حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیاتی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ کوالکام منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

با این‌که هنوز پردازنده‌ی جدید کوالکام با نام اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه نشده است، شایعات مربوط به پردازنده‌ی اسنپدارگون ۸۳۰ شنیده می‌شود. اسنپدراگون ۸۲۰ در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد و شرکت‌های زیادی در سال ۲۰۱۶، پرچم‌دارهای خود را با این پردازنده عرضه خواهند کرد. این پردازنده نسبت به اسنپدراگون ۸۱۰، شامل چند تغییر خواهد بود و خبری از مشکلات مدل قبلی در اسنپدراگون ۸۲۰ نیست. اخیرا، جزئیاتی از اسنپدراگون ۸۳۰ منتشر شده که گفته می‌شود در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

دو روز پیش، شایعه‌ای درباره‌ی تولید اسنپدراگون ۸۲۰ توسط سامسونگ در ۱۴ نانومتر و ۱۰ نانومتر منتشر شد. این بدان معناست که اسنپدراگون ۸۲۰، سال آینده در دو مدل عرضه خواهد شد اما اخیرا منابع چینی می‌گویند که کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰ را با دو فرایند تولید یعنی ۱۴ نانومتر LPE و ۱۰ نانومتر LPP سامسونگ تولید خواهد کرد. مدل ۱۰ نانومتری این پردازنده در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.

با این حال، بعید است که سامسونگ، برای تولید انبوه مدل ۱۰ نانومتری این پردازنده آماده باشد. به همین دلیل، سامسونگ به احتمال زیاد تا سال ۲۰۱۷، تولید انبوه پردازنده‌های ۱۰ نانومتری را شروع نخواهد کرد. اخیرا اطلاعاتی منتشر شده است که گفته می‌شود اسنپدراگون ۸۳۰ با فرایند ساخت ۱۰ نانومتری در سال ۲۰۱۷ از سوی سامسونگ تولید خواهد شد. این بدان معناست که خبری از تولید اسنپدراگون ۸۲۰ با فرایند ساخت ۱۰ نانومتری نیست و باید منتظر اسنپدراگون ۸۳۰ با ۱۰ نانومتر بود.

گفته می‌شود اسنپدراگون ۸۳۰ با مدل MSM8998 عرضه خواهد شد. کوالکام در نظر دارد تا این پردازنده را در سال ۲۰۱۷ با چند ویژگی جدید عرضه کند. اسنپدراگون ۸۲۰ بر خلاف هسته‌های سری Cortex آرم که در اسنپدراگون ۸۱۰ مورد استفاده قرار گرفت، با هسته‌های Kyro کوالکام عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://wccftech.com/qualcomms-snapdragon-830-details-surface-gen-manufacturing-process/” target=”blank” background=”#159f84″]wccftech[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

به قول بچه های کلش باز: موفق :good:

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

من که قراره انشالله نکسوس ۶P بخرم با همین ۸۱۰٫
۶۴ گیگ رنگ آلمینیومی (نقره ای)

کسی میدونه بیاد قیمتش حدودا چند میشه؟

هواوی P8 هم ۵۵۰ دلاره الان تو بازار ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومنه. نکسوس ۶P با این قیمت بیاد روز اول میخرمش!

mousavi007

داداش بشین تا با این قیمت بیاد
نکسوس ۵ x هم با این قیمت نمیدن
این که جای خود داره

APK-LEARN.IR

قیمتش حدود یک چهارصد میشه الان تک توک تو بازار موجود هست

Moazez

آدم بجای p8 بره z3 بخره که خیلی بهتره.

erfan520

حرف حق جواب نداره :good:

erfan520

شک نکن موافقم :good:

just samsung

اخه پول میخای بالای هواوی بدی ؟؟؟؟!!!!! موقعی پشیمون میشی که دیگه دیر شده . برو یه گلکسی a8 یا اس سیکس بخر اصلا به هواوی حتی فکر هم نکن همه اعداد و ارقامش فیکه و بیخوده

HG

دوست عزیز چجوری نکسوس ۶p رو با گلکسی ای۸ مقایسه می کنی!!! یه ذره فکر کنید بعد بدون تعصب نظر بدید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی