حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین‌شات‌هایی از بیلد ۱۰۵۶۸ ویندوز ۱۰ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اخیرا، اسکرین‌شات‌های جدیدی از بیلد ۱۰۵۶۸ ویندوز ۱۰ منتشر شد و نشان می‌دادند که هیچ ویژگی جدیدی به بیلد ۱۰۵۶۸ اضافه نشده است. این نسخه، جدیدتر از آخرین نسخه‌ی منتشر شده از ویندوز ۱۰ (بیلد ۱۰۵۶۵) برای کاربران ویندوز اینسایدر است و انتظار می‌رود در ماه نوامبر (آبان) برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه شود. هم‌اکنون این نسخه لو رفته است و کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

حجم این نسخه، ۳٫۷۳ گیگابایت است و هم‌اکنون می‌توانید فایل این نسخه را با این نام دریافت کنید:

MICROSOFT.WINDOWS.10.CLIENTPRO-CORE.TH2.10568.X64.OEMRET.ENGLISH.DVD.WZOR

در این نسخه، کاهش سرعت‌های تصادفی دیده می‌شود و همچنین استفاده از پردازنده نیز بالا رفته است. به همین دلیل، توصیه می‌شود که از نصب بیلد ۱۰۵۶۸ ویندوز ۱۰ جلوگیری کنید. در زیر می‌توانید اسکرین‌شات‌های لو رفته از بیلد جدید ویندوز ۱۰ را مشاهده کنید:

2

3

4

5

6

7

8

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-desktop-build-10568-has-leaked-onto-the-internet” target=”blank” background=”#159f84″]winbeta[/su_button] [su_button url=”http://www.neowin.net/news/windows-10-build-10568-iso-leaked-online” target=”blank” background=”#159f84″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
se7en_boy

مگه قرار باز تغییر ظاهری داشته باشیم که اسکرین شات گذاشتین؟به نظرم پست بیخودی بود

حسین

دوستان یه سوال داشتم . الان اگه یه ویندوز ۱۰ کرک شده (یا هر اسم دیگه ای می خواید روش بزارین!!! مهم این که لیسانس اورجینال نداشته باشه !!! ) داشته باشیم و این آپدیتا رو از اینترنت بگیریم آیا واسه ویندوزمون مشکل پیش میاد ؟ ( حالا یکی دو روز نشد یه ماه بعد مثلا)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی