حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی: درخشش مایکروسافت لومیا ۵۵۰

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

ابتدا شاید فکر کنید لومیا ۵۵۰ یک دستگاه ضعیفی بود که در میان هیاهوی پرچمداران به فراموشی سپرده شد  اما خیر امروز مایکروسافت یک ویدیو رسمی از این دستگاه منتشر کرده است که جزییات بیشتری را فاش می‌کند. به عنوان مثال  آخرین نسخه آفیس روی این دستگاه از پیش نصب شده است و از بدو خرید می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. با ترنجی همراه باشید.

لومیا ۵۵۰ دارای صفحه ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 پیکسل است با این حساب چگالی پیکسل‌ها در هر اینچ با عدد ۳۱۴  برابری می‌کند. اسنپدراگون ۲۱۰  با چهار هسته‌ی ۱٫۱ گیگاهرتزی به همراه یک گیگابات رم در قلب این گوشی می‌تپد لومیا ۵۵۰ دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و ۵ مگاپیکسلی در عقب دارد که یک باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول مایکروسافت را همراهی می‌کند.

فروش لومیا ۵۵۰  آذر ماه امسال مستقیماً از سوی مایکروسافت شروع می‌شود و برای آن ۱۳۹ دلار قمیت گذاشته شده است و این شما را شاید خوشحال کند این مساله است لومیا ۵۵۰ هر چند یک دستگاه ارزان قیمت است اما از همان ویژگی‌های نرم افزاری ویندوز ۱۰ موبایل و کورتانا بهره می‌برد که پرچمداران همچون لومیا سری ۹۵۰ بهره برده‌اند.

 

[aparat] http://www.aparat.com/v/f7s6a[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-550-stars-in-official-video_id74807″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی