حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی اچ‌تی‌سی در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ : ضرر مالی و کاهش درآمد اما امیدوار

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

اچ‌تی‌سی گزارش مالی فصل سوم سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرد تا بتواند سهام‌داران خود را از بابت اتفاقات شرکت با خبر کند. در گزارش مالی منتشر شده شاهد بوجود آمدن یک نور امیدی هستیم که شاید این شرکت بتواند به روز های اوج خود باز گردد. در ادامه همراه باشید.

درآمد اچ‌تی‌سی در این بازه  ۶۰۰ میلیون  دلار برآورد شده است. به نسبت سه ماهه قبل در حدود ۷ درصد کاهش داشته و به نسبت سه ماهه مشابه سال قبل نیز تقریبا نصف شده است. در سه ماهه دوم سال که قرار داشتیم اچ‌تی‌سی اعلام کرد در حدود ۱۵۷ میلیون دلار ضرر کرده است. اکنون این مقدار به عدد ۱۳۹ میلیون دلار رسیده است. این بدین معنی نیست که اچ‌تی‌سی مجبور به پرداخت هزینه ای شده است بلکه باید این نتیجه را بگیریم که به نسبت درآمد داشته و خرج‌هایی که باید طبق روال انجام می‌داده است، به هدف مورد نظر نرسیده است. به زبان ساده تر، شما بر اساس هدف گذاری انجام شده می‌خواهید فلان مقدار درآمد داشته باشید اما بر خلاف برنامه ریزی به نصف آن عدد دست پیدا می‌کنید که در نهایت مجبور هستید راه رسیدن به هدف خود را تغییر دهید و یا از جیب هزینه کنید. البته نباید فراموش کرد که اچ‌تی‌سی راهی میان این دو کار را انجام داده است. در کنال تعدیل نیرو، تغییرات مدیریتی زیادی نیز داشته است.

 HTC-Financial-Results

در پی این نتایج مالی ضعیف، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که دیگر نمی خواهد راهنمای کاملی به سرمایه گذاران داشته باشد. تک کرانچ گزارش می دهد که مدیر عامل اچ‌تی‌سی، Chialin Chang، در تماس خود با تحلیلگراین بازار تایوان و بازار جهانی به این نتیجه رسده است که اوضاع بیشتر شرکت های مشابه چنین بوده و تصمیمی که دارد، زیاد عجیب نیست! امتناع اچ‌تی‌سی برای ارائه آمار دقیق فروش می تواند به راحتی به عنوان یک اقدام با ریسک زیاد از اچ‌تی‌سی در جهت تلاش برای محافظت از ارزش سهام خود را در بازار است.

با این حال، به نظر می رسد اچ‌تی‌سی در مورد آینده این شرکت خوش بینانه است. در سال ۲۰۱۳ زمانی مدیر عامل فعلی شرکت منصوب شد، وانگ گفت که اقدامات جدیدی شروع می شود که در سال ۲۰۱۶ متوجه خواهید شد. کمی اوضاع این شرکت در فضای مه آلود قرار دارد. آیا تغییرات بزرگی در راه است؟ باید منتظر باشیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-announces-Q3-2015-financial-performance-150M-in-losses-on-declining-revenue_id75284″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahinhhh

اه حالم گرفته شد
ای کاش یه کاری کنه که هیچ کس تاحالا نکرده مثلا صفحه نمایش ۴k که سونی زد یا یه حرکتی که جدید باشه ولی اسنپ دراگون ۸۲۰ چند ماه دیگه تحیه میشه راستی HTC m9 e هم معرفی شده پوشش بدید

shahinhhh

هه دمت گرم حذف کردی کامنتا رو هیچ ربطی به پست نداشت

Ali Sabzalipoor

ایشاالله به دوران اوج برگرده 😉

Amir Sepehr Ghasedi

مضخرف :wacko: :wacko: :wacko:
خیلی باحال بود دمت گرم.
بله داریم می بینیم سرعتو که فعلا تو دنیای اندروید نوت ۵ سریعترینه.
مقایسه جی اسم آرنا هم بخونی بد نیست. در بخش نرم افزار اس ۶ با تاچویز به لطف امکانات زیاد و تجربه ی کاربری فوق العاده و امکانات شخصی سازی بسیار گسترده در رده بندی از آیفون ۶ اس ios هم بالاتر قرار گرفت و زد ۵ آخر شد.

shahinhhh

:wacko: :wacko: :wacko:

Nfs

شما که اول گفتی سریعترینه الان میگی تو اندروید :wacko: :wacko:
تو دنیای اندروید سرعت نوت۵ بهترینه؟؟ :wacko: :wacko: :wacko:

S-M-B

قیافه تاچ ویز سامسونگ بعد از چند ماه دیدنیه :yes:
لگ و هنگش عین قطار روی مخ آدمه.
با اون مولتی تسکینگ مضخرفش انتظار داری ۴تا برنامه رو هم زودتر باز نکنه؟

Moazez

ایشالا روپا بشه دوباره این برند دوستداشتنی

S-M-B

ایشالله
واقعا خیلی ناراحت میشم HTC رو نبینم یه روز.
بعد به جاش یکی عین ZTE یا هواوی بیاد.
😥

shahinhhh

آقا قضیه M9 e چیه معرفی شده

Nfs

راستی اقای مخملی شما ضرر الجی تو بخش تلفن هوشمند رو گزارش ندادید برام عجیب بود که ترنجی همه خبر هارو پوشش میداد اصلا این خبر رو نگذاره :scratch:

Nfs

با تشکر از اقای مخملی :rose:
اخه واسم عجیب بود که شما تو خبرگذاری تو سایت ها تک هستید ولی دیجیاتو و زومیت این خبر هارو گذاشته بودند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....