حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راپید آستون مارتین برقی می شود!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

وقتی عنوان خبر را می خوانید شاید فکر کنید که اشتباه کرده اید و بگویید که آستون مارتین چند سالیست که راپید را ساخته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

راپید آستون مارتین از سال ۲۰۱۰ تا اکنون در حال ساخت است و جزء ماشین های کلاس GT قرار دارد. اما این همان ماشین ۴ در بریتانیایی نیست. آستون مارتین این بار مدل تمام الکترونیکی راپید را به بازار عرضه می کند و در پایان نام E آن رابا حرف بزرگ نوشته است و ما این مدل را با شکل RapidE می شناسیم و از مدل غیربرقی تشخیص می دهیم.

وقتی عقب ماشین را می بینید بنظر همان راپید فعلی است، راپید برقی نتیجه همکاری مشترک با مهندسی پیشرفته ویلیامز است و ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

رونمایی از مدل برقی راپید با سفر رئیس جمهور چین به انگلستان همراه شد و سرمایه گذاری شرکت چینی China Equnity امکان ارتقای این ماشین را می دهد. اندی پالمر اعلام کرد راپید برقی آستون مارتین تا دو سال آینده می تواند وارد بازار شود. همچنین او گفت که راپید برقی بسیار هیجان انگیز است و توانایی و جاه طلبی استون مارتین را در ماشین های کم مصرف و ماشین های اسپرت را نشان می دهد. این مدل دو موتور برقی دارد که یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب جای گذاری شده است.

راپید برقی در سال ۲۰۱۷ و یا کمی دیرتر در دسترس همه قرار خواهد گرفت، ماشینی که برای داشتنش نیازی به پرداخت پول زیادی نیست. راپید غیربرقی در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ هزار دلار در بازار به فروش می رسد، حال تصور کنید اضافه کردن چند باتری بزرگ و سایر فناوری های لازم قیمت مدل برقی را چقدر تغییر می دهد؟

[su_button url=”http://www.slashgear.com/aston-martin-debuts-all-electric-rapide-concept-22411048/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....