حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر لو‌ رفته‌ی رویداد معرفی از وان‌پلاس ایکس (OnePlus X)، طراحی و قیمت احتمالی را نشان می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

وان‌پلاس قصد دارد تا در روزهای آینده از گوشی جدید خود با نام احتمالی وان‌پلاس ایکس (OnePlus X) رونمایی کند. پیش از این نیز این شرکت، دو گوشی با نام‌های وان‌پلاس وان (OnePlus One) و وان‌پلاس ۲ (OnePlus 2) را عرضه کرده بود و وان‌پلاس ایکس، سومین دستگاه این شرکت خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه به یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی قابل ارتقاء ۱۶/۳۲ گیگابایتی مجهز شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ابعاد این دستگاه، ۱۴۰×۶۹×۶٫۹ میلی‌متر خواهد بود و احتمالا به اسنپدراگون ۸۰۱ مجهز خواهد شد اما کمی عجیب است که هنوز این شرکت از اسنپدراگون ۸۰۱ به‌جای پردازنده‌های جدیدتر استفاده می‌کنند. امروز، پوستر رویداد معرفی از وان‌پلاس ایکس لو رفته است که قسمت جلوی این دستگاه را به‌وضوح نشان می‌دهد. انتظار می‌رود گوشی جدید این شرکت در ۲۹ اکتبر (۷ آبان) در یک رویداد رسانه‌ای معرفی شود.

oneplus-x

همچنین این پوستر، قیمت وان‌پلاس ایکس (۱۶۹۹ یوان یا ۲۶۷ دلار) را نشان می‌دهد که از قیمت شایعه شده‌ی قبلی این گوشی یعنی قیمت ۲۲۰ دلاری بیشتر است. معلوم نیست که آیا این قیمت مربوط به نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی است یا خیر اما احتمال این‌که نسخه‌ی ارزان‌تری (۱۰۹۹ یوان یا ۱۷۳ دلار) نیز عرضه شود، وجود دارد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-OnePlus-X-event-poster-leak-reveals-the-eventual-design-and-price-tag_id75090″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
H.Et

چقد این والپیپرش اشناس … :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی