حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید نوکیا یک گجت پوشیدنی تولید کند!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

همه ی ما با تلفن های نوکیا خاطرات زیادی داریم و هرگاه که به طور اتفاقی یکی از این تلفن ها را ببینیم بی شک به یاد قدیم ها می افتیم، نوکیا در طول سال های فعالیتش دست به تولید گجت های زیادی زد حتی یک تبلت هم به مرحله تولبد رساند ولی متاسفانه وارد صنعت گجت های پوشیدنی نشد.

اما حال به نظر می رسد که نوکیا در حال برنامه ریزی برای ورود به دنیای گجت های پوشیدنی است و بار دیگر این شرکت می خواهد برای ما خاطره سازی کند. این شرکت اساس نامه ی خود  با مایکروسافت را به گونه ای اصلاح کرده است که بتواند محصولات پوشیدنی نیز تولید کند.این در حالی است که حدود  دو سال پیش نوکیا پنتنتی را به ثبت رساندکه طبق این پتنت که طرحی شبیه به یک دستبند هوشمند در آن ثبت شده بود دور تا دور این دستبند نمایشگر هایی قرار گرفته بود که هر کدام کار مستقلی می توانستند انجام دهند.

از سوی دیگر این شرکت فنلاندی اقدام به استخدام افراد متخصص در این زمینه  کرده است و اکنون می توان با استناد بر خبر هایی که در این رابطه منتشر شده این نتیجه گیری را کرد که نوکیا قصد دارد محصولی را تولید کند که با پردازش اطلاعات خام از طریق الگوریتم هایی، به سلامت انسان کمک کند، اما گمانه زنی ها حاکی ار آن است که این محصول جدید دستبند هوشمند خواهد بود ولی به طور حتم نمی توان گفت که این دستگاه قطعا یک ساعت هوشمند نیست. حال سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا به نظر شما در این بازار شلوغ گجت ها  و دستبند ها، که شرکت های بزرگی مانند اپل یا سامسونگ در آن درحال حکمرانی هستند، آیا نوکیا می تواند محصولی را تولید کند که فروش فوق العاده ای داشته باشد یا خیر؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-amends-its-corporation-papers-to-include-wearables_id75043″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
..::SADEQ::..

چجت های پوشیدنی نوکیا قطعا خاص ترین پوشیدنی های بازارند ….
داشتن کارایی و کاربردی بودن همیشه رکن اصلی محصولات نوکیا بوده،کیفیت هم یه صفت جدا نشدنی از نوکیاست.. B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....