حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از آی‌مک ۲۱٫۵ اینچ با صفحه‌نمایش ۴K و ۲۷ اینچی ۵K جدید خود رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدتی بود که بر اساس شایعه های منتشر شده دنبال رونمایی از دو محصول جدید اپل بودیم. اپل از آی‌مک ۲۱٫۵ اینچ با صفحه‌نمایش ۴K و ۲۷ اینچی ۵K جدید خود رونمایی کرده است که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت. همراه باشید.

مدل ۲۱٫۵ اینچی دارای صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۴K یعنی ۴۰۹۶ در ۲۳۰۴ پیکسل است. آی‌مک جدید از رزولوشن تا ۴٫۵ برابر بیشتر از رزولوشن تمام HD معرفی شده است. نسخه‌ای که از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی و رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل بهره‌ می‌برد و البته رزولوشن ۵K آن برای نسخه پرچمدار با قیمت ۲۴۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

imac21-desktop-pr-print-1 imac27-desktop-pr-print-1

بد نیست بدانید مدل ۴K و ۵K از آی‌مک دارای محدوده رنگی تا ۲۵ درصد گسترده‌تر به نسبت نسل قبل است. درایوهای هیبریدی اپل نیز در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار بیشتر شده است.  در مدل ۲۷ اینچی آی‌مک از نسل ششم پردازنده‌های اینتل همراه با کارت گرافیک سری AMD R9 M300 بهره‌گرفته شده است. در نسخه ۲۱٫۵ اینچی خبری ازکارت گرافیک مستقل نیست و از گرافیک Iris Pro 6200 قدرت گرفته شده است. باید دید این کارت گرافیک با صفحه‌نمایشی با رزولوشن بالا چه عملکردی از خود نشان خواهد داد که مطمئن هستیم قبل از نتیجه گیری توسط ما، اپل به خوبی تست کرده است.

Magic-2-Accessories

مجیک ماوس جدید اپل نیز رونمایی شد. این نسل دیگر نیازی به باتری نداریم زیرا ماوس با کابل لایتنینگ در نظر گرفته شده خود را شارز خواهد کرد. در این مورد، مطلب بعدی را دنبال کنید.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/10/13/4k-imac/” target=”blank” background=”#159f84″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

من تا حالا تجربه کار با ای مک هارو نداشتم ولی بنظرم محصولات خوبی هستند هر چند تو سیستم عامل دسکتاب ویندوز عالیه هر چند وقت نکردم سیستم عامل پیشنهادی اقا ارمانو هم تجربه کنم که اونم بنظرم خوب میاد لینوکس منظورمه

Amir Sepehr Ghasedi

لطفا نتیجه ی آزمایش iphone 6s در dx پوشش بدید. کسب امتیاز ۸۲ و رتبه ۱۰٫

riofarina

چه میییییکنه این اپل :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....