حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پس از رسوایی، VW فولکس واگن ۱۶% از ارزش خود را از دست داد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سایت KBB آخرین قیمت ماشین ها را همه روزه در اختیار مردم قرار می دهد و طبق گزارش این سایت پس از اینکه اداره محیط زیست ایالت متحده (EPA) اعلام کرد که برنامه نرم افزاری برخی از محصولات فولکس واگن به طور عمد دست کاری شده است تا میزان آلایندگی خود را کمتر از مقدار واقعی نشان دهد، فروش خودروهای دیزلی این شرکت متوقف شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از این رکود بیشتر بدانید.
طبق گزارش KBB، از آن زمان ۱۶ درصد از ارزش فولکس واگن کم شده است. این رسوایی بر روی مدل VW TDI این شرکت هم تاثیر گذاشته و ۲٫۹ درصد از فروش آن را کاهش داده است. ماشین جدید VW TDI به دلیل این فعل و انفعالات ۲٫۴ درصد فروشش کاهش داشته است. کاهش قابل توجه VW برای مدل اسپرت VWواگن و طلایی آن ۶٫۲ درصد و ۳٫۷ درصد بوده است. KBB همچنان اشاره می کند که خریداران به جای این مدل به سراغ خرید رقیب این مدل یعنی آئودی A3 می روند. در این میان لکسوس NX، BMW سری ۲ و مرسدس CLA فروش خوبی داشته اند.

VW Golf TDI clean diesel
مارتین وینترکورن، مدیرعامل فولکس واگن با توجه به تبلیغات بد که باعث کاهش چشمگیر ارزش و فروش محصولات این شرکت داشته است گفت: “برای از بین بردن اعتماد مشتریان متاسف است و بلافاصله دستور همکاری با مقامات دولتی را داده است و گفته به زودی این مشکل را حل خواهد کرد.”

[su_button url=”http://www.slashgear.com/vw-diesel-cars-lost-16-of-value-since-dieselgate-scandal-broke-23411300/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button][su_button url=”http://www.kbb.com/” target=”blank” background=”#159f84″]KBB[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sadeghi

خوش بحالشون یه رسوایی داشتن ما دوتا شرکت ذاتا رسوا داریم سوار بر مردم ساده لوح دارن پیش میرن.

Navid

اینجا چه خانوادها که تو ماشین زنده زنده سوخته نشدن تصور سوختن یه بچه۳ ساله تو ۴۰۵ هر ادمی رو که سر سوزن احساس و انساتیت داشته بلشه رها نمیکنه جگر ادم رو اتیش میزنه له شدن زن و بچه تو ماشین های بی کیفیت ادم رو خرد میکنه اما مسئولین صنعت ما راحتن چون هیچ ندارن نه احساس نه ….این نظرهم سانسور خواهد شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....