حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی هوآوی یک مدیر سابق اپل را برای طراحی نرم‌افزار گوشی‌هایش استخدام کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هوآوی در پی بالا بردن کیفیت سخت‌افزار بوده و است، اما نرم‌افزارش چطور؟ نه خیلی کار نکرده بود، مگر اینکه شما به حرکات انگشت و سهولت کار با این گوشی را نادیده بگیرید. این شرکت چینی Abigail Brody که در اپل ایده‌های جالب را ارائه میداد را استخدام کرده تا از تجارب کارش در دستگاه‌های هوآوی بکار ببرد. با ما همراه شوید.

حتی این شرکت یک گروه و استودیوی طراحی آمریکایی را جمع‌آوری کرده است تا به پیشرفت شرکت کمک کند که آخرین استخدام به ابعاد این تغییرات دامن می‌زند. خانم Brody از سال ۲۰۱۱ برای اپل کار نمی‌کند اما او جزء افراد با نفوذ در Cupertion محل استقرار کمپانی اپل است. او از جمله کسانی است که در پشت صحنه‌ی ساخت آیفون‌هایی که می‌شناسید کارهای بزرگی را انجام داده است و به ساخت OS X و ابزار‌های مخصوص اپل (ایده نرم‌افزار Final Cut Pro) برای یک دهه کمک کرده است.

او ۲ سال خود را در راه PayPal صرف کرد و بعد آن به پیشرفتش کمک می‌کرد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که خانم Brody کماکان بتواند موفقیت‌های دوره قبل را هم تکرار کند و یک تغییر فوق‌العاده را ایجاد کند. گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت ظرفیت و پتانسیل پیشرفت بالاتری نسبت به مدل‌های قبل را دارد.

منبع: [su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/28/huawei-hires-former-apple-creative-lead/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad danesh

اگه هووایی بخاد بزرگ بشه باید بهترین ها رو دور هم جمع کنه مثل سامسونگ که داره جیم کلر رو به بخش ساخت پردازنده هاش میاره چون میدونه درجا زدن یعنی عقب افتادن از بقیه رقبا

M.R.P

من تا حالا فکر میکردم هواوی از رقیب هموطنش شکست خورده و نمیتونه بهش برسه ولی در کمال ناباوری دیدم که هم میتونه شیاومی رو شکست بده در وطن و بر خلاف شیاومی میتونه در بازار جهانی هم بسیارمقتدر عمل کنه! با توجه به گوشی گلوری ۵ایکس هم که به تازگی معرفی و وارد بازار شده این نتیجرو میگیرم هواوی بسیار رقیب سرسختی واسه سامسونگ هست( اپل اکوسیستمش جداست و کمتر آسیب میبینه) در سال های پیش رو خواهیم دید که چگونه سیستم دامپینگ + پشتیبانی و نرم افزار بهتر از هواوی میتونه عرصه رو برای بقیه رقبا به شدت سخت کنه.
شخصا از امروز با احترام بیشاری نصبت به قبل به برند هواوی نگاه میکنم.

Sirish tech

رابط کاربری:اپل
طراحی:اپل
دوربین:اپل
فقط مونده بود کارکنانش از اپل بیان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....