حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت موفق شده است تا ۱۲۰ میلیون کاربر را جذب ویندوز ۱۰ کند

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

ویندوز ۱۰ روز به روز در حال گسترش است و هر روز خبر جدیدی از ویندوز ۱۰ را دریافت می‌کنیم که تمامی آن‌ها به موفقیت این سیستم‌عامل در جذب کاربر اشاره دارند. ویندوز ۱۰ که به‌نوعی آخرین ویندوز مایکروسافت است تلفیقی از طراحی مدرن به‌همراه چاشنی طعم ویندوز ۷ و ویندوز ۸ است که هوشمندی در آن موج می‌زند. ردموندی‌ها سرمایه‌گذاری زیادی را بر روی این نسخه از ویندوز کرده‌اند و به موفقیت آن امید بسیاری دارند. با ترنجی همراه باشید.

براساس آخرین آماری که در کنفرانس رونمایی از سرفیس پرو ۴ و لومیا‌های پرچمدار اعلام شد مایکروسافت ۱۱۰ میلیون کاربر را جذب این اکوسیستم جدید کرده است. اما امروز براساس آماری که سایت معتبر WinBeta اعلام کرده است این آمار ۱۰ میلیون شده و به مرز ۱۲۰ میلیون کاربر رسیده است.

این آمار در صورتی اعلام می‌شود که شاید بعضی از کاربران ویندوز ۱۰ به اینترنت دسترسی نداشته باشند و از طریق یک ویندوز کرک شده‌ به جرگه‌ی مصرف‌کنندگان ویندوز ۱۰ پیوسته باشند. پس براین‌اساس احتمالا تعداد واقعی کاربران ویندوز ۱۰ در دنیا بیش از آمار اعلام شده باشد.

windows-10-start-double-wide-surface

از عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ تا به امروز (۷ آبان) سه ماه گذشته است و در این سه ماه مایکروسافت بروزرسانی‌های کوچک متعددی را برای ویندوز جدید خود عرضه کرده است. طبق شایعاتی که توسط برخی از سایت‌ها منتشر شده به احتمال زیاد در آبان ماه امسال شاهد عرضه‌ی بروزرسانی threshold 2 توسط مایکروسافت باشیم و این بروزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به کورتانا و همچنین تغییراتی را به رابط کاربری ویندوز ۱۰ اضافه خواهد کرد.

باید منتظر باشیم و ببینیم که بروزرسانی بزرگ بعدی مایکروسافت برای ۱۲۰ میلیون کاربر خود در ویندوز ۱۰ چه چیزی را به ارمغان می‌آورد؟ نظر شما در این رابطه چیست؟ از ویندوز ۱۰ راضی هستید؟

[su_button url=”http://winbeta.org/news/three-months-on-windows-10-surpasses-120-million-installs” target=”blank” background=”#159f84″]WinBeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehran

ظاهر خوب و مدرنی داره :good:
ولی نمیدونم چرا نمیتونم با ظاهر جدیدش کنار بیام!!
من همچنان به ویندوز ۸٫۱ با منوی استارت ۷ بسنده میکنم

یک هارد ssd گرفتم هر سیستم عاملی روش نصب شد به جز ویندوز ۱۰!

Ari khan

من که ازش راضی نیستم…هرچی باشه ویندوزه و مشکلاتش که هنوز هم باقین(هرچند بهتر شده)

a_041

میشه بگی مشکلات چیش باقین؟؟!!!!

Ari khan

کندی بعد از مدتی استفاده که البته خیلی بهتر شده اما هنوزم نسبت به لینوکس عقبه…..امنیتشم که عقبه نسبت به لینوکس….سرعت بوتش خوبه ولی عالی نیست اما سرعت خاموش شدنش نسبت به لینوکس اصلا خوب نیست….روونی و سرعتشم خیلی خوبه اما لینوکس کمی بهتره

a_041

برای من که هم کارم گرافیکه و در کنارش بازی کامپیوتری هم انجام میدم ویندوز بهترین سیستم عامله مشکلی هم توش نمیبینم !

nature

ههههههه ایرانیام که همه ویندوز تقلبین و جزوشون نیستن :whistle:
ولی خیلی بهتر شده ویندوز ۱۰ اولش مبهم ولی بعدش خوب میشه

bvb

آمار خیلی بیشتر از این حرفاست تو همین ایران خودمون ۹۰% ویندوزا کرک شدست که تو آمار حساب نمیشه مایکروسافت آینده نگری خوبی داشته پیشرفت ویندوز۱۰ و جلو رفتن پروژه های یونیورسال و کانتینیوم باعث میشه تا چند سال دیگه بتونه توی سیستم های موبایلی هم رشد خیلی زیادی داشته باشه

Different_boy

سلام اقا عارف.ممکنه کل والپیپرهایی که این لوگوی ویندوز ۱۰ شفاف توش هست رو تووی ی پست بذارید؟؟؟؟خیلی خوشکله لامصب.الان قرمزشو گذاشتین.چند وقت پیش هم رنگیش رو.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com