حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم رونمایی تلویزیون‌های OLED الجی در تهران

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) و شرکت گلدیران ششم آبان ماه طی مراسمی با شکوه در هتل اسپیناس تهران از جدیدترین تلویزیون OLED، تلویزیون SUPER UHD و سیستم صوتی Sound Tower رونمایی می‌کنند. در این مراسم خبرنگاران تخصصی این حوزه و همچنین کارشناسان و علاقه‌مندان محصولات فناورانه حضور خواهند داشت و از نزدیک شاهد این سه محصول صوتی و تصویری بی‌نظیر خواهند بود. افزون بر این مدیران ال‌جی و گلدیران در این مراسم حضور خواهند داشت و در مورد این محصولات که آینده فروش محصولات صوتی و تصویری را در بازار ایران تغییر خواهند داد سخنرانی می‌کنند.

تلویزیون OLED از نظر کارشناسان آغازی بر تلویزیون‌های آینده است و ال‌جی با گردآوردن مدرنترین فناوری‌ها در این نمایشگرها طلایه‌دار صنعت جهانی OLED است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی سری EC97 که در این مراسم رونمایی می‌شوند دارای ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای هستند که پیشتر در هیچ نمایشگر یا تلویزیونی دیده نشده است. مشکی مطلق، رنگ‌های زنده، طراحی بی‌نظیر، زاویه دید کامل و انحنای طبیعی از ویژگی‌های این تلویزیون‌های شگفت‌انگیز هستند.

IMG_8183

تلویزیون‌های SUPER UHD یک رده بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD هستند و از فناوری ColorPrime بهره می‌برند. تلویزیون‌های SUPER UHD با مفهوم «رنگ‌های زنده» طراحی شده‌اند و سه ویژگی بی‌نظیر دارند: تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز. فناوری نمایش خارق‌العاده و ویژگی‌های هوشمند در پکیجی با طراحی چشم‌نواز، تجربه بصری را به سطحی کاملاً جدید رسانده است.

IMG_8180

IMG_8182

ضخامت تلویزیون 🙂

اما این تلویزیون‌های بی‌نظیر، سیستم صوتی درخور خود را می‌طلبند. ال‌جی و گلدیران در این مراسـم Sound Tower را برای عاشقان موسیقی و فیلم ارائه خواهند کرد. این سیستم دو ساب ووفر و صدای بمی قدرتمند دارد. توان صدای خروجی Sound Tower 1000 وات است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که در سریعترین زمان ممکن می‌توانید این دستگاه را نصب کنید. اگرچه ارتباط بلوتوث مهمـترین بخـش Sound Tower است، قابلیت همگام‌سازی صدای وایرلس این دستگاه باعث می‌شود که بدون سیم و تنها با استفاده از بلوتوث سینمای خانگی با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار کند. علاوه‌ بر این، از طراحی جمع و جور، شفاف و زیبای Sound Tower نمی‌شود به آسانی گذشت. این سیستم صوتی جای زیادی نمی‌گیرد و در کنار تلویزیون‌های مدرن ال‌جی زیبایی دکوراسیون خانه شما را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.
در شبی فراموش نشدنی، در هتل اسپیناس تهران همگان شاهد تولد مفهومی نو در عرصه محصولات صوتی و تصویری هستند. وقتی در خانه بیشترین زمان را در مقابل تلویزیون می‌گذرانیم، انتظار بهترین‌ها را نیز باید داشته باشیم.

چرا مشکی مطلق تصاویری کامل تولید می‌کند؟

OLED-pixel_rain_EC9700_1113

همه ما به درخشش بیشتر ستاره‌ها در شب‌های کاملاً تاریک توجه کرده‌ایم. مشکی مطلق تلویزیون OLED ال‌جی که در هیچ نمایشگر دیگری یافت نمی‌شود نیز به نوعی از همین پدیده پیروی می‌کند و به تلویزیون کنتراستی بینهایت می‌دهد. این نمایشگر عمیقترین رنگ مشکی و در عین حال غنی‌ترین رنگ‌ها را ارائه می‌کند که موجب قویتر شدن حس عمق و واقعیتر بودن تصاویر می‌شود و تجربه‌ای سینمایی به بینندگان می‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌تواند حتی تصویری به باریکی یک رشته‌ی مو روی پس‌زمینه مشکی مطلق را نمایش دهد.

طراحی ممتاز تجربه بصری بی‌نظیری را رقم می‌زند

تمام مدل‌های OLED ظاهری شیک و جذاب دارند،  اگرچه در طراحی پایه و اندازه صفحه نمایش با هم متفاوت هستند و نیزضخامت بسیار کمی دارند. فارغ از مسائل زیبایی‌شناسی، طراحی منحنی کاربردی نیز هست. این طراحی تضمین می‌کند که چشمان کاربر فاصله برابری را از هر قسمت صفحه نمایش دارند. تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می‌دهد که به بیننده این اجازه را می‌دهد که از لحظه لحظه تماشای برنامه تلویزیونی، فیلم یا بازی موردعلاقه‌اش لذت ببرد.

کیفیت صدای شگفت‌انگیز

به منظور کامل کردن تجربه بصری، بلندگوهای ۴۰ وات چهار کاناله برای این تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است. این بلندگوها تضمین می‌کنند که قابلیت‌های تصویری این تلویزیون کاملاً با کارایی صوتی کیفیت بالا تکمیل شده است.

زاویه دید کامل و انحنای طبیعی

Life-like-color_EC9700_1113

تلویزیون OLED از هر زاویه‌ای کیفیت تصویر یکسان به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر لحظه از هر مکان از اتاق نشیمن از دیدن برنامه محبوبتان لذت ببرید. همچنین، انحنای تلویزیون‌های OLED تصویر را برای شما واقعی‌تر می‌سازد. این جداسازی رنگ‌ها و شفافیت تصویر از همه زوایا فقط توسط تلویزیون OLED ممکن است.

کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی در ایران می‌گوید، “تلویزیون‌های OLED با وضوح  ULTRA HDتجربه بصری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. کیفیت تصویر بی‌نظیر این تلویزیون‌ها با هیچ تلویزیون دیگری قابل مقایسه نیست. این تلویزیون‌ها نسل آینده نمایشگرها هستند و آمده‌اند تا برای سال‌ها جانشین تلویزیون‌های فعلی باشند.”

IMG_8197

حسین تنهایی، نائب رئیس گلدیران معتقد است: “ایران بازاری متنوع و در حال رشد است و گلدیران پتانسیلی عظیم برای فناوری OLED در این منطقه می‌بیند. در گلدیران ما به دنبال شناسایی و ارائه جدیدتری و بهترین فناوری‌های روز و ارائه آنها به بازار ایران هستیم. به عنوان بخشی از تعهدمان برای به ارمغان آوردن بهترین تجربه بصری ممکن برای کاربران، ما مفتخریم که با تلویزیون‌های OLED پیشگام نسل بعدی لوازم صوتی و تصویری ایران هستیم.”

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

الجی عالی میزنه اینا رو…ضخامتو نیگا اوف
قیمت برادر قیمتشم درج کنید

kamix1353

اووووووف حال میده شبکه خبر باهاش نگاه کنی 😉

Yas

سلام اقا صدرا سایزشون چند بود اینا و ایا همشون اولد۴k هستن؟؟

amir Narimnpour

دم الجی گرم ک تو ایران تولیدش میکنه

Navid

تجربه مونتاژ تلوزیون تو سط سام سرویس نشان از بی مسئولیتی سود جویی و سو ایتفادهدلز نام و اعتبار یک برند اوسط یک عده شیاده شدیدا برام جای سواله که چرا شرکت سامسونگ رسیدگی نمیکنه شما یک دستگاه تلوزیون مونتاژ داخل رو با مونتاژ مالزی و یا کره مقایسه کنین…. این قدر دستکاری میکنن که کیت ارتقاع ساخت سامسونگ رو به تلوزیونهای سمبل شده ایرانی وصل کنیی هم کیت و هم تلوزیون بفا رفته

SAYROS

عالیه. از بهترین شرکت های ساخت مانیتور و تلویزیون و پنل هستش

bvb

بهترین نمایشگرارو توی همه جا الجی میزنه ولی قیمتشون خیلی بالاس خیلی

riofarina

الجی عالیه و پیشرو در این صنعت و فعلا بدون رقیب در آمولد. فقط موندم شرکتی مثل mi که جدیدا توسط پنل ۴k الجی یه تلوزیون جدید معرفی کرده چطور قیمتش اینقدر پایینه، http://m.aliexpress.com/item/32478231070.html?currencyType=USD&adminSeq=200898828&productId=32478231070&productId=32478231070&productId=32478231070&shopNumber=508704&productSubject=Original-Brand-New-Xiaomi-Mi-4K-TV-Smart-Television-48-inches-with-Soundbar-and-Subwoofer-Household&productSubject=Original-Brand-New-Xiaomi-Mi-4K-TV-Smart-Television-48-inches-with-Soundbar-and-Subwoofer-Household&tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail
فقط قیمتشو حال کنین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....