حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین جذاب HTC از ۲۰۰ دلار به ۵۰ دلار تبدیل شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

 در سال قبل که شرکت HTC یک دوربین با نام Re Camera را معرفی کرد برای همه‌ی ما گنگ بود. کیفیت عکس‌هایش مخصوصا در مقایسه با دوربین‌های ورزشی GoPro چنان جالب نبود. و البته قیمتش هم بالا اکنون با ترنجی همراه شوید که سر از کار این دستگاه در‌آوریم…

اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اشکال این گجت جالب این است که وقتی کیفیت دوربینش به همان قدرت گوشی‌های هوشمند جدید است، پس داشتنش کمی بیهوده به نظر می‌رساند. باید بیشتر رویش کار می‌شد، به هر حال باز هم با هم‌چین امکاناتی خرید این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار چیزی خلاف واقعیت را ثابت می‌کرد و تصمیم به خریدش را سخت و سخت‌تر می‌کرد. این مقوله دیگر عوض شد. این دستگاه ضد آب با مهاجرت به قیمت ۵۰ دلار کل قضیه را زیرورو کرد و یک ظاهر جالب و سرگرمی به این دستگاه بخشید و راه را برای استفاده در محیط بیرون هموار تر ساخت.

همچنین با این دستگاه گوشی همراه‌ گران قیمتتان را از دیگر خطرات دور می‌کند. این دستگاه را به چهار پایه یا کلاه دوچرخه و هر چیزی که دوست دارید می‌توانید متصل کنید. شاید کیفیت فیلمی که می‌گیرید بسیار خوب نباشد ولی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی بسیار جالب و جذاب خواهند بود.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

این تکنولوژی که شکل ظاهری‌اش همانند لوله‌ی آب طراحی شده نشان دهنده‌ی این است که این دوربین با دوربین‌های معمولی دیگر فرق دارد. ابعاد این دوربین ۹۶٫۷ x 26.5 میلی‌متر و وزنش ۶۵٫۵ گرم است. طراحی‌ آن طوری است که به راحتی در جیب جا می‌شود و کاربر آن هر وقت که یک سوژه جالب را دید سریعا دوربین را از گوشی‌اش بیرون آورده و فقط با فشار یک کلید این دوربین شروع به فیلم‌برداری می‌کند. کمپانی HTC اعلام کرده بود که این دستگاه برای خانواده‌ها بسیار مناسب است چون در یک لحظه که کودک یا حیوانات خانگی کار جالب انجام دادند خیلی راحت قابل ضبط خواهند بود. این یک دوربین عکاسی ۱۶ مگا پیکسلی و یک دوربین فیلم‌برداری ۱۰۸۰p / 30 فریم بر ثانیه است که می‌تواند در حالت slow-motion چهار برابر با کیفیت۷۲۰p و یا با افکت time-lapse نیز عملیات ضبط فیلم را انجام دهد، و این دوربین با زاویه‌ی فیلم‌برداری ۱۴۶ درجه یک دید خوب را ارائه می‌کند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در این دستگاه فقط ۲ کلید وجود دارد، اگر از کلید شاتر استفاده کنید با یک فشار دوربین عکس‌برداری می‌کند و اگر برای چند ثانیه کلید را فشار دهید دستگاه شروع به فیلم‌برداری می‌کند و برای فیلم برداری slow-motion باید کلید اول و کلید پایین را فشار دهید (توجه داشته باشید شرکت HTC می‌گوید این دوربین هیچ‌وقت خاموش نیست و همیشه آماده برای کار است.) که هنگام این عمل یک چراغ LED کوچک در کنار دستگاه روشن می‌شود. این دستگاه با حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی دارای ورودی میکرو-اس‌دی می‌باشد که به راحتی می‌توان یک حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی را به دوربین اضافه کرد.

حال با کاهش قیمت این دستگاه به حدود یک چهارم قیمت قبلی‌اش از نظر من که بسیار جذاب‌تر شده است چون یک دستگاه پرتابل بسیار ساده و با کیفیتی مناسب را همیشه همراه داشت.

به نظر شما با این قیمت ارزش خریدن را دارد یا نه؟

منبع: [su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/27/htc-re-camera-price-drop/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

با این قیمت که ۱۰۰ در ۱۰۰ ارزش خرید داره .
فقط نمیتونم درک کنم فلسفه طراحی این محصول چی بوده؟اونم با ۲۰۰ دلار!!!

Navid

بخش ارسالنظرات اشکال داره یکی دوتا هم نه قرار نیست درست بشه؟ یا فقط کار خودتون رو میکنین معلوم نیست نظر ارسال میشه یل نه اگه یه کلمه اشتباه بنویسیم درست کردنش کار حضرت فیله باید کلشو پاک کنم دوباره از اول بنویسم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....