حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بالا، دلیلی برای محدود کردن سفارشات آی‌پد پرو توسط اپل

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

با توجه به اطلاعات منتشرشده از سوی منابع زنجیره تأمین محصولات اپل، این شرکت برای سفارش اپل آی‌پد پرو بسیار وسواس به خرج داده و بااحتیاط کامل تعداد سفارشات خود را کنترل می‌کند. به نظر می‌رسد قیمت در نظر گرفته‌شده برای این تبلت باعث شده است که خود اپل نیز از میزان فروش این محصول کمی دو به شک باشد! ۷۹۹ دلار الی ۱۰۷۹ دلار قیمت خود دستگاه خواهد بود که همراه با مداد اپل به قیمت ۹۹ دلار و کیبورد هوشمند به قیمت ۱۶۹ دلار عرضه خواهد شد. اگر فردی بخواهد این دستگاه را تهیه کند درهرصورت باید بالای ۱۰۰۰ دلار دست‌به‌جیب شود. در ادامه همراه باشید.

خود اپل بیان کرده بود که افراد عادی مشتری ثابت آی‌پد پرو نخواهند شد و هدف اصلی بازار این محصول شرکت‌های تجاری و مجتمع‌های آموزشی است. به همین دلیل میزان کل سفارش داده‌شده برای این محصول تا پایان سال برابر با ۲٫۵ میلیون دستگاه است. مسلماً رونمایی از دستگاه‌هایی چون سرفیس پرو ۴ و یا بهتر از آن سرفیس بوک درنتیجه انتخاب افراد برای دستگاهی هیبریدی بی‌تأثیر نخواهد بود حتی سرفیس پرو ۳ نیز می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

صفحه‌نمایش دستگاه ۱۲٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۷۳۲ پیکسل و چگالی ۲۶۵ppi خواهد بود. Apple A9X و استفاده از ۴ گیگابایت رم مشخصات بسیار خوبی را برای سیستم iOS رقم‌زده است. نظر شما چیست؟ آیا فروش موفقی را تجربه خواهد کرد؟ اگر بخواهید دستگاهی در این ابعاد انتخاب کنید، گزینه چندم شما خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Pricing-seen-as-the-reason-for-Apples-low-orders-to-suppliers-for-the-Apple-iPad-Pro_id75127″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HALA MADRID

در مقابل سرفیس پرو ۳ و ۴ نمیتونه خیلی کاربردی باشه مگر قلمش که بهتر از سرفیس هست و برای طراحان کاربردی تره

Ari khan

من فقط از پردازنده وقدرتش خوشم اومده….امیدوارم ایپدایر۳ هم با این مشخصات معرفی بشه

a_041

من خودم طراح گرافیکم ولی برای یکی مثل من که هم کار طراحی انجام هم کارهای شخصیمشو به دردم نمیخوره . به نظرم من آیپد پرو موبایلیه در اندازه بزرگ . برای کسی که دوست داره هرکاری با کامپیوترش انجام بده و در کنارش یه تبلت خوب هم باشه سرفیس بهترین گزینس. وقتی شما یک موبایل بسازی هر چقدرم قدرتمند بسازیش با همون کاربرد موبایل رو داره . آیپد پرو هم دقیقاً همینه . بهتره آدم همین پولو صرف یه چیز خیلی بهتر کنه

masoud nafasi

سلام خوبی اقای طراح
من دنبال یک مانیتور خوب برای کارهای گرافیکی هستم اگه سر رشته ای دارید ممنون میشم راهنمایی کنین

master

اگر مشکلی از نظر قیمت نداشته باشین بهترین گزینه MultiSync EA244UHD از NEC هست.

bvb

سیستم عامل موبایلی باعث میشه هیچ شانسی در مقابل سرفیس پرو۳و۴ نداشته باشه حالا هر چقدم مشخصاتش قوی باشه با اینکه مشخصات سرفیس پرو۳و۴ بهتر هست

HM-R O Y A L

ios مثل اندروید نیست ظرفیت این سیستم عامل بالاست به لطف سخت افزار قدرتمد همینطور صفحه مخصوص طراحی با قلم ،هیچ محدودیتی برای ورود اپلیکیشنهای حرفه ای به آیپد پرو وجود ندارد . اگه پای اپلیکیشنهای حرفه ای مانند برنامه های مک و ویندوز به آیپد پرو باز بشه دیگه هیچ مشکلی وجود ندارد . مثل اپلیکیشن office که در حال حاضر برای آیپد پرو ساخته و بهینه شده شده همینطور در آینده نزدیک اپلیکیشنهای طراحی و ادیت عکس و اپلیکیشنهای در حد photoshop و …. در حال حاضر اپلیکیشنهای و برنامه های نسخه آیپد بسیار بهتر و کاربردی تر از نسخه موبایل آن هستند (به دلیل صفحه نمایش بزرگتر) مخصوصا” اپلیکیشنهای طراحی و ادیت عکس و…
موفقیت این تبلت را اپلیکیشنهای آن معین میکنند نه سیستم عامل آن .

سرفیس در حقیقت یک لپتاپ متوسط است که کیبوردش جدا میشه کسی که لپتاپ ویندوزی داشته باشد دلیلی برای خرید سرفیس ندارد .
مکبوک پرو و مکبوک ایر هم همینطور کاربردهای خاص خودش رو داره .

این سیستم عاملها به درد صفحه های لمسی نمیخوره چون اکثر برنامه های ویندوز و مک برای صفحات غیر لمسی ساخته میشه و اولویت و الزامی برای ساخت برنامه مخصوص سرفیس و بهینه با صفحه لمسی آن برای سازندگان وجود ندارد. ولی در آیپد تمام سیستم عامل و اپلیکیشنها با صفحه لمسی بهینه و مناسب هستند و اخیرا هم که در آیپد پرو قلم هم اضافه شده .و برنامه نویسان و دولوپر ها اپلیکیشنها را مخصوص صفحه لمسی میسازند ، همینطور مخصوص قلم .

a_041

در اینکه کمپانی اپل هم جزو خوبهاست شکی نیست . ولی بهتره به جای تعصب رو یه کمپانی نظر منطقی بدی . به هیچ عنوان نباید ios رو با دسکتاپ ویندوز مقایسه کرد . ios خوبه ولی در حد همون موبایل نه بیشتر و بهتره با اندروید مقایسه بشه . سرفیس لب تاپ معمولی نیست . سرفیس بین تبلت و لبتاپه که میشه باهاش کارهای گرافیکی رو به خوبی انجام داد و حتی من تو یوتوب دیدم که طرف بدون هیچ مشکلی کال آف دیوتی بازی میکنه.

HM-R O Y A L

من مقایسه نکردم فقط میگم هر سیستم عامل و دیوایسی را بهر کاری ساخته اند. آیپد آیپد پرو، لپتاپ ویندوزی ، مکبوک هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند و جای هم را نمیگیرند .
سخت افزار سرفیس نسبت به لپتاپهای هم قیمتش پایینتره خیلی از لپتاپها پروسسور سری HQ دارند ولی بهترین مدل سرفیس سری U سرفیس برای کارهای سنگین و گرافیکی و گیم ، زیاد مناسب نیست برای کارهای سنگین محاسباتی هم همینطور .
من اگه قصد خرید لپتاپ داشته باشم مکبوک پرو میخرم یا یک لپتاپ ویندوزی تبلت بخوام بخرم آیپد ایر ۲ یا صبر میکنم تا آیپد ایر ۳ بیاد آیپد پرو بیشتر برای طراحان و ادیت کارها مناسبه .

محمد کردزنگنه

خب بهتر نبود به جای کاهش سفارش قطعات قیمتشو کاهش میداد؟

master

اتفاقا اپل نباید چنین کاری بکنه!
با قیمت بالاتر میتونه لوکس بودن و خاص بودن محصول خودش رو بهتر القا کنه. در واقع از خاصیت” چشم و هم چشمی” ادمها به نحوه احسنت استفاده میکنه!

محمد کردزنگنه

اخه توی متن نوشته بود که کاربران عادی مشتریان ثابت این تبلت نیستن از این جهت اینو گفتم. ولی در مورد لوکس بودن و چشم و هم چشمی درست میگید به شخصه دیدم و میشناسم کسانی رو که با اطلاع کامل آیفون و آیپدو انتخاب کردن و نهایت استفاده رو از گوشی و تبلتشون میبرن ولی هستن کسایی که به خاطر موردی که فرمودید آیفون و آیپد میخرن اینجا که این چیزا رو میبینیم ولی نمی دونم خارج از ایران هم همین وضعه یا نه.

master

همه جای دنیا مردم به این شکل هستن! مخصوصا امیریکایها
در واقع چشم و هم چشمی چیز بدی نیست و حتی میشه گفت یکی از دلایل مهم پیشرفت بشر بوده.
در مورد اطلاع داشتن هم منظورم به این شکل نبوده که مردم فقط به خاطر چشم و هم چشمی محصولات اپل رو میخرن.در کیفیت بالای محصولا اپل شکی نیست و افرادی که از روی اگاهی محصولات اپل رو انتخاب میکنن هم کم نیستن
ولی واقعیت اینه که اکثر مشتری های اپل بیشتر به خاطر اسم و لوکس بودن محصولاتش رو می خرن(که از نظر مالی هم هیچ مشکلی ندارن)

محمد کردزنگنه

من اشتباه برداشت کردم فکر کردم منظورتون پز دادن و فخرفروشیه و توی کامنتم بیشتر منظورم همین بود. مثل عکس گرفتن جلوی آینه با آیفون و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....