حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا سال ۲۰۱۷ سیستم عامل کروم و اندروید با هم ادغام می‌شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

بر اساس گزارش‌های که امروز توسط وال استریت ژورنال منتشر شده است گوگل در سر دارد که سیستم عاملی واحد از کروم و اندروید تشکیل دهد که بر روی کامپیوتر های شخصی هم قابل نصب باشد و این ادغام تا سال ۲۰۱۷ به طول خواهد انجامید هرچند که گزارش امروز می‌گوید نسخه اولیه حاصل این یک پارچه سازی تا سال آینده آماده می‌شود.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوگل بر روی پروژه‌ای در حال کار کردن است که چند سال به طول خواهد انجامید. از آنجایی این سیستم عامل بر روی PC اجرا خواهد شد می‌بایست کاربران کامپیوتر‌های دسکتاپ هم از طریق فروشگاه نرم افزاری گوگل برای نصب برنامه‌ها اقدام کنند این اقدام گوگل نشان از این دارد که پروژه آلفابت برای ایجاد برنامه‌هایی همچون گوگل سرچ و یوتیوب می‌شود تا گستره دستگاه‌های استفاده کننده از محصولات گوگل افزایش یابد.

نرم افزار جستجو‌گر کروم نام خود را حفظ خواهد کرد اما کروم‌بوک‌ها نامی جدید خواهند گرفت در واقع از آنجایی که گوگل یک ماه پیش تبلت پیکسل‌سی را معرفی کرد می‌خواهد به آرامی سیستم عامل کروم را فراموش کند در حالی که دستگاه‌های پیکسل قبلی نیز دارای سیستم عامل کروم بودند. در ضمن مدیر عامل گوگل ساندار پیچای در حال معرفی تبلت بیان داشت که ” موبایل‌های امروزی به عنوان یک دستگاه کاربردی است که می‌بایست ترکیبی از کاربرد‌های کامپیوتر‌های رومیزی نیز باشد”. پیچای پیش از این در سال ۲۰۰۹ به عنوان مسئول توسعه پروژه کروم بود.

ادغام اندروید و سیستم عامل کروم ناگهانی نخواهد بود و طبق منابع  هردو دارای پایه‌ای مشترک از لینوکس هستند. نظر شما چیست؟ آیا این قدمی مثبت است؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/WSJ-By-2017-Google-will-make-Chrome-OS-part-of-Android_id75263″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی