حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونالدو با «مانستر» Monster وارد همکاری شده تا هدفون‌هایی به نام خودش تولید کند!

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو را که می شناسید؟، همان بازیکن پرتقالی که در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد.

به تازگی این ستاره‌ی مشهور فوتبالی که  همواره علاقه‌ی زیادی به تکنولوژی نشان داده است و در تبلیغات بسیاری از شرکت‌های این حوزه از جمله سامسونگ حضورداشته است برای رقابت با هدفون‌های beats با همکاری شرکت Monster،  هدفون‌هایی به نام خود به مرحله تولید رسانده است.هدفون‌هایی زیبا با نشان کریستیانو رونالدو!

ین محصولات که با نام تجاری Roc Live Live Loud شناخته می‌شوند در سه مدل عرضه می‌شود، مدل بی سیم توگوشی، Roc Sport SuperSlim، با قیمتی برابر ۱۷۰ دلار، مدل بی‌سیم و روگوشی Roc Sport Freedom با قیمت ۲۵۰ دلار؛ و مدل روگوشی Roc Sport Black Platinum به قیمت ۳۰۰ دلار.

اگر قصد خرید این هدفون‌ها را دارید، هم اکنون فقط از طریق eBay می‌توانیداین هدفون‌ها را خریداری کنید اما مانستر گفته است که تا دو هفته‌ی دیگر این هدفون‌ها را برای فروش در سایت خود قرار می‌دهد.

در ادامه تصاویری از این هدفون زیبا را خواهیم دید:

headphonea head1

با توجه به این که شرکت beats همواره با استفاده از هنرمندان سعی در تبلیغ محصولاتش داشته است و در حقیقت می‌توان یکی از عوامل مهم موفقیت این شرکت را این مورد دانست، به نظر شما آیا این هدفون می‌تواند موفقیت در خور نام رونالدو را به دست آورد؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/26/cristiano-ronaldo-monster-roc-headphones-available/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimacr7

عشقه این بشر عشقه رئال مادرید . منتظر فروش چشمگیر این محصول باشین چون همه طرفدارای کریس میخرنش اگه ایران بیاد خودم اول از همه میخرمش

AraZ1

خودم طرفدار رونالدو ام ولی اینکه هیچ بخاطر پدرم هم چیزی نمیخرم اگه کیفیت نداشته باشه

MJS.00824

اگه کیفیت نداشته باشه.

Nfs

عشق است کریس رونالدو

I LOVE SONY

lionel messi B-) B-) B-) B-) B-) B-)

MJS.00824

من جفتشونو دوست دارم. :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....