حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی آن ۵ ( Galaxy On5 ) به صورت اتفاقی در سایت سامسونگ دیده شد

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ در ادامه خانواده های زیاد میانه تا بالا رده خود و پس از ارایه سری های E , A و J حالا سری On را در دست کار دارد و از شواهد اینطور پیداست که باید انتظار معرفی این خانواده را در روزهای آتی داشته باشیم. اما این سری چه اعضایی دارد و چه مشخصاتی؟ در ادامه با ترنجی باشید تا با سری گلکسی آن (Galaxy On) آشنا شویم.

Galaxy on5

اوضاع از این قرار است که مشخصات گلکسی آن ۵ و گلکسی آن ۷ به صورت اتفاقی روی سایت سامسونگ قرار می گیرد و پس از لحظاتی برداشته می شود اما مهم این است که مشخصات این دستگاه ها به همراه چند عکس از آن منتشر شده است. سری گلکسی آن را می توان رده پایین های ارزان سامسونگ دانست که مسلما ماموریت آن ها برای مقابله با ارزان قیمت های دیگر برندها در بازارهای رو به توسعه است.

گلکسی آن ۵ را یک دستگاه با “فریم و حاشیه تصویر بسیار باریک و بی سابقه” توصیف کرده اند که مسلما این صفت برای گلکسی آن ۷ هم صادق خواهد بود. هر چند این توصیف برای این دستگاه ها صورت گرفته است اما حداقل ما چیز خاصی در این تصاویر نمی بینیم. نمایشگر این دستگاه ۵ اینچی و به رزلوشن HD خواهد بود اما تفاوتش با سری های A , E و J در این است که دیگر پنل AMOLED وجود ندارد و یک پنل TFT در آن استفاده شده است.

Galaxy on5 (3) Galaxy on5 (2)

ابعاد گلکسی آن ۵ برابر ۱۴۲٫۳*۷۲٫۱*۸٫۵ میلی متر است و درب پشتی آن طرح شبه چرم دارد. پردازنده این دستگاه ۴ هسته ای است که به نظر می رسد از ساخته های خود سامسونگ باشد و ۱٫۵ گیگابایت رم در کنار قرار گرفته است. حافظه داخلی ۸ گیگابایت است و طبق معمول فقط نیمی از آن در دسترس کاربر خواهد بود اما خوب آن که کارت حافظه در این دستگاه هنوز جایی دارد.

دوربنی اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل خواهد بود. گلکسی آن ۵ از نسل چهارم مخابراتی پشتیبانی می کند و البته با باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری می تواند عمر باتری خیلی خوبی را به شما ارایه بدهد. طبق ادعای سامسونگ ۱۳ ساعت وبگردی با وای فای، ۱۱ ساعت با ۳G و ۱۲ ساعت پخش ویدیو در توان ۲۶۰۰ میلی آمپر باتری آن خواهد بود.

هنوز نسخه سیستم عامل این دستگاه مشخص نیست. اما گلکسی آن ۷ چطور است؟ یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارد و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و دیگر مشخصاتش دقیقا مثل گلکسی آن ۵ خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی آن ۵ ( Galaxy On5 ) و گلکسی آن ۷ چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/galaxy_on5_shows_up_on_samsungs_site_a_5_entrylevel_phone-news-14597.php#next” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نارنج بیطرف

گلکسی
ABCDEFGHIJKLMNOPQRS………WXYZ
خانواده گلکسی

just samsung

اولا که هزار مدل بزنه شما نخر دوما این هم سری پایین رده بود که ساسونگ داره دستکاهاش رو نظم میبخشه سری اس و‌نوت پرچم دار سری ۸ بالا رده سری e میانرده سری j میانرده رو به پایین و سری ان پایین رده . بزودی سامسونگ کل مدلهای دیگه رو از دور خارج میکنه .مثل مگا ‌و کور‌و ایس اینا رو مطمعن باشید از رده خارح میکنه و‌نظم به مدلهاش میبخشه . و این یعنی پوشش کامل بازار از هر قشر و‌قیمتی ‌ اینقدرم نگید ابدیت ابدیت یه گوشی پایین رده چه ابدیتی میتونه داشته باشه . فقط تو این سایت چندتا ترول هی ابدیت ابدیت میکنن والا اون بیرون مردم اصلا اهمیتی به ابدیت نمیدن

HiKa

آب دیت؟!
بای :bye:

Shahspik

قبلا به سامی میگفتن چرا اینقد گوشی میزنی ؟ میگفت برا تمام سلیقه ها.
اما الان فک کنم یکم تغییر برنامه داده. شده برا تمام مردم دنیا.
حق دارن اشتباه کنن بنده خداها. اینهمه مدل، خب بلاخره یکیش اشتباه میشه 🙂

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

نمیگم این گوشی هم باید ۲ سال آپدیت بگیره، کسی چنین انتظاری از یه پایین رده نداره ولی آپدیت های امنیتی حق مسلم هر کاربر اندرویدیه.

SONY 1946

😐

HiKa

😐

Nfs

عجب! واقعا چرا این همه مدل میزنه؟ :scratch:
مثل بقیه شرکت باید بیشتر روی پایین رده. میان رده. پرچمدار مانور بده تا گوشی های بهتری بده بیرون :good:

Mojta_ba

بازم سری جدید؟؟؟؟ :wacko:
و همون طراحی!!! :negative:

amir Narimnpour

اقای عطایی خسته نباشید
یه سوال
میگم احیانا الجی بیخیال وی۱۰ شد؟؟؟؟؟
فروشش لغو شد؟؟
تولید نمیشه؟؟
اخه هییییچگونه خبری ازش پوشش داده نشده
به غیر از روز معرفی

صدرا مخملی

خبری نیست فعلا دوست عزیز
مطمئن باشید خبری از دست داده نمیشه

HI TECH

داشتم نگران میشدم اخه چند ساعتی خبر از گلکسی تازه سامی نبود ! :mail:

just samsung

گوشی رو‌ولش یه دیقه ترولهای سونی رو‌اینجا بینید خخخخخ عین مور و ملخ همه جا هستن خدایا این شرکت سونس رو‌زودتر جمعش کن

Nfs

برات دعا میکنم 😥
همه رو که بر طرفدار سونی میبینی خوب میشی 😥

MOHAMMAD

yani vaghean b modele jadid va namgozari jadid niazeee??? 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)