قدرتمند A9X می‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا شما علاقه‌ای به خرید چنین محصولی دارید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/ipad_pro_to_be_available_on_november_11_report_says-news-14757.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs