حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از دو باتری با قابلیت انعطاف پرده برداشت

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

این روز ها گجت های پوشیدنی کم کم دارند همه گیر می شوند و در دل کاربران جا باز می کنند اما در این بین یک موضوع هم برای کاربران و هم برای شرکت های سازنده به مشکلی بزرگ بدل شده است باتری ها، باتری ها یکی از بزرگترین محدودیت هایی هستند که تقریبا همه ی ویژگی های ساعت های هوشمند را تحت تاثیر قرار می دهد .در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم سامسونگ در این رابطه چه چاره ای اندیشیده است.

شرکت های تحقیقاتی مختلفی برای رفع این مشکل و افزاریش طول عمر این باتری ها تلاش های زیادی انجام دادند به طور مثال گوگل مدتی بر روی این امر تحقیقاتی انجام می داده است ولی متاسفانه چندی پیش اعلام کرد که به دلیل نبود  صرفه اقتصادی در این بازه زمانی تحقیقاتش را رها کرده است حال نوبت به سامسونگ رسیده این شرکت  به تازگی از باتری جدید خود به نام Stripe پرده برداشت.

سامسونگ اوایل این هفته باتری های Stripe  و Band را در رویداد  (InterBattery) درپایتخت کره جنوبی معرفی کرد. این باتری ها در پوشیدنی های آینده به دلایل متعدد از جمله انعطاف پذیری ممکن است به شدت در معرض توجه قرار گیرند.مدل Stripe  این باتری به راحتی  قابل خم شدن و جنسی قابل انعطف دارد. گفته می شود که این انعطاف پذیری شبیه به فیبر است که این امکان را می دهد که در گجت هایی مانند گردنبند، تی شرت ها و کالا های مشابه استفاده شود. Stripe با وجود داشتن تراکم بالاتر نسبت به باتری های دیگر دارای ضخامتی برابر با ۰.۳ میلی متر است که در طراحی محصولاتی که از این نوع باتری استفاده خواهند کرد خللی وارد نمی کند.

اما سامسونگ  از باتری Band نیز رونمایی کرد. این باتری به طور ویژه برای ساعت های هوشمند طراحی شده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است:

طراحی این باتری به گونه ای می باشد که می توان از آن در بندهای هر ساعت هوشمندی استفاده کرد. ظرفیت این باتری تا بیش از ۵۰ درصد بهبود یافته است. و بهتر است بدانید که ازپس از ۵۰۰۰۰ بار که در تست های مختلف این باتری خم شده، هیچ مشکلی در آن احساس  نمی شود و همچنان کاملا نرمال عمل می کند.

برنامه های تولید این باتری هنوز با جزئیات مشخص نشده است ولی پیش بینی می شود با ورود این نسل از باتری ها گجت های پوشیدنی یک گام به سمت بالغ شدن نزدیک تر شوند. چه کسی تصور می کرد تلفن های هوشمند تا این حد قدرتمند شوند حال دور از انتظار نیست اگر در آینده این ساعت ها به بخشی از زندگی روزمره ما وارد شوند.

[su_button url=”http://www.businesswire.com/news/home/20151020005692/en/Samsung-SDI%E2%80%99s-Next-Gen-Wearable-Battery-Unpack%E2%80%A6Showing-Next-Generation” target=”blank” background=”#159f84″]businesswire[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rock

فقط خدا کنه منفجر نشن :rose:

اینم سابقه ی درخشان سامسونگ در انفجار باتری :rose: :rose:
sobhanehonline.com/fa/news/62534/نگاهی-به-انفجار-گوشی-ها-در-ایران-و-جهان-سامسونگ-حرف-اول-را-می-زند-عکس-و-فیلم

S.M

الان این چه ربطی داشت میخوای سامسونگو خراب کنی.
وقتی باتری درست استفاده نشه منفجر میشه اونم دلیل داره.
ساختار باتری های لیتیوم یونی موجود در اسمارت فون های امروزی خیلی شبیه هم هستن و ربطی به برندشون نداره.

pika

مرسی سامسونگ , کلا هر شرکتی که روی باتری و ظرفیتش و کاراییش کار کنه دمش گرم :good: :heart:

Mehran

خیلی جالب میشه که توی بند ساعت های هوشمند باتری قابل انعطاف باشه :good:

الجی هم پیش از این برای باتری بهتر در ساعت ها باتری شش ضلعی رو معرفی و تولید کرده بود

pm2me4love

تصور کنید بند های اسپرت ساعت های هوشمند دارای این باتری باشن و در قسمتی که به قسمت اصلی ساعت متصل میشن دارای یک ارتباط باشن ( مثل بندهای اپل واچ که به راحتی تعویض میشن دارای این باتری باشن و تو قسمت متصل به بدنه ساعت دارای یک ارتباط باشن و اگر باتری موجود در بند اون دچار مشکل شد راحت بشه بندساعت رو عوض کرد چون معمولا باتری اصلی خود ساعت هوشمند دچار مشکل نمیشه )
حالا تصور کنید خود هسته ساعت دارای مقداری باتری باشه و با نصب بندهای دارای باتری سامسونگ ظرفیت باتری این ساعت ها چقدر تغییر خواهد کرد و زیاد خواهد شد ، یه تغییر و تحول بزرگ در عمر باتری ساعت های هوشمند شاهد خواهیم بود و این به افزایش محبوبیت روز افزرون
این ساعت ها کمک شایانی خواهد کرد
واقعاً سامسونگ شرکت نوآوری هستش ، امیدوارم همه شرکت ها همینطور موفق باشن :rose:

fable

دمش گرم واقعا

iPooya

سلام دوستان من از ابتدای ترنجی ، همراه شما بودم ولی اصلا عضو نشدم ، امروز گفتم ثبت نام کنم ، خیلی خوشحالم که تو همچین سایتی هستم .
من خودم طرفدار سر سخت اپل بودم همه دیوایس ها رو میخریدم از مک تا اپل واچ ولی امسال اونا رو فروختم و نوت ۵ خریدم فوق العاده است .
انصافا سامسونگ خیلی پیشرفت کرده من رو نوت های قدیمی لگ و اینا می دیدم ولی این عالیه
ببخشید زیاد درباره نوت حرف زدم !
راستی من با هیچ کدوم از برند ها دشمنی ندارم ، هر محصولی که از نظر خودم خوب باشه میخرم ، به کسی هم زور نمیکنم

Ari khan

خوش اومدی دوست عزیز :rose:

Ari khan

واقعا باتریهای مفیدی هستن….امیدوارم با عرضه اینا شاهد جهشی تو عمر باتری ساعتهای هوشمند باشیم

negar

سامسونگ پیشتاز در علم و تکنولوژی :rose: :heart: B-)

kamix1353

:yes:

shahab

عجب چیزی زده دمش گرم 😥 :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....