حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویارویی در یک خانواده: لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال با لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

هفته‌ی گذشته گوشی‌های رده بالا و هوشمند سری لومیا توسط مایکروسافت معرفی شدند در حالی که لومیا ۹۳۰ در سال ۲۰۱۴ با برند نوکیا معرفی شد، اما این بار مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و مایکروسافت  ۹۵۰ ایکس‌ال با برند مایکروسافت معرفی شدند. این دو دستگاه با ویندوز ۱۰ از پیش نصب شده عرضه می‌شوند و مشابهات زیادی دارند که می‌توانند موفقیت آمیز باشند. لومیا ۹۵۰ می‌تواند جایگزینی برای لومیا ۹۳۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال جایگزینی برای لومیا ۱۵۲۰ به عنوان بزرگترین عضو این خانواده که در سال ۲۰۱۳ معرفی شدند باشد. با ترنجی باشید تا ببینیم در مقایسه چه تفاوت‌هایی می‌بینیم.

با مقایسه کلی به سراغ این دستگاه‌ها می‌رویم. مقایسه اصلی باید با حضور فیزیکی دستگاه‌ها انجام شود و ما تا آخر آبان ماه که این دو دستگاه راهی بازار می‌شوند برای مقایسه کلی صبر می‌کنیم. در جداول زیر می‌توانید با یک نگاه به تفاوت‌های آنها پی ببرید اما این نکته را در نظر داشته باشید که لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی می‌شوند که در جدول این نکته قرار نگرفته است.

جدول۱ :

950

جدول ۲:950xl

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Old-meets-new-Microsoft-Lumia-950-and-950-XL-vs-Nokia-Lumia-930-and-Lumia-1520-specs-comparison_id74593″ target=”blank” background=”#159f84″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad Gherghi

چرا انقد استندبای تو سری جدید کم شده؟وزن ۱۵۲۰نوکیا ۲۰۹ گرم بود؟ماشاءالله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی