حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر گرفته‌شده با لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL؛ کیفیت جادویی!

نوشته

8 سال قبل | 93 دیدگاه | ترنجی

چند روزی می‌شود که مایکروسافت از محصولات جدیدش یعنی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL رونمایی کرده است، دو محصول جدید با ویژگی‌های فوق‌العاده که از این پس لقب “پرچمداران سال ۲۰۱۵ مایکروسافت” را به‌ یدک خواهد کشید. شاید خودتان هم حدس زده باشید که یکی از مورد انتظار‌ترین بخش‌های این دو محصول، دوربین آن‌ها است. حال چند تصویر جدید که با لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL گرفته شده‌ است منتشر شده‌اند که کیفیت فوق‌العاده این دو را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

قبل از اینکه چند تصویر را مشاهده کنیم بد نیست نگاهی به مشخصات فنی  دو محصول داشته باشیم. لومیا ۹۵۰ دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی QHD است، همچنین این محصول دارای یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ در کنار سه‌ گیگابایت حافظه رم است. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و در نهایت USB Type C و حسگر قرنیه‌ چشم برای امنیت بیشتر محصول را مد نظر بگیرید. لومیا ۹۵۰XL نیز تا حدودی مشخصات مشابه‌ای دارد، با این تفاوت که شاهد یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی و یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ هستیم. حال بیایید و به تماشای این تصاویر “جادویی” بنشینیم!

lumia-950-sample-01-2

lumia-950-sample-02

lumia-950-sample-03

 

همانطور که می‌بینید کیفیت تصاویر این محصول را می‌توان فوق‌العاده ارزیابی کرد. از کیفیت و جزئیات تصاویر حساب کنید تا رنگ‌های به‌ثبت رسیده فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند. اما چرا این تصاویر را “جادویی” می‌نامیم؟ خب کافیست چند نمونه از این تصاویر را بزرگنمایی کنید تا متوجه این نام‌گذاری شوید. برای راحتی شما ما خود این کار را انجام داده‌ایم تا ببینیم که نتیجه چه می‌شود.

Screen Shot 2015-10-17 at 4.27.59 PM

Screen Shot 2015-10-17 at 4.11.47 PM

Screen Shot 2015-10-17 at 4.31.25 PM

به‌نظر متوجه شده‌اید که چرا این تصاویر را جادویی می‌نامیم. لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL به‌زودی با قیمت‌های ۵۴۹ دلار و ۶۴۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

نظر شما چیست؟ کیفیت تصاویر این محصول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-details-the-camera-magic-in-the-Lumia-950-and-950-XL-with-pictures_id74768″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
93 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

ای جوووون . دوربین dslr باید پیشش لنگ بندازه !!! موبایل بقیه شرکت ها پیشکش !!!

اصلا قصد خرید ویندوز موبایل نداشتم ولی این دو تا گوشی خیلی آدم رو وسوسه می کنن !!!

md4956

:scratch:
DSLR ?
اغراق٬زیادیش هم حوب نیست
توی گوشی ها عالیه
ولی ارزونترین اس ال آر هم کاملا بهتره از گوشی ها.

حبیب

@md4956
قبول دارم صحبت شمارو،ولی بنظر،دوستمون خواسته یجورایی پیام ویژه ای در مورد دوربین این لومیاها به بقیه بده!

md4956

آره آقا جبیب٬ شکی نیست 🙂
اخه زیادی اغراق شد .. برای همین گفتم 😀
منم به شخصه لذت بردم از کیفیت این عکس ها :good:

md4956

الان چشمم به کامنتم افتاد
تصحیح میکنم : آقا حبیب
اصلا بهش نگاه نکردم٬ پوزش میطلبم

HEDAYAT

واقعا واقعا خارق‌العاده بود….
اصلا عجیبه! تفکیک رنگ، بی نویز، جذب نور، همه چی عالی بود!
واقعا فکر کنم با بهترین کمرا فون حتی تاریخ روبرو آیم!!
اگر یک فریم فلزی داشت واقعا عالی میشد…
تنها چیزی که ماکروسافت باید به فکرش باشه همینه،،،

shahinhhh

عجب کیفیتی

Ari khan

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
عجب کیفیتی!!!!!! ماشالله به نوکیا با این تکنولوژی دوربیناش،حیف که دو دستی تقدیم مایکروسافت کردش…. 🙁

Rock

دوربینش خیلی خوبه، فکر کنم سنسورش مال سونیه.
تنها رقیبش هم سری Z5 سونی هست B-)

دلیر

نوکیا و سنسور سونی؟ پورویو و سونی؟ کارل سایز کشک؟ شیب؟ بام؟ جنگل؟

SONY

لنزش کارل زایسه مثل سونی که لنز گوشیاش لنز G هست سنسور فرق میکنه

soxok

سایز نه دلبندم . زایس :/

SadeQCcX

جیگر سنسورش رو دیگه چرا نسبت میدی به سونی؟؟؟
کارل زایس بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده سنسور و لنز دنیا که حتی سونی هم از محثصولات اون تو دوربینهای حرفه ایش استفاده میکنه رو نمیبینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از زمان قدیم و ندیم تا بوده تمام سنسورای نوکیا مال کارل زایس بوده،چرت نگو دیگه پلیز….
بعدشم کلا بحث قدرت تصویربرداری ویندوز و نوکیا با تمامی اسمارتفون ها جداست،اونارو با گوشی های اندرویدی و غیره مقایسه نکن چون سطح و کلاسشون کلا متفاوته.
هرچیزیو زرتی به سونی ربط ندین با الگوریتم تصویربرداری سرد و بی روحش… :negative:

Rock

اولا لنزش مال زایس هست و سنسورش مال سونی
دوما لنزهای زایس رو سونی میسازه و با هم شریک هستند

SONY

من بعید میدونم که لنز های زایس آلمان با سونی مشترکا ساخته بشن چون طبق اطلاعات بنده شرکت آلمانی زایس قریب ۲۵۰ ساله داره عدسی یا لنز تولید میکنه از طرفی سونی تنها شرکتیه که از لنز های زایس داره رو دوربینهای رده بالاش استفاده میکنه بعدش سونی خودش لنز G رو داره که از کارلزایس بیشتر نباشه کمتر هم نیست

Rock

لنزهای زایس در سونی ساخته میشن. عدسیها واسه زایس هستن و ساختش به عهده سونی هست چون زایس و سونی باهم شریک هستن در ساخت لنز.

soxok

لنزش کارل زایسه عزیز :/

just samsung

درضمن شرکت کارل زایس هیچ‌ربطی به سونی نداره خودش دویست سال تجربه ساخت لنز داره که سونی جلوش مثه شوخی میمونه هیچ‌ربطی هم بهم ندارن هیچ لنزی هم سونی براش نمیسازه سنسور این دوربین هم سونی نیست تا کی میخاید با جفنگیات و دروغگویی فضای سایت رو مسموم کنید از خدا میخام این شرکت سچنی منهدم بشه که از دست اراجیف شماها راحت بشیم ترول

Rock

چرت نگو پسر جون سونی و زایس دو برند معتبری هستند که درزمینه‌ی لنز و دوربین­های سونی با یکدیگر همکاری چندین ساله دارند. در طی دو دهه‌ی گذشته این دو شرکت آلمانی و ژاپنی شراکتی پربار را در طراحی و ساخت دوربین و لنز داشته‌اند.
برای رفع هرگونه ابهام در مورد تجهیزات دو برندی که این دو شرکت ارائه می‌دهند، شرکت زایس اخیراً مقاله‌ی جالبی را بیرون داده است که در مورد بعضی جزییات پشت پرده‌ی این همکاری و شراکت توضیح می‌دهد. زایس این‌گونه می‌گوید که در اواسط دهه‌ی نود سونی تصمیم گرفت که برای ورود به صنعت دوربین با یک شرکت همکاری و شراکت داشته باشد. از سویی دیگر زایس نیز در همان دوران یکی از معروف‌ترین نام‌ها در عکاسی بود که برخلاف سونی دامنه‌ی وسیعی در ذهن مخاطبان نداشت. با همین پیش‌زمینه زایس و سونی تصمیم به همکاری گرفتند تا بتوانند نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهند. از شروع همکاری‌شان تا بیست سال پس‌ازآن شراکت ایشان توانسته است که بیش از ۱۸۵ میلیون واحد از محصولات گوناگون را که نام برند «سونی/زایس» را بر روی خود داشته‌اند بفروشد.

Navid

لنز کارز زایس سنسور توشیبا سنسور سونی اینجور عکس نمیگیره

Rock

خخخخ یعنی میخوای بگی سنسورهای توشیبا بهتر از سونی هست؟

bvb

Rock بر فرض لنزای زایس رو هم سونی بسازه ولی زایس کجا سونی کجا کی دیدی لنز سونی بهتر از زایس باشه؟؟ لنز g سونی رو با زایس مقایسه میکنی؟؟!! انگاری پراید با بوگاتی مقایسه کنی ترولی دیگه از این بیشتر ازت انتظار نمیره

Rock

حرف مفت نزن ترول جان!
لنز G سونی به عنوان بهترین لنز ۲۰۱۳ در جهان شد.
جایزهای لنزg رو فقط بشماری ۳ ساعت طول میکشه!
سونی دو سری لنز را که هر دو از عملکرد عالی برخوردارند ،عرضه می دارد .سری لنز های G انحصاری سونی که بیانگر اوج نبوغ در طراحی وتعهد به کیفیت است وسری لنزهای ویژه ای که به طور مشترک ، با سازنده پرآوازه آلمانی محصولات اپتیک (کارل زایس ) تولید می شود .هر یک از لنزهای سونی را که انتخاب کنید ،می توانید مطمئن باشید که تمامی نیازهایتان در عکاسی بر آورده خواهد شد .سونی و کارل زایس ،ماورای زیبایی ها را نشان می دهند .لنزهای سری G سونی تولید سونی ژاپن است . موتور Autofocus بی صدا و موتور Supersonic درمقایسه با برند های دیگر سرعت فوکس بالاتری دارد .لبه های تیز لنز باعث کنترل نور داخل تیوپ لنز شده واجازه از بین رفتن وضوح تصویر را نمی دهد . لنزهای Lens G سونی دارای حداکثر وضوح است .کلید کوچک کنار لنز موجب تغییر حالت manual به فوکس وبالعکس می شود .در نتیجه از استهلاک دوربین کاسته می شود .دارای دهنه دیافراگم فوق العاده باز و خوب است و در شرایط بد می توان عکس هایی زیبا گرفت .تعداد پره های دیافرگم لنز بیشتر است .لبه های پره نیزدارای انعکاس نور است که در کیفیت نور تاثیر گذار می باشد .همان طور که شما تصویر را می بینید ، لنز نیز تصویر را به دوربین منتقل می کند پس شما عکس هایی زنده وبا کیفیت خواهید داشت.
لنز G اگه از زایس بالاتر نباشه پایین تر هم نیست چرا که این لنز از استاندارد کامل سونی برخورددار است.

bvb

Rock آقا الان منظوره تو چیه دوربینای سونی بهتر از لومیاهای نکیاست؟؟؟ اصن لنزg بهتر از زایس!!!سنسور سونی بهترین سنسور جهان دوربین سونی از دوربین نکیا بهتره؟؟ نیست دیگه الکی چرا زیرابی میرین میخواین ماسمالی کنین

Rock

برای فهمیدن خیلی مقاومت میکنی!

محمد کردزنگنه

نمی دونم تا چه حد درسته ولی قبلا شنیده بودم سنسور های لومیا رو توشیبا می سازه چند جا هم برای lumia 950 در قسمت دوربین نوشته شده Zeiss optics حالا نمی دونم منظور فقط لنزه یا شامل سنسور هم میشه.

bvb

بیخیال زد۵ جلوی ۹۳۰ هیچه در حد ۹۵۰ نیست حالا ناراحت نشو زد۲۰ شاید تونست شکستش بده((شاید))

عارف کمانی

باید بگم که این آقای عسکری درست میگه
سنسور گوشی سونیه ولی لنزش کارل زایس کبیره
در لومیا ۹۳۰ سنسور توشیبا بود و لنز کارل زایس بود
لطفا تفاوت لنز و سنسور رو دریابید

bvb

آقای سونی با کی بودی!!!؟؟؟ صفحرو اشتباه اومدی برادر. سامسونگ از کجا اومد؟؟؟؟

bvb

ای خدا ما رو از شر این جماعت ترول نجات ده آمین. rock ولش اصن دوربین سونی بهتر من که لومیامو ترجیح میدم

Reza Zarandi

نمیففهمم چرا هر چی میشه سونی رو میکشونین وصت؟ :unsure:
برادر من زد ۵ نمیتونه جلوی جی ۴ وایسه اونوقت بیاد جلوی این غول قد علم کنه؟
اصلا دوربینش یک سرو گردن حتی از ال جی وی ۱۰ و نکسوس ۶پی و آیفون ۶ اس پلاس بیشتره (بهترین های موجود رو ذکر کردم)

moein1002

دوستان حالا درسته سونی در زمینه گوشی واقعا سیاست های اشتباهی رو پیش گرفت و همین باعث شده فروش کمی رو داشته باشه ولی میتونم با اطمینان بگم سونی یکی از پیشرفته ترین سنسور ساز های جهانه خصوصا توی چند سال اخیر پیشرفتشون فوق العاده بوده. ضمنا شرکت زایس تا اونجایی که من میدونم فقط لنز میسازه ولی خب منم مثل اکثرتون واقعا نمیدونم سنسور به کار رفته توی این گوشی جذاب ساخت چه شرکتیه

AraZ1

پ چرا زوم تصویر آخری رو نذاشتین :mail: :mail: :unsure:

Mehran

واقعا عنوان” کیفیت جادویی” برازندش هست :good: :heart:

احمد

تو سایت dxomarkاز اخر اولش میشه با اینکه بهترین دوربینو داره.ای ول مایکی

Ari khan

شاید بهتر باشه بگیم ایول نوکیا 😉 🙂

حسین

بله آری خان . نمی دونم این طرفداران مایکی چرا این گوشی رو فک می کنن مایکروسافت زده واسشون !!! ببینم سال دیگه که نوکیا رو پای خودش می ایسته کی واسه مایکروسافت می خواد گوشی بزنه !!!

SONY

Ari khan
آدم یک چیزایی رو در طول زندگیش میبینه واقعا حرص میخوره اون موقع که اون مردک عوضی(استفان الوپ) مدیر عامل نوکیا شد تا اون اواخر که نوکیا رو به اون کرکس کچل (استیوبالمر) دو دستی تقدیم کرد. حالا بگذریم….
واقعا حیف نوکیا شد که برندش با اون همه گواهی ثبت اختراع رفت زیر دست ماکروسافت واقعا نوکیا در زمان خودش بهترین گوشیارو تولید میکرد حیف این برند با اصالت که جاشو به آشغال سازهای چینی داد واقعا حیف

حسین

ترنجی جان لطفا خبر جمع آوری مدل های آزمایشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال از فروشگاه های مایکروسافت هم بدین !!!

احتمالا به دلیل مشکل سخت افزاری !!! می دونین که منظورش چیه خوب !!! اسنپ ۸۱۰ !!!

bvb

خودتم میگی نسخه آزمایشی اونارو گذاشته بودن مردم باهاشون کار کنن تا بیشتر با این گوشیا آشنا بشن نسخه رسمی هم ۱۰۰% تفاوت هایی جزئی داره روال کار همه شرکت ها همینه توقع داری یه موبایل که در روز دوهزار نفر باهاش کارکردن بفروشه؟؟؟!!!

عارف کمانی

ببینید دوست عزیز این نسخه های آزمایشی در واقع برای این داخل مایکروسفات استور ها گذاشته شده بودند که مردم بتونن بعد از مراسم رونمایی باهاشون کار کنند. این تعداد محدود (در حدود ۲۰۰ تا نسخه ی آزمایشی) در واقع از یکسری از ویژگی ها محروم بودند و همچنین نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ موبایل بر روی این گوشی ها نصب نشده پس در نتیجه مایکروسافت میخواسته این نسخه ای آزمایشی که نسخه های پروتوتیپ هستند و البته ناقص رو جمع آوری کنه و یک اه دیگه که نسخه ی نهایی این دو گوشی تولید میشه نسخه ی نهاییشونو داخل مایکروسافت استور قرار بده
حالا میشه ارتباط این موضوع با اسنپدراگون ۸۱۰ رو برام توضیح بدی؟ در ضمن قبول دارم اسنپدراگون ۸۱۰ مشکل داره اما تمامی مشکلات عالم مربوط به چیپست نیست!

محمد کردزنگنه

بقیه باید برای رتبه دوم و سوم بجنگن.

عارف کمانی

جوابتون رو شب اعلام نتایج DXO میدم
باید خدمتون عرض کنم که این دفعه علاوه بر دوربین پشتی فوق قدرتمند دوربین سلفی بینظیر و کیفیت فیلمبرداری فوق العاده هم اومده
اندکی صبر… :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

محمد کردزنگنه

خب منم دارم میگم رتبه اول مربوط به lumia 950 هست بقیه باید برن برای دوم و سوم.

bvb

داداش بخیال dxo به اس۲ داده ۵۲ به ۱۵۲۰ داده ۲۹ سایت dxo معیاراش ماشینیه آدم چیزیو که با چشمه خودش میبینه رو باید معیار بذاره ما کامپیوتر که نیستیم من همیشه گفتم این حالا به ۹۵۰ امتیاز بالای ۱۲۰ هم بده خدایی بازم همینو میگم dxo قابل اعتماد نیست

HAMID3D

سلطان نوکیا برگرد 😥
لطفٱ خبر پردازنده A10 اپل رو که قراره توسط
اینتل یا tsmc ساخته بشه پوشش بدین

riofarina

خب دیگه کم کم داره تصمیم برای خریدش قطعی میشه.یعنی میشه بالاخره منم ویندوزی بشم؟!؟!؟!؟ :heart:

Behnam Ranjbar

من که ویندوزی شدم رفت…G4 اُدافظ 😥

hazhparsa

منم خیییلی دوست دارم اس۶رو بفروشم اینو بگیرم ولی کلش نداره 😥 نمیدونم چرا سوپرسل برای ویندوز کلش نزده ولی اگه بزنه با کله میرم میگیرم اینو 😥

Navid

بعنوان یه عکاس میگم فوقالعادس باور نکردنیه

عارف کمانی

افتخار میکنم که سه ساله از سری لومیا استفاده میکنم
افتخار میکنم که یک ویندوزی ام
افتخار میکنم که با نوکیا و دوربین های فوق العاده اش بزرگ شده ام
برای من به شخصه وجود نرم افزار و امکانات جانبی مهم نیست برام روح گوشی مهمه برام حسی مهمه که بهم القا میکنه
سری لومیا تداعی کننده بهترین حس هوشمندیه برای من
با وجود احترام کامل برای تمامی برند ها
One World One Lumia :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

bvb

And just one Nokia :yahoo: :yahoo: :yahoo:

hamidreza12

انگار شما طعم سیستم عامل های موبایلی دیگه رو نچشیدید که این حرف رو میزنید

bvb

ته آقا احتمالا شما با وینفون کار نکردی کسایی وینفون دارن همشون یه دوره ای اندروید داشتن حداقل ۹۹ درصدشون

hamidreza12

با سلام.
یک بار دیگه گفتم و باز هم میگم.
ما مسلمون هستیم و تا اونجایی که میتوینم نباید گناه بکنیم.
عکس زن بی حجاب رو لطفا یا سانسور کنید یا نزارید.
مثل عکس شماره ی چهار .
با تشکر

md4956

یه راه دیگه هم هست : نگاه نکن !
مجبور نیستی همشو با علاقه نگاه کنی .. اینجا حوزه نیست.

SONY

دادا تمام دغدغه تو شده زنهای بد حجاب؟؟؟؟خداییش فازت چیه؟؟؟؟میدونستی همین ایران اسلامیه ما از لحاظ فساد رتبه چندمه؟ http://porseman.org/q/show.aspx?id=95989 اینو ببینی جوابتو میگیری تازه این خانم فقط سرش لخته برو داداش اینجا جای موعظه کردن نیس برو بزن ماهواره همون سریالهای جم تی وی رو ببین و زنهای سرلخت رو نفرین کن تازه ثوابش هم بیشتره

hamidreza12

اولن فرهنگ و سیاستو اعتقادات غلط باعث این همه فساد شده
دومن شما فاقد شعور هستید.

SONY

تو خودت اگر دارای شعور بودی این بحث مزخرف رو توی یک سایت مطرح تکنولوژی راه نمی انداختی که عین بستنی شکلاتی قهوه ای بشی

Nfs

چه ربطی به مسلمان بودن داشت؟
شاید یکی توی این سایت مسیحی بود پس تکلیف ایشون چیه؟
وقتی که خود شبکه های خودمون همین فیلم هارو پخش میکنند که این گونه زن ها هستند پس مشکل چیه؟!

hamidreza12

توی شبکه هاب صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران زن بی حجاب نشون میده؟!؟؟
بد حجاب با بی حجاب فرق داره.
بچه جون بدون فکر حرف نزن لطفا.

md4956

توی شبکه ی ۱٬۲ و ۳ میتونی اینجور فیلم‌ها رو ببینی
فیلم های سینمایی٬ که به قول خودت بی حجاب توشون هست .. حتی توی فیلم های ایرانی ! نگو ندیدم که باورم نمیشه! البته اگه هیچوقت نگاه میکنی

راستی اینم بدون که شبکه ۱٬ تحت نظارت مستقیم شخص اول مملکت هست٬ که بازم دارای اینجور صحنه ها هست.

bvb

حمید حرفت تا حدودی درسته ولی توقع نداشته باش همه ی معیارای ۱۴۰۰ سال پیش الان قابل اجرا باشه الان عصر تکنولوژیو و ارتباطاته آدم باید خودش آپدیت کنه توی هر دوره ای بنا به شرایط انسان مکلف به تغییر روش زندگیشه هر چند خط مشی اصلی مطمئنن باید حفظ بشه این مورد الان دیگه خیلی عادیه نباید انقد حساسیت نشون داد چه بسا اتفاقات این چنینی که حتی باعث عقب موندگی و فلاکت یه جامعه شده

maani

خداییش تا موقعی که به کامنت شما رسیدم اصلا دقت نکرده بودم و برام هم مهم نبود که اون خانم با حجابه یا بی حجاب
البته این کامنت بعد از گذشت زمان زیادی از مطلب گذاشتم و احتمالا خیلی از دوستان نخواهند دید.

رفتار و کامنت شما بسیار اشکال داره. چرا؟ چون:
اولا خیلی با حالت تحکم و نچسب بیان شده. منو شما کی هستیم که به خومون اجازه میدیم نظرات اینچنینی رو اینطور بیان کنیم
دوما راسته که میگن کافر همه را به کیش خود پندارد همونطور که گفتم من و امثال من نه برامون مهمه نه اینجور چیزا نظرمون رو جلب میکنه
سوما شما مسلمونی چشمتو درویش کن. بلا نسبت همگی حیون که نیستیم نتونیم خودمون رو کنترل کنیم این کامنت شما اهانت به تمام مردان مسلمونه و در درجه بعد بانوان مسلمون و مصداق اینه که چون ما مثل حیوون نمیتونیم خودمون رو کنترل کنیم دیگران باید خودشون به بدترین شکل ممکن در بیارن و بقچه پیچ کنن
شما تشریف ببرین چندتا کشور مسلمون ببینید که خیلی جاها مردم با چه پوششی تو خیابونن و با امنیت و راحتن… حالا اگر هم موردی باشه شک نکن از اینجا بدتر نیست
چهارما اصلا به موضوع هیچ ربطی نداشت و اگه بخواد این مسائل اینجا مطرح بشه که دیگه هیچ و بقولی با خرابات نشینان ز کرامات ملاف هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد
پنجما گذشت اون زمان که طرف ظاهرش رو اونجوری پسند میکرد و حرفای اونجوری پسند میزد و یک شبه ره صد ساله میرفت الان دیگه مومن الکی و واقعی تفاوتش مشخصه و صد البته که این مسائلی که عرض کردم رو رعایت میکنه دیگه این حرفا خریدار نداره که چون فلان پسنده هر وقت خواستی دهان بگشایی و خلق ا.. رو ازرده کنی
پنجما هر کسی به اندازه خودش به اندازه اینکه بشر خلق خداست و پیش خدا همه یکسانند حق داره پس سعی نکن دستور بدی اونطور که تو نوعی میخوای باشن اونم به بهونه مسلمون بودن خسته کننده و تکراری شده به بهونه اسلام و دین به بنی بشر گیر بدی و زیر سوال ببریو آیین مسلمون بودن به اساتید یابیاموزی و با میزات ضعیف خودت بسنجی.
…….
اینم مطمئن باش غیر مسلموناهم میتونن به بهشت برن فقط مختص شما نیست

دوست عزیز اینا رو از رو مقابله به مثل و لجبازی و اینا عرض نکردم دعوایی هم با شما نداشتم و ندارم مطلبی بیان کردی جوابی دادم بی کینه و صادقانه

ahmadreza1331

خدایی از حق نگذریم فوق العادست !
بهترین کمرافون سال میشه قطعا .
به نظر من که همه رو قورت میده .
یه رقیب کوچیک داره اونم زد ۵ هست که به احتمال ۷۰ درصد شکستش میده .

Ari khan

خدای نکرده چون کیفیتش خوبه نیومده که خودشو شبیه سونی کنه و ازش تقلید کنه؟؟؟ :negative:

Nfs

اری خان
داداش خوبی؟ مشکلی نداری؟ ایشون داره میگه با زد ۵ مقایسه میشه و شکستش میده بعد شما اومدی میگی شبیه سونی و تقلید؟ وات د فاز؟ :wacko:

Ari khan


دوست عزیز من خیلی خوب هستم….کافیه به اینک زیر یه سری بزنین و نظرات(مخصوصا نظرات این کاربر رو) رو بخونین:
https://toranji.ir/مدلی-شفاف-از-گلکسی-نوت-۵-که-راز-دلش-را-ع/
اون وقت متوجه منظورم میشین 😉

Nfs

الان بازم این لینک شما ربطی نداشت چون ایشون فن مایکروسافت هستند و دارند در مورد دوربین گوشیشون میگن و شما میگی شبیه سونی و تقلید از سونی 😐

Moazez

بسیار عالی. نوکیا همیشه دوربینهای بسیار عالی داشته و الان هم این لومیا فقط اسم نوکیا روش نیست وگرنه تکنولوژی ساختش واسه همون نوکیا هست. واقعا حیف این برند با اصالت. لومیا۹۵۰xl و z5 چه رقابت دوربینی عجیب قریبی میشه.مقایسه اصالت.

just samsung

هیچ رقابتی درکار نیست زد پنج عکساش زیر‌نوت بود دیگه به این نچشبونیدس توروخدا . با چه رویی اصن میگی رقابت یه نگاه به عکسا کن .. زد صد هم نمیتونه با این رقابت کنه یکی اینو از توهم دربیاره

SONY

همین قدر که اس۶ و نوت ۵ سامسونگ به لجن کشیده شد مارا بس است وقتی بزرگان دوربین سونی و نوکیا هستند بنجل ساز کره ای این وسط چی میگه؟

Nfs

bvb & just samsung
اره باشه شما ها راست میگید
دلفین ها هم کتاب میخونند

bvb

nfs دوربین سونی تا حالا از لومیاها بهتر بوده؟؟ زد ۵ حریف ۹۳۰ هم نیست این که بماند تو اصن عکسارو نگا چجوری زد۵ حریف این میدونی؟؟!! هرچند از عکست معلومه چند چندی

Nfs

Bvb
نگاه کن من اینو نمیگم dxo میگه که فعلا بهترین دوربین گوشی مال زد ۵ هست هر وقت نمره این گوشی از زد ۵ بیشتر شد حرفت سنده اوکی؟
باز خدا رو شکر من عکسم رو گذاشتم بگم که طرفدار سونی هستم ولی شما چی؟ زد ۵ حریف ۹۳۰ نیست؟ :wacko: من دیگه حرفی ندارم خواهش میکنم دیگه زیر پست من جواب ندید :rose:

Moazez

جالبه این دوستان مدعی هستند بیشتر از dxo میفهمن.خخخخ

bvb

آقایون dxo یه ۱۵۲۰ داده ۲۹ به اس۲ داده ۵۲ این درسته؟؟ معیارای dxo ماشینیه و با چند تا نرم افزار خاص این تست ها انجام میشه ولی ما آدمیم و عکس با چشم خودمون میبینیم کامپیوتر که نیستیم درنهایت شما با چشم خودت میبینی الان شما میگی من.چشم خودمو قبول ندارم dxo رو قبول دارم؟؟ حالا فهمیدی چرا میگم dxo غیر قابل اعتماده

Moazez

در معتبر بودن dxo هیچ شکی نیست. حتی سایتهای بزرگ عکاسی مثل dpreview هم از معیارها و آزمایشات dxo بعنوان مرجع استفاده میکنن.

bvb

معزز چیزی که میبینی قبول نداری؟؟ dxo معیاراش ماشینیه با نرم افزار امتیاز دهی و تجزیه تحلیل میکنه چند بار بگم ما آدمیم چشم داریم کامپیوتر که نیستیم

Moazez

چطور با نرم افزار امتیاز میده که حتی میدونه عکس چقدر نویز داره، گوشه ها تار هست یا شفاف و لرزشگیر چجوری عمل میکنه؟!!! عزیزم این حرفارو نزن

md4956

عالی 🙂 :good:

bvb

just sam ببین هر چند تو فیلم آخریه زد خیلی سفیدی غیر طبیعی داشت و توی اون ویدئو نت بهتر بود اما سامسونگ هیچ وقت تو دوربین جلوی نکیا و سونی حرفی نداشته حالا سونیو کاری ندارم چند وقت پیش یکی از اقوام با ما رفت بازار تا نت۵ بخره تو مغازه ازم پرسید دوربینه این از همه بهتره ؟؟ گفتم نه گفت کدوم گوشی دوربینش بهترینه بهش گفتم نکیا لومیا ۹۳۰برگشت بهم گفت برو بابا تو خودت کشتی با این گوشیت همونجا چند تا عکس با نت گرفتم چند تا هم با ۹۳۰ تو حالت اتو هم هر دو بودن بهش نشون دادم کپ کرده بود ۹۳۰ واقعا بهتر بود بعدش هر چقد تلاش کردم مخشو بزنم تا وایسه ۹۵۰xl بخره راضی نشد آخرش رفت نت خرید دو و خورده ای داد بابتش که اصن به نظر من نمیارزید سونی حالا به من ربطی نداره ولی لومیا خیلی شاختر از سامسوگنه خیلییی

riofarina

الان شما میگی دوربین نوت۵ از z3+ بدتره دیگه! درسته؟

طبق گفته شما در بالا
Moazez مهر ۲۵, ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۵ ب.ظ
جالبه این دوستان مدعی هستند بیشتر از dxo میفهمن.خخخخ
پس یعنی شما از dxo بیشتر میفهمی که میگی دوربین z3+ بهتره؟
یا dxo اعتبار نداره!
چون اونجا نوشتهnote4 از z3+ بهتره! حالا note 5 بماند.
یا میشه گفت چشم شما فقط زمانی میبینه که از سونی تعریف شده باشه، هر وقت بنفع سونی باشه منبع میشه dxo هر وقت نباشه منابع دیگه!
باشد به راه راست هدایت بشی

Moazez

در جواب به کسایی که dxo رو قبول ندارن و نتایج رو در رو رو میخوان و چشمشونو قبول دارن گذاشتن این لینکها واجبه. در ضمن نوت۵ در dxo حضور نداره.

riofarina

چون اونجا نوشتهnote4 از z3+ بهتره! حالا note 5 بماند
منم میدونم هنوز تست نشده واس همون گفتم z3+ زیر نوت۴ هست حالا نوت ۵ که ۱۰۰ در ۱۰۰ بهتر از نوت ۴ هست بماند.

bvb

هه معزز این جمله چی بود( در جواب کسایی که چشماشون قبول دارن اینو گفتم) یعنی سوتی میدی در حد بوندس لیگا الان صراحتا گفتی به چشمای خودت اطمینان نداری به dxo اطمینان داری جالبه توی قضیه نت ۴ و زد۳ پلاس هم به dxo اطمینان نداری!!!!! به قول دوستمون باشد تا به راه راست هدایت شوی

Moazez

ببین من نگفتم در جواب به کسایی که چشماشونو قبول دارن. گفتم در جواب به کسایی که میگن چشماشونو قبول دارن. ببین هرجور حرف بزنید ما لینک داریم. میگید نوت۵ قویتره از z5 ما رو میکنیم که z3+ هم از نوت۵ قویتره. همه مدارک صحیح هستن و هیچکدوم رد نمیشه. از کجا معلوم نوت۵ مثل آیفونها که از نسل قبلشون ضعیفتر هستن ضعیفتر از نوت۴ نبوده باشه؟!! هروقت نوت۵ بررسی شد اونوقت در موردش ادعا کنید. فعلا همه زیر z5 هستن پس سکوت

Moazez

در ضمن با هرگوشی هم که بگید من ثابت میکنم که هنوز رو دست z3+ هم نیومده چه برسه z5. بالا برید پایین بیاید نمیتونید ثابت کنید z5 بهترین دوربینو نداره. این عکسهای بالا هم همچین چیزی نیستن الان که دقت کردم دیدم من از این فاصله با ZL هم عکسهایی مینداختم که تا همین حد زوم کیفیت از دست نمیداد. حالا شب درازه وایستید مقایسه های بین z5 و ۹۵۰ بیاد تا متوجه بشید سلطان دوربین کیه. دوربینی که در ۷ میلیمتر جا میشه ساختنش هنر میخواد نه دوربینی که دو سانت ضخامت داره. سونی هم اگه گوشی با این ضخامت بزنه قطعا dslr پیشش باید لنگ بندازه.

bvb

معزز نپیچون من گفتم شما چیزی که با چشماتون میبینید باور ندارید dxo رو قبول دارید ??? بعد شما اومدی گفتی dxo قابل اعتماده که یعنی شما چشماتونو قبول ندارید همه ی اعضای اینجا هم دارن میبینن جواب شمارو بعدش معزز یعنی چی ما لینک داریم رو میکنیم هفته پیش فیلم نت و زد مگه نیومد دوربین زد سفید نشون میداد اومدین گفتین لنز کثیفه لنزو چرب کردن هان؟؟؟ همون بس نبود

bvb

با کمال میل آقای معزز وایسمیسم تا زد۵ با ۹۵۰ مقایسه بشه هر چند از الان میگم لومیا میبره ولی صبر میکنم دومن شما ثابت کن زد۳ پلاس از ۹۳۰ بهتره البته ۹۳۰ آپدیت دنیم باشه که نسبت به ساین خیلی پیشرفت داشته

Mr.MJ

بالاخره ی حریف در حد Z5 امد :good:

eagle

یا خود خدا چه دوربینی داره :wacko: :wacko: بدون حریفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs