حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزییاتی از نرم‌افزار مکالمه مایکروسافت برای اندروید؛ برای ویندوز نیز در راه است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تا کنون سیاست‌ها متفاوتی در ارائه نرم‌افزار‌ها برای پلتفرم‌های مختلف مثل اندروید و ios  مخصوصا طی ماه‌های اخیر از مایکروسافت دیده شده است. نمونه آن می‌توان به به‌روزرسانی اخیر اسکایپ و اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای اندروید و همچنین عرضه یک نرم‌افزار ایمیلی برای اندروید اشاره کرد.در ادامه با ترنجی همراه باشید

طبق گزارش‌های بدست آمده مایکروسافت روی یک نرم‌افزار اندرویدی کار می‌کند که نشان از تست نرم‌افزار شماره گیری و مکالمه اندروید در هند دارد. این نرم‌افزار دایالر توسط تیم توسعه دهندگان اسکایپ مایکروسافت تولید شده و از مکالمه در شبکه ۳جی و ۲جی پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها بنظر می‌رسد که می‌توان این برنامه را جایگزین نرم‌افزار اصلی شماره‌گیر اندروید کرد.(البته اگر توسط تولید کننده این قسمت قفل نباشد)

این شماره‌گیر چند مزیت نسبت به قابلیت‌های یک شماره‌گیر معمولی دارد که آن را از باقی برنامه‌ها متمایز می‌کند. بخواهید می‌توانید میان مخاطبانی که در نزدیکی محل استقرار شما هستند به جست و جو بپردازید و یا با ابن اپلیکیشن در اطرافطان به دنبال افرادی با علاقه مندی و یا شغل مشخص حتی به دنبال مکان‌هایی چون موزه یا ایستگاه مترو بگردید.

microsoft-android-dialer-02

 همچنین از قابلیتی به نام تماس گیرنده حقیقی بهره می‌برد، به این صورت که یک تماس از شماره ناشناس داشته باشید نرم‌افزار طبق منابعی که در اختیار دارد اطلاعات وی را به شما نمایش می‌دهد تا فرد مورد نظر را به آسانی شناسایی کنید.

طبق گزارش‌ها مایکروسافت برای رونمایی از این برنامه هفته سوم آذر ماه را در نظر گرفته است و انتظار می‌رود که نسخه‌ی بتای آن ماه آینده از راه برسد.

آنچه از گزارش‌ها بنظر می‌رسد این است که مایکروسافت برای ویندوز موبایل ۱۰ این شماره‌گیر را سال آینده عرضه کند هرچند این موضوع خیلی شفاف نیست که آیا می‌توان آن را جایگزین نرم‌افزار اصلی ویندوز موبایل ۱۰ کرد یا خیر.

تا کنون مایکروسافت اظهار نظری نکرده است اما در هفته‌های اخیر به صورت عمومی و رسمی  مطلب زیر را بیان نموده است:

“در بخشی از توسعه‌ای که در حال انجام داریم می‌خواهیم تا حد ممکن بهترین تجربه را به کاربران خود منتقل کنیم. ما همواره با نوآوری‌های خود و انجام اقدامات لازم ویژگی های جدید و کاربردی را به گروه‌های کاربری در بازار‌های مختلف ارایه می‌کنیم. اگر شما در هند زندگی کنید و یک گوشی اندرویدی داشته باشید می‌توانید از نرم‌افزار‌های پیش عرضه شده ما بهره ببرید و توسط انجمن اسکایپ در آنها ثبت نام کنید. ما فعلا محصول جدید و خاصی برای هند نداریم”

با این حال به سختی می‌توان انتظار داشت که این گزارش اخیر به زودی به تایید برسد شاید این موضوع شرکت را ترغیب کند که توسعه همچنین نرم‌افزاری را تکذیب کند. شما در مورد سیاست‌های مایکروسافت چه فکر می‌کنید؟

microsoft-android-dialer-03

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/details-emerge-on-microsofts-phone-dialer-app-for-android-windows-10-version-on-the-way” target=”blank” background=”#159f84″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی