حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل، پتنت جدیدی را در رابطه با یک روش جدید برای محافظت از صفحه‌نمایش آیفون ثبت کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سه‌شنبه‌ی آینده، موتورولا از اولین گوشی خود با یک “صفحه‌نمایش نشکن” یعنی موتورولا DROID Turbo 2 رونمایی خواهد کرد؛ این بدان معناست که احتمالا شرکت‌های دیگر نیز دست به کار خواهند شد و گوشی‌هایی را با صفحه‌نمایش نشکن عرضه خواهند کرد. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا در آینده، گوشی‌های خود را با این ویژگی عرضه کند. اخیرا اپل، پتنت USPTO را در رابطه با یک روش جدید برای محافظت از صفحه‌نمایش آیفون با نام “محافظت از صفحه‌نمایش فعال برای دستگاه‌های الکترونیکی” ثبت کرده است. این روش، بسیار پیچیده‌تر از روش مورد استفاده توسط موتورولا برای صفحه‌نمایش است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این روش از شتاب‌سنج و سنسورهای گوشی برای راه‌انداختن چهار محافظ صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که هر یک در یک گوشه از گوشی قرار گرفته​اند؛ زمانی که گوشی مشخص می‌کند درحال افتادن است، محافظ‌های صفحه‌نمایش شروع به کار خواهند کرد و شوک ضربه را با استفاده از موتورها جذب خواهد کرد.

همچنین این تکنولوژی از دوربین دستگاه برای مشخص کردن این‌که دستگاه درحال افتادن است یا خیر، استفاده می‌کند که پتنت آن در ۱۸ آوریل سال گذشته توسط اپل ثبت شد. با این‌که اپل از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ در آیفون‌ها استفاده کرده است، هنوز هم شیشه‌ی دستگاه‌های جدید اپلی آسیب‌پذیر هستند.

ممکن است اپل از از این قابلیت در آیفون، آیپد، اپل واچ، آیپاد و مک​بوک​ها در آینده​ای نزدیک استفاده کند.

image

image

image

image

image

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-applies-for-a-patent-on-a-new-method-to-protect-an-iPhone-screen_id75011″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad Gherghi

اووووووووفففففففففف :wacko: :wacko:

SAYROS

جالبه

md4956

:good: جالبه .. اگه ازش استفاده بشه٬ فوق العاده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی