حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت فریم‌وار را برای Surface Pro 4 و Surface Book به روز رسانی و Windows Hello را اضافه کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همان‌گونه که گفتیم شرکت مایکروسافت روزهای پایانی عرضه نهایی فریم‌وار به استفاده از ‘Windows Hello’ خبر داده است که از دیگر بروزرسانی‌ها پررنگتر ظاهر شده است. همزمان با معرفی این بروزرسانی نیز هوش سیستم عامل را نسبت به فرآیند شنوایی بالا برد. توسط این امکانات کاربر سیستم عامل ویندوز ۱۰ می‌توانند با شناسایی صورتش دستگاه خود را از حالت قفل باز کنند و یا از طریق سنسور اثر انگشت این کار را انجام دهند. با ترنجی همراه شوید …

دو محصول جدید عرضه شده توسط شرکت مایکروسافت باز هم ثابت کرده‌اند که ای کمپانی یک هدف را در نظر دارد و آن نیز “پیشرفت” است. همزمان با سخت‌افزار جدید مسلما باید منتظر نرم‌افزار و ویژگی‌های جدید هم باشیم. تحول عظیمی که در محصولات جدید با نام‌های Surface Pro 4 و Surface Book ایجاد شد، آینده‌ی روشنی را در مقابل شرکت مایکروسافت خواهد ساخت.

Hello_575px

حال بیانیه‌ی اعلام شده می‌پردازیم، که در متن زیر توضیحات شرکت مایکروسافت نسبت به این بروزرسانی را داریم:

در مجموع این بروزرسانی برای درایور‌های محصول جدید یعنی Surface Book می‌باشد. در این فریم‌وار و مجموعی از درایور‌ها تمامی نیازهای Surface Book جهت مهاجرت این محصولات به ویندوز ۱۰ مهیا شده است، که طبیعتا با یک آپدیت کامل و گنجانده شده در Windows 10 تمامی موارد لازم اضافه می‌گردد. این بروزرسانی فریم‌وار و درایورها کاملا در ویندوز ۱۰ انجام می‌گیرد و در نسخه Enterprise نیز قابل استفاده می‌باشد. این درایور‌ها شامل فایل‌هایی از نوع MSI و ZIP خواهند بود که جهت یکنواخت نمودن محصولات Surface بکار خواهند رفت. برای مثال جهت نصب درایور اترنت دستگاه طبق فایل ارائه شده در هنگام نصب خودکار آن را از میان فایل‌های MSI و ZIP پیدا خواهد کرد که این ترتیب برای دیگر امکاناتی همچون خودکار مخصوص نیز به همین شیوه خواهند بود.

پیش‌فروش اعلام شده برای Surface Pro 4 و همچنین Surface Book در حال حاضر دوام دارد، که قیمت مدل Surface Pro از ۸۹۹ دلار و قیمت Surface Book از ۱۴۹۹ دلار شروع می‌شوند. اگر چه ممکن است در زمان تحویل در فروشگاه‌ها به مشکل برخورد کنند، که فعلا باید ۴ تا ۵ هفته برای تحول گرفتن منتظر بمانند.

همه‌ی ما نیز بی‌صبرانه منتظر دیدن و استفاده کردن از محصول جدید مایکروسافت هستیم که از نظر ترنجی می‌تواند یکی از برتری‌های علم و تکنولوژی باشند.

 به نظر شما Surface Pro 4 و یا Surface Book پاسخ‌گوی انتظارات کاربرانش خواهد شد؟

منبع : [su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsofts-firmware-update-for-the-surface-pro-4-and-book-brings-windows-hello” target=”blank” background=”#159f84″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....