حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به انبار های آمازون در شورِ حال و هوای کریسمس

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | اماکن دیدنی

تقریباً کمتر از دو ماه تا ایام کریسمس فاصله داریم و شرکت های مختلف در حال آماده کردن خود برای ارائه خدمات ویژه این روزها هستند که برای بسیاری از کاربران موجب خوشحالی می باشد. در این میان شرکت‌هایی که درزمینهٔ خرید و فروش محصول در حال فعالیت هستند، نسبت به بقیه شرکت ها تکاپوی بیشتری دارند چون محصولات ویژه کریسمس در راه‌اند و برای آماده و دسته‌بندی کردن این محصولات باید تلاش بالایی صورت گیرد تا همه چیز طبق برنامه پیش برود و همه مردم دنیا به هدیه صبح کریسمس خود برسند. شرکت آمازون که یکی از همین شرکت‌هاست، به تازگی تصاویر جالبی از آماده کردن انبار های خود برای این ایام منتشر کرده است که در ادامه آن‌ها را مرور می کنیم پس با ما همراه باشید.

آمازون که لقب بزرگ‌ترین وب‌سایت فروش کالا در سطح دنیا را به دنبال خود می‌کشد، روزانه ۱۶۰ میلیون بازدیدکننده دارد و با نزدیک شدن به ایام کریسمس و افزایش سفارش‌ها، این آمار بازدید روزانه افزایش قابل‌توجه ای را مشاهده می‌کند. ۸۰ انبار بزرگ آمازون در سرتاسر دنیا برای ارسال به‌موقع و رأس تاریخ سفارش‌ها در تلاش‌اند که همه‌چیز طبق خواسته مردم به بهترین نحو صورت بپذیرد. برای وصف بزرگی این انبار ها در کنار هم می توانید ۱۰ هزار برابر ابعاد استخر المپیک را تصور کنید. تصاویری که از ۵ انبار آمازون در کشور های انگلیس، آمریکا، آلمان و لهستان تهیه شده‌اند را می توانید در پایین مشاهده کنید.

نظرات خود را درباره شرکت آمازون و ایام کریسمس با ما در میان بگزارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

چقد ترسناکه…..

Ari khan

امیدوارم شاهد حضور این شرکت تو ایران هم باشیم…..هرچند خیلییییییییی بعیده 🙁

Different_boy

آمازون.از ای تا زد هر چیزی بخوای داره!!!واقعا شگفت انگیزه.حتی نگاه کردن این سوله ها و اجناس دپو شده درونش.چقدر کتاب!!!!مدیریت این ها چ لذتی داره واقعا!!!!و البته بسیار سخت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....