حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج عمر باتری موتورولا موتو ایکس پلی (Moto X Play) منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

در ماه مرداد، موتورولا از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، موتو ایکس پلی (Moto X Play) بود. این گوشی، کوچک‌تر از موتو ایکس استایل (Moto X Style) است و به قابلیت‌های خوبی مجهز شده که می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ و باتری ۳۶۳۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. با وجود این باتری، فکر می‌کنید که عمر باتری موتورلا موتو ایکس پلی چقدر است؟ در ادامه همراه ترنجی باشید تا نتایج عمر باتری موتورولا موتو ایکس پلی را ببینیم.

باتری ۳۶۳۰ میلی‌آمپری این گوشی، عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد اما با این حال، باتری توسط کاربر قابل تعویض نیست. موتو ایکس پلی از شارژ سریع TurboPower شرکت موتورولا پشتیبانی می‌کند ولی برای استفاده از آن، باید شارژر مخصوص آن را با قیمت ۳۵ دلار خریداری کنید.

با وجود صفحه‌نمایش Full HD، باتری با ظرفیت بالا و اسنپدراگون ۶۱۵، این گوشی در آزمایش عمر باتری، نتایج قابل قبولی را بدست آورده است. این گوشی در تماس‌های صوتی ۳G توانست تا ۲۶٫۵ ساعت دوام بیاورد که یک نتیجه‌ی بسیار خوب است. در آزمایش پخش ویدیو نیز موتو ایکس پلی، ۱۲ ساعت دوام آورد و زمان وب‌گردی آن نیز نزدیک به زمان پخش ویدیو (۱۱:۵۲ ساعت) است. در نهایت این دستگاه، موفق به کسب امتیاز استقامت ۸۳ ساعته شد.

ایسوس زن‌فون ۲ ZE551ML و وان‌پلاس ۲، موفق به کسب امتیاز استقامت ۶۰ ساعته شدند و زمان وب‌گردی و پخش ویدیوی آن‌ها، حدود ۸ الی ۹ ساعت بود اما موتورولا موتو ایکس پلی، نتایج قابل قبولی را بدست آورده است.

gsmarena_001

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play-review-1325p3.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pika

باتری ۲۰ :good:
خدمات و قیمت فروش در ایران ۰ :negative:

ویرایش: باتریش همچینم ۲۰ نیست من فک کردم QHD باشه! باتری ۱۷! (به خاطر آری خان ۱۶ , دیگه چونه نزن) :)))

Ari khan

۱۷ چیه؟؟؟بیا پایینتر…برای نمره دهی بهتره که اینو با A8مقایسه کنی 😉 :whistle:

Ari khan

اصلا خوب نیست با توجه به حجم باتریش و رزولوشن صفحه اش :negative:
A8با حجم کمتر و مشخصات نسبتا یکسان از این بیشتر دوام میاره.. اینجاست که سامسونگ هنرنمایی میکنه. 😉

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

اوه اوه 😐
این با اسنپ ۶۱۵ و صفحه ی فول اچ دی و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری ۸۳ ساعت باشه، نکسوس ۶P با اسنپ ۸۱۰ و باتری ۳۴۰۰ و صفحه ی qHD فکر کنم حدود ۶۰ بیاد نهایتش 😥 😥 😥

md4956

برای باتری ۳۶۲۰ میلی آمپر و چیپ اسنپ ۶۱۵٬ دوامش افتضاحه ! همین کانفیک به عنوان مثال٬ توی وینفونی ها حداقل به ۱۱۰ ساعت میرسه (لومیا ۱۵۲۰ با اسنب ۸۰۰ و باتری ۳۴۰۰ ٬ ۱۰۷ ساعت)

Moazez

برای این باتری اصلا نمره خوبی کسب نکرده

نارنج بیطرف

حالا من اصلا کاری به دوام باتری ندارم گوشی های اندرویدی که بیشتر باهاشون تجربه کار دارم و اینطور که شنیدم اپل هم همینطوره اصلا بیشتر از یک روز و نهایتا ۲ روز جواب نمیده
من کارم با قیمت موتورلا تو ایران اصلا لامصب فضایی :mail:

Mehdi_tr74

به نظرم نسبت به باتری و صفحه نمایشش اصلا خوب نیست
الان A8 با باتری ۳۰۰۰ نتیجه ۹۸ رو داده که خیلی خوبه
یا مثلا اس۶ اکتیو با باتری۳۵۰۰ و صفحه نمایش کواد اچ دی نتیجه ۱۰۹ داده
و همینطور اس۵ ( یک سال و نیم پیش)هم با باتری ۲۸۰۰ نتیجش ۸۳ هست
به نظرم نسبت به بقیه اصلا خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی