حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ممکن است دکمه ی هوم را در آیفون ۷ حذف کند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

همانطور که قبلا در سری S آیفون شاهد بودیم، آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس با ظاهر نسل قبلی معرفی شدند و خبری از تغییر بزرگ در طراحی نبود. اما انتظار می‌رود اپل در آیفون ۷ دوباره دست به کار شده و در طراحی آیفون تغییراتی را ایجاد کند. آخرین باری که اپل طراحی جدیدی را به سری آیفون معرفی کرد، هنگام معرفی آیفون ۶ بود که شرکت بزرگترین تغییر طراحی را در کل تاریخ اسمارت فون هایش ایجاد کرد که همان بزرگ کردن صفحه نمایش به ۴.۷ و ۵.۵ اینچ بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر بخواهیم نظر یک سرمایه گذار را در این مورد بدانیم، ژن مونستر تحلیلگر بانک Piper Jaffary پیش بینی هایی را در مورد نسل آینده‌ی آیفون انجام داده که در ادامه آن ها را بررسی می‌کنیم. البته باید توجه داشته باشید که این پیش بینی ها بر‌اساس تحلیل بازار صورت گرفته و از آن جایی که تا معرفی آیفون ۷ تقریبا یک سال مانده است ممکن است با تغییر شرایط بازار هرچیزی درمورد نسل بعدی آیفون تغییر کند.

براساس پیش بینی های مونستر، آیفون ۷ ممکن است دکمه ی نمادین هوم را نداشته باشد! یک ویژگی که از اولین نسل آیفون تابحال وجود داشته است. این تحلیلگر معتقد است که با بهبود عملکرد حساس به فشار ۳D Touch اپل ممکن است دکمه ی هوم را روی صفحه نمایش تعبیه کند.

این کار آیفون را بسیار کوچک تر و در نتیجه خوش‌دست تر خواهد کرد. نسل فعلی آیفون از نسبت صفحه نمایش به بدنه ی ۶۵.۷۱٪ و ۶۷.۹۱٪ برخوردار بود که چیزی بسیار کمتر از حد معمول پرچمداران فعلی است. البته برای اینکار اپل باید محل حسگر اثرانگشت را نیز تغییر بدهد که مونستر معتقد است اپل می‌تواند همانند تولید کننده های اندرویدی برای حل این مشکل حسگر را در کناره ی آیفون۷ قرار دهد.

گرچه در گزارش گفته نشد اما از نظر ما این زمان خوبی است تا اپل از پتنت اسکنر اثرانگشت خود که می تواند در خود صفحه نمایش تعبیه شود استفاده کند. همانطور که کوالکام از حسگر های اثرانگشت فراصوت خود که می توانند از پشت صفحه نیز عمل کنند در اسنپ دراگون ۸۲۰ پشتیبانی میکند اپل نیز می تواند از چنین تکنولوژی ای استفاده کند.

این تحلیلگر پیش بینی می‌کند که آیفون ۷ بالاخره از صفحه نمایش های با شیشه ی یاقوت کبود کریستالی استفاده کند. اپل دو سال گذشته سعی داشت تا برای ایفون ۶ از شیشه یاقوت کبود استفاده کند اما رابطه ی این شرکت با شرکت GT Advanced با شکست رو به رو شد. اما بعد از آن اپل توانست از شیشه های یافوت کبود کریستالی استفاده کند که از نسل شیشه های عادی کریستالی بسیار مقاوم تر بودند. که در بعضی نسخه های اپل واچ شاهد آن بودیم.

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-A9-vs-Apple-iPhone-6s-vs-Samsung-Galaxy-S6-specs-comparison_id74899″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

هنوز احتمالشو ۵۰درصد اعلام کردن ولی اگه بشه چی میشه واقعا ایده خوبیه ایفون از اینم خوشگلتر میشه ای ول

abbas1982

پاشنه آشیل آیفون از قدیم همین دکمه هوم بود که اگه برداشته بشه دیگه عالیه :mail:

احمد

میشه بگی دقیقا چرا پاشنه اشیله؟

cyrus40

جذاب بودن ایفون برای من که با ایفون کار کردم به دکمه هومشه
شما حتما با ایفون کار نکردید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....