حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل ایسوس توضیح می‌دهد که چرا به سراغ تولید نسل سوم نکسوس ۷ نرفتند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مدیرعامل ایسوس، آقای Jonney Shih با وب‌سایت Trusted Reviews اخیراً مصاحبه‌ای داشته است. اگر به یاد داشته باشید ایسوس وظیفه تولید دو نسل از تبلت های نکسوس گوگل را بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۲ با رونمایی از نکسوس ۷ شاهد عرضه تبلت اندرویدی بسیار خوپبی به بازار بودیم. در سال ۲۰۱۳ نیز این روند ادامه پیدا کرد اما در سال ۲۰۱۴ دو نسل نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ از بین رفتند تا نکسوس ۹ توسط اچ‌تی‌سی شکل بگیرد. در سال ۲۰۱۵ بازهم تغییر و تحولی به وجود آمد و پیکسل سی متولد شد. در ادامه همراه باشید.

دستگاه‌های نکسوس مخصوصاً تبلت های شرکت به دلیل وجود کیفیت بالا در کنار نرم‌افزاری کاملاً بهینه همیشه جلب‌توجه می‌کردند. این هماهنگی بین نرم‌افزار و سخت‌افزار در رونمایی اولین نکسوس کاملاً مشهود بود تا این‌که به دومین رونمایی رسید. در نکسوس ۷ سال ۲۰۱۳ نیز دستگاه کاملاً وسوسه کننده بود اما با توجه به گفته آقای Jonney Shih دلیلی برای انتخاب نکسوس ۷ در سال بعدش پیدا نکرده‌ایم. به گفته ایشان، اولویت ما تجربه کاربری است و ما می‌خواهیم تجربه کاربر نهایی در اولویت کاری باشد برای همین خود را به‌جای کاربر قراردادیم. نتوانستیم موردی پیدا کنیم که دلیل قاطع برای خرید نسل بعدی باشد. به همین دلیل سیاست خود را عوض کردیم.

در ادامه بیان شد ایسوس پروژه‌های زیادی دارد که هرکدام را پیش خواهد بود و شما باید منتظر عملی شدن ایده‌های جدید ما باشید. با عدم رونمایی از نکسوس ۷ جدیدتر فقدانی از بابت عدم حضور دستگاه احساس نخواهد شد زیرا دستگاه‌هایی مشابه با کارکردی بهتر وجود دارند.

نظر شما چیست؟ آیا جایگزین مناسبی برای نکسوس ۷ وجود دارد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Asus-Chairman-explains-why-we-didnt-get-a-3rd-generation-Nexus-7_id75034″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali SONY

یک سالو نه ماهه نکسوس ۷ ۲۰۱۳ دارم کاملا راضیم :))))
نه مشکلی نه کندی :yes:

zanyar

اره اره جایگزیناش هست یه سری تبلت بی کیفیت با صفحه نمایش افتضاح و سرعت و روونی فاجعه و تجربه کاربری در حد خودکشی! جالبه با قیمت بالاتر ! اینا که مصاحبه میکنن باهاشون خدایی چه اعصابی دارن ها ! من بودم کاری میکردم به عمرش از این چرت و پرتا نگه ادم احمق.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....