حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زمینه رسمی HTC A9 را همین حالا دانلود کنید

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

تغییر تصویر زمینه یکی از جزئی ترین اما موثرترین تغییراتی است که می تواند حال و هوای موبایل شما را دگرگون کند. شخصا چند روز یک باری تصویر زمینه موبایل خود را تغییر می دهم اما تصویری به جز تصاویر زمینه رسمی به دلم نمی نشیند، نمی دانم شما چطور هستید! اما این تصاویر معمولا یک زیبایی خاصی در خود دارند که محصور آن ها می شوید. این بار اما تصاویر زمینه HTC A9 منتشر شده است که پس از دانلودش برای خودمان، ترجیح دادیم آن را با شما همراهان همیشگی ترنجی هم به اشتراک بگذاریم، پس در ادامه مطلب با ترنجی باشید تا تصاویر زمینه رسمی HTC A9 را همین حالا دانلود کنید.

HTC A9 colors

HTC A9 یک دستگاه زیبا است که شباهت ۹۰٪ به آیفون ۶ دارد. هر چند اچ تی سی معتقد باشد که این اپل است که از HTC الهام گرفته است اما بدون تعصب A9 خیلی شبیه به آیفون ۶ یا ۶ است. چندی پیش حتی یه GIF جالب از تفاوت کم طراحی این دو دستگاه منتشر شده که مثلا در قاب پشتی، فقط لوگو اپل را با HTC جا به جا می کرد و دوربین را کمی به وسط دستگاه میلغزاند و تمام! A9 شما آماده است.

از نظر سخت افزاری اما این دستگاه یک میانه رده است که در لباس شیک بالارده ها راهی بازار شده است. حسگر اثرانگشت، نمایشگر ۱۰۸۰P ار نوع AMOLED و البته اندروید ۶ یا همان مارشمالو در هنگام عرضه می تواند برتری های این دستگاه نسبت به رقبایی چون Galaxy A8 یا Xperia M5 باشد.

و اما تصاویر زمینه! در ادامه می توانید ۶ تصویر زمینه HTC A9 را در اندازه اصلی دانلود کنید. برای ذخیره هر کدام، روی تصویر راست کلیک کرده و Save را بزنید:

HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_5 HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_6 HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_4 HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_3 HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_2 HTC_One_A9_Stock_Wallpapers_1نظر شما درباره HTC A9 چیست؟ یکی از خریداران آن خواهید بود؟

[su_button url=”http://forum.xda-developers.com/one-a9/themes-apps/stock-wallppaers-t3231811″ target=”blank” background=”#159f84″]xda-developers[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kamix1353

سپاس از عکسه :rose: ا،در مورد خرید هم نوووچ،ما تو کار علمدارها هستیم 🙂

Moazez

خوشگلن

parsa99

اگه میتونستم صد درصد میخریدم
😥

sa eed

همه شرکتا تصویر زمینه هاشون انقدر قشنگ هست که بقیه بخوان دانلودش کنن تنها شرکتی که رو تصویر زمینه و به طور کلی روی اینتر فیس کار نمیکنه سونی خنگ هست نمیدونم واقعا چرا

shahab

ولی باور نمیکنی، اینها که سهله، من کلی عکسهای فوق العاده طبیعت متریال دانلود میکنم میذارم پس زمینه، اما باز آخرش میام لایو والپیپر اکسپریا رو میذارم یا تصویر های استوک گوشی رو، خیلی خوشگلن، ساده، شیک، ماه به ماه عوض میکنم فقط، اما ایناارو بذارم فوق چندروز تحملش کنم :rose: اما خوشگلن

se7en_boy

من که خوشم نیومد.اینا چیه آخه.همش رنگای مرده و دلگیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)