حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، iOS 9.2 آزمایشی را با بهبود سافاری منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اپل رسما اولین نسخه‌ی آزمایشی iOS 9.2 را برای توسعه‌دهندگان در کنار یک نسخه‌ی آزمایشی جدید از نرم‌افزار Xcode که برای ساخت برنامه برای سیستم‌عامل‌های اپلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، منتشر کرد. در این نسخه، قابلیت‌های بزرگی اضافه نشده‌اند اما جالب است بدانید که در iOS 9.2، سافاری بهبود یافته است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

یکی از تغییرات مهمی که در سافاری اتفاق افتاده است، “Action Extensions” جدید است که از برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود تا از برنامه‌هایی مانند ۱Password در مرورگر خود استفاده کنید. همچنین با فشاردادن طولانی دکمه‌ی Reload در سافاری، صفحه بدون هیچ‌گونه مسدودکننده‌ای نمایش داده می‌شود.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی، iOS 9.2 نهایی به صورت عمومی برای کاربران اپلی منتشر خواهد شد. اخیرا شاهد عرضه‌ی iOS 9.1 بودیم که در آن، شکلک‌های جدیدی اضافه شده بودند.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-releases-iOS-9.2-beta-with-Safari-improvements_id75165″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
emprazol

اپل بهتره اپلیکیشن های سیستمی رو هم از طریق آیتیونز ارتقا بده تا واسه رفع باگ و اضافه شدن قابلیت ها نیاز به فرمور و آی او اس جدید بده
در واقع مثه گوگل اپلیکیشن محور بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی