حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آلکاتل یک گوشی ویندوزی از خانواده OneTouch معرفی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

عکس بالا متعلق به دو گوشی جدید آلکاتل است که بر طبق اطلاعات منتشر شده از سوی evleaks@، شرکت آلکاتل قصد دارد یک گوشی ویندوز فونی راهی بازار کند. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

گوشی جدید آلکاتل OneTouch Fierce XL نام دارد که با ویندوز ۱۰وارد بازار خواهد شد. البته این شرکت به مدل ویندوزی این تلفن همراه راضی نشده و قرار است این گوشی یک مدل اندرویدی هم داشته باشد که نه فقط در سیستم عامل بلکه در سخت‌افزار هم متفاوت هستند.

در این اطلاعات evleaks@،گفته گوشی ویندوزی آلکاتل از snapdragon ۲۱۰ بهره می‌برد. البته با این سخت افزار ضعیف نمی شود از قابلیت Continuum روی آن استفاده کرد ولی در کل برای یک تلفن ویندوزی این تراشه مناسب به نظر می رسد. ویژگی Continuum کمک می کند تا تلفن‌های ویندوزی را به صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر متصل کنیم و نسخه‌ی مشابه کامپیوترهای رومیزی ویندوز را روی آن ها اجرا کنیم. اگر از دیگر مشخصات سخت افزاری بپرسید باید به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p اشاره کنیم که به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که برای آن در نظر گرفته شده شاید نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را پوشش دهد. یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم روی آن کار گذاشته شده که به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت این تلفن و قابلیت پشتیبانی از LTE می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که انتظار انجام کار های سنگین از تلفن همراه خود ندارند.

در ادامه متن Evan Blass را ببینید.

Untitledrtfh

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/new_alcatel_onetouch_fierce_xl_renders_reveal_a_windows_10_and_an_android_version-news-14536.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....