حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۶ مورد از گران‌ ترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۵ که به تولید انبوه رسیدند

نوشته

8 سال قبل | 25 دیدگاه | ترنجی

اگر شما پولدار باشید و بخواهید یک گوشی خیلی گران بخرید شما چند گزینه‌های زیادی در دست دارید این گوشی‌های چند هزار دلاری گاه قیمت آنها به بیش از اینها می‌رسد نسخه‌هایی با تولید محدود نیز دارند که تعداد کمی از آنها به تولید و فروش می‌رسد هنوز گوشی‌هایی هستند که فوق‌العاده گران هستند. بیایید در این لحظه نگاهی بیندازیم به این گوشی‌های گران قیمت که امسال تولید شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

۶ گوشی با قیمت‌های گزافی تولید شده‌اند که قابل دسترس برای همه کاربران نیست. آنها را در زیر مشاهده کنید و به یاد داشته باشید که این مطلب بر اساس قیمت‌های ایالات متحده تنظیم شده است. این دستگاه‌ها از ارزان‌ترین گوشی به گران‌ ترین گوشی طبقه بندی شده‌اند.

Galaxy-Note-5-review-toranji-10

گلکسی نوت ۵

در حالی که در ایلات متحده  فروشندگان گلکسی نوت ۵ ۶۴ گیگابایتی بیش از ۸۰۰ دلار قیمت داشت T-Mobile نوت ۵ نسخه Locked را به قیمت ۷۷۹٫۹ دلار  به فروش می‌رساند. بسیاری از شما می‌دانید که سامسونگ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی برای نوت ۵ معرفی نکرد پس نسخه ۶۴ گیگاباتی گران‌ ترین این مدل است. به هر حال ۷۹۹٫۹۹ دلار برای یک فبلت با قلم معروف s pen و صفحه‌ی ۵٫۷ اینچ سوپر آمولید کواد اچ‌دی و پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۴ گیگابایتی را در کنار بدنه‌ای ترکیبی از شیشه و فلز را داراست باید پرداخت.


Sony-Preview-xperia-32

اکسپریا زد ۵ پریمیوم

این گوشی هنوز در بازار موجود نیست اما سونی اقدام به فروش برای ماه آینده کرده است و این شرکت اعلام کرده که زد ۵ پریمیوم قیمتی برابر با ۷۹۹ دلار  در اروپا خواهد داشت  و در ایالات متحده با قیمت ۸۰۰ دلار روانه بازار می‌شود و ما مطمئن نیستیم به صورت رسمی عرضه می‌شود یا به صورت خورده فروشی. زد ۵ پریمیوم دارای صفحه ۵٫۵ اینچی ۴K با رزولوشن ۲۱۶۰x3840 که باحالت دینامیک به صورت یک صفحه فول اچ‌دی عمل می‌کند. دارای پردازنده کوآلکام اسنپدراگون با ۸ هسته و ۳ گیگابایت رم  و همچنین دوربین ۲۳ مگاپیکسلی است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که همانند گوشی‌های اخیر سونی ضد آب است.


apple-iphone-6s-review-toranji-116-710x434

آیفون ۶ اس

شما می‌توانید برای این آیفون ۶۴۹ دلار بپردازید اما هیچکس نمی‌تواند با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی طاقت بیاورد که حتی نمی‌توان به آن حافظه جانبی اضافه کرد. اگر بخواهید کامل‌ترین آیفون ۶ اس را بیگرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۸۴۹ دلار می‌ارزد. این آیفون دارای صفحه اچ‌دی ۷۲۰ در ۱۳۳۴ پیکسلی است  و این را هم باید اضافه کرد که دستگاه بسیار روان عمل می‌کند و صفحه لمسی سه بعدی چاشنی آن است که با آی او اس به اوج خود می‌رسد.


Galaxy-S6-Edge-Plus-Ex-Toranji-Cortexs-2

گلکسی اس ۶ اِج پلاس

دقیقاً مثل نوت ۵ گران‌ ترین این نسخه  دارای ۱۲۸ گیگابایت حافضه است که مدل ۶۴ گیگابایتی آن فقط کمی ارزان‌تر است. به هرحال شما برای این مدل نمی‌توانید  کمتر از ۸۵۹٫۹۹ دلار پرداخت داشته باشید. گلکسی اس ۶ آج پلاس از مشخصاتی همچون نوت ۵ بهره می‌برد و مهمترین تفاوت آن در دو لبه‌ی خمیده‌ی صفحه نمایش  و نداشتن قلم است.


Galaxy-S6-Edge-review-toranji-11

گلکسی اس ۶ اِج

واقعاً به طرز عجیبی این گوشی با قیمت بیشتر از گلکسی اس ۶ آج پلاس به فروش می‌رسد اگر صحبت از قیمت گلکسی اس ۶ آج نسخه ۱۲۸ گیگابایتی باشد به ارزش ۹۱۴٫۹۹ دلار در فروشگاه‌ها یافت می‌شود که این مدل نیز مشابه گلکسی اس ۶ آج پلاس است با این تفاوت که این دستگاه رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۶۰۰mAh و صفحه کوچکتر ۵٫۱ اینچ دارد.


apple-iphone-6s-rose-gold-510px

اپل آیفون ۶ اس پلاس

بالاخره رسیدیم به گران ترین دستگاه در لیست، بله آیفون ۶ اس پلاس! ۹۴۹ دلار قیمت این آیفون ۱۲۸ گیگابایتی است که ۱۰۰ دلار از برادر کوچکتر خود گرانتر است. صفحه ۱۰۸۰x1920 پیکسلی ۵٫۵ اینچ که از آیفون ۶ اس بزرگ‌تر است و تنها فرق این دو دستگاه در لرزشگیر اپتیکال دوربین آیفون ۶ اس پلاس است و هردو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند. هرچند باتری را نباید فراموش کرد که بر اساس انتظار اندازه‌اش دارای باتری بزرگتری است.

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Top-6-most-expensive-mass-produced-smartphones-of-2015_id74846″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Behnam Ranjbar

عشقس G4 خودمو…چه خبره این همه پول…

Moazez

فقط و فقط z5premium

Mordred-Ox

تنها مشکل گوشی های سونی اینه که دیر قیمتشون پایین میاد وگرنه اکثر ملت سونی دستشون بود
برای زد ٣ باید ١۵٠٠٠٠٠ پول بدی
من برای گوشی که یه سال از عمرش گذشته اینقدر پول نمیدم جاش همون ام ٩ اشغالو میخرم چون جدیدتره

Mordred-Ox

به خدا سونی احمقه که نمیفهمه هر شش ماه گوشی معرفی کردن(اونم نه از سری های متفاوت،بلکه از یه سری یکسان)باعث میشه مردم احساس پشیمونی کنن که چرا گوشیشون یعد شش ماه قدیمی شد
تنها استثنا سری زد کامپکته که واقعا سالی یه بار میاد،قیمتشون معقوله و واقعا وسوسه کنندن
قابل توجه معزز جان بیا یه جواب منطقی بهم بده نظرم عوض شه

Moazez

سونی خودش میگه هدف از معرفی کردن ۶ ماه یکبار اسمارت فون استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای موجود هست. البته این تا z3 ادامه داشته و الان میبینیم که بعد از یکسال z5 اومده. سونی گفته ممکنه از نظر ارتقاء سخت افزاری و بروز بودن بین یکسال یک مدل پلاس هم داشته باشیم.البته فقط احتمالش هست این اتفاق بیفته. بنظرم سونی وارد روش کاری جدیدی شده. معرفی هر سال یک مدل کامپکت و نسخه اصلی و در شهریور معرفی یک مدل پریمیوم. یک مدت همه میگفتن چرا گوشیهای سونی افت قیمتشون زیاده،الان شما میگی چرا افت ندارن؟!! بنظرم گوشیهای سونی به اندازه ارزشی که دارن افت قیمت میکنن.مثلا الان z3+ بعنوان بهترین اسمارت فون نیمه اول سال طبیعیه از g4 و s6 گرونتر باشه. یا همینطور z5premium باید از نوت۵ گرونتر باشه وقتی اومد.

Mordred-Ox

تا جایی که یادم میاد اسم بین المللی زد ٣ پلاس زد ٣ پلاس شد چون…واقعا نمیدونم چرا؟وگرنه اسمش تو ژاپن همون زد ۴ بود که میشه همون چرخه شش ماهه
بعد الان نگاه کن ملت ام ٩ نمیگیرن چون داغ میکنه پس زد ۴ هم داغ میکنه و خود سونی هم تایید کرده
نمیگم سامسونگ یا الجی داغ نمیکنن ولی کمتر از زد ۴ داغ میکنن
بعد تو میگی زد ۴ چون بهترینه گرون تر بقیست
پس میتونی قبول کنی اس ۵ بهتر از زد ٢ هست چون الان گرون تره؟
و البته سامسونگ هم افت قیمت زیادی داره

Behnam Ranjbar

دقیقا معزز جان شکست z3+ یادت نیست…مرده مومن کودوم منبعی گفته بهترین بوده؟ بله طراحی بهترین بود ولی باقی قسمت ها ال جی لقب بهترین اسمارت فون رو گرفت.کنفرانسشو تو ارشیو xperian.ir پیدا میکنی.
اصلا متعصب نیستم و خودم فن سونیم.سالار Z2

Mordred-Ox

راستی من درست متوجه نشدم یعنی چون زد ۴ بهترینه پس گرونتره
پس…اس ۶ اج گرونترشه چون بهتره؟

Mordred-Ox

با معذرت خواهی از همگی که یکم تند حرف زدم

Nfs

کی گفته Z3 قیمتش ۱۵۰۰ هست؟ :scratch: قیمت زد۳ ۱۳۰۰ هست

Moazez

کاری نداریم،چی بود،چی شد خواهد شد. چیزیکه مهمه اینه که سونی به کلی گرمای z3+ رو از بین برد جوری که الان هرکی داره میگه گرماش در حد همون z3 هست. خودمم تست کردم دیدم درسته در انجام کارهای مشابه گرماش مثل هم هست. از نظر دوربین،صفحه نمایش،باتری،گرافیک،طراحی هم که رقیب خاصی نداشت امسال و از s6 و g4 خیلی بهتر بود. پس شما به این برتریا چی میگی؟!! نمیگی بهترین؟!! در تستهای همزمان هم بین s6 و z3+ با گرفتن ۵ دقیقه فیلم ۴k دماش بیشتر از ۵۳ درجه نرفت در حالیکه s6 تا ۶۸ درجه بالا رفت. در ضمن بعد از آخرین آپدیت اکثر کسایی که دارن این گوشیو و از جمله فون آرنا هم میگن ۲۰ دقیقه هم باهاش ۴k تونستن بگیرن پس این نشون میده گرما کاملا کنترل شده. از نظر قیمت هم چون بهتره از g4 و s6 گرونتره وگرنه زود افت میکرد. با دلیل و مدرک میتپنم بهت ثابت کنم از s6 بهتره حالا g4 که رو کاغذم ضعیفتره ازش. و اما شما آقای رنجبر از کدوم شکست حرف میزنی همون اخبار کذب دروغین که سامسونگ ساخت؟!! شکستو براش درست کردن اونم از لخاظ فروش وگرنه مشخصاتی که امسال بهترین گوشی نمیه اول سال بود. منظورت از باقی قسمتها کدومه؟!! تو دوربین،صفحه نمایش،باتری و اسپیکر و طراحی و پردازنده که همه جوره g4 زیر z3+ هست!!!

bvb

مستر من خودم بخش عکسای جی اس ام آرنا رو چک کردم عکساش با ورژن ساینه ویندوزفونه نه دنیمhttp://m.youtube.com/watch?v=qIEs7ksXz8M پرسیدی چرا همش اون لینکو میزارم؟؟ فیلم بالاییرو ببین مقایسه جی۴ با زد۳پلاس کیفیت دوربین جی۴ بهتره توی اون یکی لینکی هم که من میزارم ۹۳۰ از جی۴ قویتره یعنی ۹۳۰>جی۴>زد۳ پلاس حالا فهمیدی؟؟؟ ضمنا شما گفتی همه گوشیا زیر زد۳ پلاس هستن؟؟ ۹۳۰ کاری ندارم ولی این ویدیو مشخص میکنه جی۴ بهتره همین نشون میده بازم چاخان گفتی. ادامه بحث اینجا

Moazez

بابا دست بردار. آره تو خوبی و گوشیت. همه بدن. از دیروز هی دارم لینک میذارم این ساز خودشو میزنه. باشه تو خوبی اون گوشی عهد قاجارت. Z3+ هم تپ همه لینکها الکی اول شده. فقط تو خوبی

bvb

چه عجب بالاخره حقیقت قبول کردی ضمنا لینکایی رو که گذاشتی همه دیدن چقد قانع کننده بود خخخخ یه موردی هم که هست اینه من با گوشیو عهد قاجارم فعلا دارم حال میکنم شما گوشیو پرچمدار ۶ ماه پیشو بچسب که ۹۳۰ لهش کرد.

Moazez

آره فقط تو خوبی. البته همه همه چیزو میدونن. نیازی نیست حتی به چیزی فکر کنن

Moazez

۹۳۰ حتی z2 رو هم نمیتونه شکست بده. هروقت نیمچه لینکی هم گذاشتی که تونسته بود z3+ شکست بده انقدر ادعاهای واهی کن. ولی من لینک کذاشتم که z3+ طبق سند معتبر gsmarena خیلی بهتر از ۹۳۰ بود. حالا خوردی؟!! لطفا با لینک بامن صحبت کن.جالبه هرجا ۹۳۰ شکست خورده میگی آپدیت نبوده. من تعجبم این علم غیبو از کجا آوردی که از روی یک عکس متوجه نوع ورژن سیستم عاملشم میشی!!!

Mohsen Gladreall

آقای معزز یا هرچی..این بار آخره میگم..لطفا از قول خودت و اون نمایندگی که بهت پول میده تبلیغ کنی..حرف بزن..

یعنی چی همه میدونن؟؟؟ چرا از قول من و دیگران داستان میبافی؟؟؟ جو سایت رو خراب کردین شما دوسه نفر..کی گفته بهتره؟؟ چی بهتره؟؟؟

یعنی ما هیچ کدوم هیچی نمیفهمیم شما دوسه نفر شدید وکیل وصی بقیه.. اینجا کسایی هستن که سن و موقعیت و تحصیلات و … از همه شما چندنفر خیلی بالاتره.. لطفا احترام بزارید.

گناه نکردیم هی تبلیغات شمارو بخونیم..

Moazez

شما؟!!!!

bvb

بیخیال خون خودتو کثیف نکن معزز من با منطقی ترین دلایل ثابت کردم ۹۳۰از زد۳پلاس بهتره همه ی اعضای این سایتم شاهدن ولی تو چه میدونم شاید سهامدار یا حقوق بگیر سونی هستی یا شاید ذهنت مشکل داره چرت و پرت میری ضمنا مستر سایتت جی اس ام آرنا اولین نسخه موجود عکساشو میزاره و بعدش دیگه عکساش آپ نمیشه تشخیص دنیم از ساین هم کار سختی نیست توی ۹۳۰ کسایی که دارن راحت تشخیص میدن

Arsham Galaxy

فقط پادشاه نوت ۵ اونم گلدش

bvb

۸۰۰ دلار به بالا چه خبره الانه که فکر میکنم باخودم میگم ایران یکی از ۱۰ تا بازار بزرگ فروش موبایل دنیاهه با این قیمتی که این روزا موبایل تو ایران داره احتمالا ۱۰ ها هزار میلیارد تومن پول از کشور خارج میشه اون موقع سوال اینجاس که کشوری که انقد پتانسیل بالایی توی این زمینه داره چرا خودش وارد رقابت تکنولوژی نمیشه؟؟؟؟ خیلی ضایعس

mostafasaeedix

۶s 🙂
با جیلبریک شگفت انگیز شده B-)

Mohammad Ghasemi

only z5p

vahid abasi

عشق است جی۴ دوربین عالی رابط کاربری سریع قیمت مناسب هیچی کم نداره

Yas

کل کاربران سایت با چرندیات معذذ . مخالفن و این یعنی معذذ . برو با زد۳تو استخر حال کن دیگ نیااینجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی