حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل تایید کرد؛ نکسوس‌های جدید از قابلیت جدید Double Twist محروم هستند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

وقتی دو گوشی نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی معرفی شدند انتظار می‌رفت که این دو گوشی از قابلیت Double Twist بهره‌مند باشند. اما به راستی این قابلیت چیست و چگونه دوربین گوشی شما را فعال می‌کند؟ آیا قابلیت مهمی است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این ترفند به این گونه عمل می‌کند که وقتی شما گوشی خود را دو بار تکان دهید گوشی با کمک حسگر شتاب‌سنج و چرخش و بدون زدن هیچ دکمه‌ای نرمافزار دوربین را اجرا می‌کند. اولین بار این قابلیت توسط موتورولا در تبلیغات موتو ایکس معرفی شد و سپس در گوشی‌های بعدی موتورولا به کار رفت. از زمانی که این دو گوشی معرفی شدند اطلاعاتی در دسترس نبود که آیا این مزیت در این دو گوشی موجود است یا خیر. در پی این موضوع کوآلکام با انتشار یک پست در وبلاگش مدعی شد که این قابلیت جزیی از این دو گوشی است اما با به‌روزرسانی وبلاگش این پست تغییر کرد.

طبق گفته‌ی کوآلاکام:

این قابلیت که با دو بار تکان دوربین را فعال می‌کند جایگزین فعال سازی دوربین با دو بار فشردن دکمه پاور شده است

این در حالی بود که گوگل به این موضوع که چرا این قابلیت را حذف کرده است هیچ اشاره‌ای نمی‌کرد در گزارشی از سایت اندروید پالیس به این اشاره شده بود که به دکمه پاور نگاهی بیندازید که روی آن علامتی به عنوان عملگر دوربین ثبت شده است و این یعنی برای فعالسازی سریع دوربین باید دوبار دکمه پاور را بزنید.

ما نمی‌دانیم چرا گوگل نمی‌خواهد که بهترین گوشی‌ها در دست کاربرانش باشد. حالا شما اگر بخواهید دوربین نکسوس جدید خود را بدون روشن کردن صفخه نمایش و بازکردن قفل به سرعت باد فعال کنید باید چه کار کنید؟ تنها باید دوبار دکمه پاور گوشی را بفشارید. آیا این قابلیت به تنهایی شما را راضی نگه می‌دارد یا فقط دوست دارید از Double Twist استفاده کنید؟

 

جدولی برای مقایسه‌ای اجمالی دو گوشی نکسوس:

nexuses

در زیر ویدیویی که موتورولا بر روی آن با تبلیغات مانور می‌دهد مشاهده کنید.

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/zN8TW[/aparat]

[su_button url=”http://www.youtube.com/watch?v=P95eCwkPS4w” target=”blank” background=”#159f84″]YouTube[/su_button][su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/10/nexus-5x-6p-no-double-twist/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#159f84″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

تکون دادن گوشی و فعال شدن دوربین بهتره
نمیدونم چرا از نکسوس الجی از همه نظر بیشتر خوشم میاد.

Benyamin2022

با سلام
من عضو جدیدم خوشحال میشم به سؤالم پاسخ بدید
من یه گوشی الجی جی۳٫ مدل d856 دوسیم دارم وقتی میرم توی سایت الجی میگه پشتیبانی نمیشود.
آیا گوشی من تقلبیه.
اگه تقلبی نیست چرا پشتیبانی نمیشه
و آیا آپدیتش میاد
توی خود گوشی یه الجی اسمارت داره وقتی میرم توش به زبان روسیه
میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی