حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی On7 و On5 رسما معرفی شدند

نوشته

8 سال قبل | 13 دیدگاه | ترنجی

امروز سامسونگ چین، اسمارت‌فون‌های جدید گلکسی On7 و گلکسی On5 را رسما تایید کرد. پیش از این نیز شایعاتی از این دستگاه‌ها به گوش می‌رسید و امروز رسما توسط سامسونگ تایید شدند. این دو مدل، بسیار شبیه به سری A هستند اما از پلاستیک ساخته شده‌اند و پشت آن از چرم مصنوعی است. سامسونگ می‌گوید این دستگاه‌ها مناسب کسانی هستند که به یک گوشی ارزان‌قیمت نیاز دارند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سامسونگ گلکسی On7 با ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری، به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی TFT با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی با ۱٫۵ گیگابایت رم مجهز شده است. دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلی است.

gsmarena_002

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء، پشتیبانی از LTE و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. سیستم‌عامل این گوشی به صورت پیش‌فرض، اندروید ۵٫۱ آبنبات‌چوبی (با Samsung Milk Music) است. این گوشی در رنگ‌های سفید و طلایی در دسترس خواهد بود.

gsmarena_003

گلکسی On5 گوشی دیگری است که همراه گلکسی On7 عرضه خواهد شد. این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی و پردازنده‌ی اگزینوس ۳۴۷۵ (چهار هسته‌ی ۱٫۳ گیگاهرتزی Cortex-A7 و پردازنده‌ی گرافیکی Mail-T720) با ۱٫۵ گیگابایت رم مجهز شده است. دوربین عقب این گوشی، ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات گلکسی On5 می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء، پشتیبانی از LTE و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. سیستم‌عامل این گوشی به صورت پیش‌فرض، اندروید آبنبات‌چوبی (با برنامه‌ی Milk Music) است.

سامسونگ گلکسی On5 و گلکسی On7 به‌زودی در کشور چین در دسترس خواهند بود. انتظار می‌رود قیمت On5 حدود ۱۵۰ دلار و قیمت On7 حدود ۲۰۰ دلار باشد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_on7_and_on5_are_now_official_in_china-news-14646.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AraZ1

پلاستیک 🙁
TFT :negative:
New galaxy :wacko:

Nfs

:scratch: :wacko:

Ari khan

و همچنان روز دیگر و گلکسی دیگر….. :wacko:

Sirish tech

ماشالله این سامسونگ عجب نفسی داره از چینیا بدتر شده هر روز میانرده میده
البته قصد کوبیدن شرکتی رو ندارم اما حداقل یه تفاوت ظاهری به این گوشیاش میداد بعد میان به سونیو اچ تی سی گیر میدن

Sirish tech

اخر من نفهمیدم گوگل مگه تمام حروف الفبا رو نخریده بود؟؟؟؟بس چرا الان سامسونگ از حر حروف الفبا هشتا گوشی زده

iman

الان مثلا این سری جدید چه چیز منحصر به فردی نسبت به باقی سری های گلگسی داره ؟؟؟؟
پلاستیک ! صفه tft !

Dr.Zed

سالِ تقریبا ۲۰۱۶ و پنل tft؟:|
۱۰۰درصد کار اسرائیله 😐 برا تضعیف ایمان مردم:|

nia110

والا الان دیگه هیچ برند چینی این مدلی گوشی نمیزنه هر روز یه مدل که هیچ تغییری توش نیست فقط اسمش عوض شده.تنها نوآوری استفاده از حروف on فقط همین…بعدش چارتا ترول میان به سونی و htc و ال جی گیر میدن که نوآوری نداره
آخه این چیه tft؟؟؟؟؟؟؟؟

SONY 1946

سامسونگ ناموسا فازت چیه؟ ؟ ؟ ¿¿¡!!!¡¡¡ 😐 😐 😐 :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: a :wacko: o: ao: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

rubiker

سلظان گوشی زدن،سامسونگ!!!

fallen

سامسونگ داره خودزنی میکنه

HiKa

:))))))))
این سیاست سامسونگ هست که با تعداد گوشی های بالا و قیمت پایین، حجم زیادی از بازار رو بگیره! وقتی وارد فروشگاه موبایل میشی با ۱۰ ها نوع گلکسی با قیمت های بالا و پایین مواجه میشی! فروشنده ها هم که خدا خیرشون بده! هرچی بگی میگن سامسونگ بخر اگه نمیتونی هوآوی! تقریبا هیچ برندی رو تبلیغ نمیکنن جز این دوتا… درصورتی که برند هایی مثل اچ تی سی، سونی، الجی و… هم گوشی های خیلی خوبی دارن با قیمت های مناسب و کارایی بالا.

Dontbon

خدارو شکر فنای عزیز سامسونگ هم فهمیدن سامسونگ شورش رو در آورده و نمیان طرفداری کنن :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی