حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از نیمی از کاربران اپل به نسخه نهم iOS مهاجرت کرده اند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

طبق امار Localytics حدود ۵۵ درصد کاربران شرکت اپل به نسخه نهم سیستم عامل محبوبشان مهاجرت کرده اند. در ادامه با ما همراه باشید.

اپل به تازگی اعلام کرده که تنها پنج روز پس از عرضه‌ی  iOS 9 پنجاه درصد کاربران این شرکت تلفن های همراه خود را به آخرین نسخه‌ی این سیستم عامل محبوب بروزرسانی کرده‌اند البته کسانی که تلفنشان  را ارتقا داده اند و به اپ استور متصل نبوده‌اند، در این آمار به شمار نیامدند زیرا  این شرکت تنها کسانی را که به اپ استور وارد شده اند را شمرده است ولی موسسه‌ی آماری Localytics  مقدار دقیق را ۵۵ درصد اعلام کرده است این شرکت می‌گوید که در آمار خود، پنجاه میلیون دستگاه که از iOS استفاده می‌کنند را بررسی کرده است که طبق این امار تنها ۳۶ درصد از کاربران چینی دستگاه خود را بروزرسانی کرده‌اند و بیشترین میزان بروزرسانی هم در آلمان بوده که ۶۴ درصد کاربران در این کشور دستگاه‌شان را به اخرین نسخه از این سیستم عامل بروزرسانی کرده‌اند.

 آمار منتشر شده، نشان از این دارد که سرعت ارتقا به iOS 9 در دو هفته‌ی گذشته کم شده است اپل تا به امروز این نسخه‌ از iOS را دو بار بروزرسانی کرده است هرچند ارتقای کاربران به iOS 9 از نسخه‌ی قبلی سریعتر بوده، اما هنوز هم به iOS 7 نمی‌رسد  احتمالا بیشتر کاربران منتظر برطرف شدن باگ‌های این سیستم عامل هستند.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/09/21/ios-9-rapid-adoption-rate/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Meysamjoun

میدونم تو این خبر جاش نیست باعرض پوزش
چندتا تم برای گوشی های سونی اندروید ۵ به بالا ساختم،چطور برسونم بهتون بذارین بقیه استفاده کنن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....